Σάββατο, 28 Σεπτεμβρίου 2013

Η Μύθος Ζυθοποιία υιοθετεί το Office 365 της Microsoft

Η εταιρία Μύθος Ζυθοποιία, η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στην Ελλάδα, υιοθέτησε το Office 365 της Microsoft προκειμένου να επιτύχει συμβατότητα υπηρεσιών με την κοινότητα 11.500 χρηστών του Carlsberg Group, αλλά και να αποκτήσει πρόσβαση σε υπηρεσίες σύγχρονης τεχνολογίας, που θα αναβάθμιζαν τις εσωτερικές της λειτουργίες.

Κατόπιν της ενσωμάτωσης  της Μύθος Ζυθοποιία στο Carlsberg Group το 2008, προέκυψε η ανάγκη ομαλής μετάβασης από το Lotus Notes Domino, τη λύση που χρησιμοποιούσαν έως τότε για την ανταλλαγή email και την κοινή χρήση αρχείων, στον Microsoft Exchange, τη λύση που χρησιμοποιούσε το Group, διατηρώντας παράλληλα όλα τα προηγούμενα αρχεία ανέπαφα,  γεγονός που αποτελούσε μια πρόκληση λόγω χαμηλής συμβατότητας μεταξύ των δύο αυτών λύσεων. Διερευνώντας όλες τις πιθανές προτάσεις και με την στρατηγική επιλογή να δοθεί προτεραιότητα σε νεώτερες τεχνολογίες όπως το cloud, κατέληξαν στο Office 365. «Από πλευράς μείωσης κόστους, η μετάβαση μας σε cloud υπηρεσίες μας παρέχει προβλέψιμο κόστος για την επιχείρηση και αυτό αποτελεί τον βασικότερο παράγοντα επιτυχίας στην εποχή που ζούμε», δήλωσε ο Πάνος Λεβάντης, IT Manager της Μύθος Ζυθοποιίας.

Επιλέγοντας το Office 365, η Μύθος Ζυθοποιία έγινε η πρώτη εταιρία στο γκρουπ της Carlsberg που αποφάσισε να μεταβεί στο cloud. Ιδιαίτερα σημαντικό ήταν το ότι για τη συγκεκριμένη λύση απαιτήθηκε πολύ λίγος χρόνος υλοποίησης, ενώ δεν υπήρξαν παρεμβολές στη ροή της εργασίας της εταιρίας. Στο Office 365 μεταφέρθηκαν αρχικά 115 άτομα, ενώ στη συνέχεια ακολούθησε και το υπόλοιπο προσωπικό, συμπληρώνοντας δηλαδή τον αριθμό των 250 ατόμων. «Οι Cloud υπηρεσίες της Microsoft είναι ικανές να καλύψουν τις βασικές επιχειρησιακές ανάγκες οποιασδήποτε επιχείρησης, με απώτερο σκοπό την αύξηση παραγωγικότητας και κατ’ επέκταση τη δημιουργία κερδοφορίας. Με αυτό τον τρόπο οι πελάτες μας, από την μικρότερη εταιρία μέχρι τον μεγαλύτερο πολυεθνικό όμιλο παγκοσμίως, μπορούν να απολαύσουν τα πιο σύγχρονα εργαλεία στην πιο συμφέρουσα για αυτούς πρόταση, έτσι ώστε να ανταπεξέλθουν στις αυξανόμενες απαιτήσεις της εποχής μας», δήλωσε ο Βαγγέλης Χρυσοχόος, Διευθυντής Πωλήσεων Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων και Συνεργατών της Microsoft.

Τα οφέλη που έχει διαπιστώσει  η εταιρία από τον Ιούνιο 2012 είναι ιδιαίτερα σημαντικά. Καταρχήν, εξασφάλισε υψηλής ποιότητας αρχεία και αντίγραφα ασφαλείας, ενώ πλέον η αναζήτηση παλαιότερων email έχει καταστεί ιδιαίτερα εύκολη. Επιπλέον, λόγω της υψηλής συμβατότητας του Office 365 με λογισμικό τρίτων, υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης της υπηρεσίας με συσκευές (κινητά, tablets) της επιλογής του προσωπικού. Εκτιμάται επίσης ότι η παρούσα λύση είναι κατά 50% οικονομικότερη από την προηγούμενη, αφενός γιατί οι ίδιοι οι χρήστες μπορούν να κατεβάσουν οι ίδιοι τις εφαρμογές του Office,  αφετέρου γιατί η εταιρία δεν χρειάζεται πλέον να προβεί σε επενδύσεις για disaster recovery και business continuity σε ότι αφορά το εταιρικό σύστημα αλληλογραφίας, καθώς είτε παρέχονται μέσω του Office 365, είτε διατίθενται ως επιπλέον  υπηρεσίες. Με αυτόν τον τρόπο η Μύθος Ζυθοποιία είναι ευκολότερο να προβλέψει και να διαχειριστεί τα έξοδά της, γεγονός που της επιτρέπει να έχει και αποτελεσματικότερο έλεγχο των οικονομικών της.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε και εσείς την άποψή σας !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...