Αθήνα– Η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, ανακοίνωσε πρόσφατα μια σειρά πρωτοβουλιών που ανέλαβε ως μέρος της δέσμευσής της για την προσφορά μια ολοκληρωμένης λύσης διαχείρισης βοηθητικών υπηρεσιών, που θα δώσει στις αεροπορικές εταιρείες την δυνατότητα να αυξήσουν τα έσοδα τους και να παρέχουν απαράμιλλο επίπεδο εξυπηρέτησης των επιβατών τους.
Η Corsairfly ξεκίνησε πιλοτικά την εφαρμογή του Amadeus Ancillary Services, το οποίο θα επιτρέψει στην αεροπορική εταιρεία να πουλά βοηθητικές υπηρεσίες από την ιστοσελίδα της και μέσω ταξιδιωτικών γραφείων. Επιπλέον, η Amadeus ενοποίησε από την 1η Ιουνίου το Electronic MiscellaneousDocument Server (EMD Server) για την Finnair. Χάρη στην συγκεκριμένη λύση η εταιρεία θα μπορέσει να εκδίδει, να διαχειρίζεται και να διανέμει σχετιζόμενα και ανεξάρτητα EMD έγγραφα, τα καθιερωμένα έγγραφα της βιομηχανίας, τα οποία παίζουν καθοριστικό ρόλο για τις αποτελεσματική πώληση και διαχείριση βοηθητικών υπηρεσιών. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε και εσείς την άποψή σας !