Πέμπτη, 8 Αυγούστου 2013

Βίντεο: H Microsoft επιτίθεται ξανά στο iPad με νέα διαφήμιση

Η Microsoft διαφημίζει το ενσωματωμένο kickstand, θύρα USB και το αποσπώμενο πληκτρολόγιο ως χαρακτηριστικά που υπερτερούν σε σχέση με το iPad

Νέα διαφήμιση που δημοσιεύει σήμερα η Microsoft για το Surface RT συνεχίζει την επίθεσή κατά του iPad της Apple συγκρίνοντας τις διαστάσεις των συσκευών καθώς και το μέγεθος της οθόνης – 9.7 ίντσες με 4:3 aspect ratio για το iPad και 10.6 ίντσες με 16:9 aspect ratio για το Surface – χωρίς, όμως, να γίνεται αναφορά στην ανάλυση που για το iPad φτάνει τα 2048×1536 pixels στα 264 ppi (pixels per inch) ενώ για το Surface φτάνει τα 1366×768 pixels στα 128 ppi.

Η Microsoft διαφημίζει το ενσωματωμένο kickstand, θύρα USB και το αποσπώμενο πληκτρολόγιο ως χαρακτηριστικά που υπερτερούν σε σχέση με το iPad παρόλο που ξεχνά να αναφέρει ότι το πληκτρολόγιο κοστίζει $100, πωλείται ξεχωριστά και υπάρχουν, φυσικά, παρόμοιες προτάσεις στην αγορά και για το iPad.

Τέλος, αναφέρει το techgear.gr, γίνεται αναφορά στην τιμή των δύο συσκευών με την Microsoft να αντιπαραθέτει τα $499 του iPad και τα $349 του Surface RT. Σημειώνουμε ότι η Microsoft αναγκάστηκε να μειώσει την τιμή του Surface RT κατά $150 – και του Surface Pro – όταν η εταιρεία είδε τον τζίρο από τις πωλήσεις των Surface tablets να φτάνει τα $853 εκατ., ποσό που αντιστοιχεί σε μόλις 1.5-1.7 εκατ. τεμάχια, αναγκάζοντάς την να επωμιστεί ζημία ύψους $900 εκατ. για τις χαμηλότερες των προσδοκιών πωλήσεις αυτών των συσκευών. 
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε και εσείς την άποψή σας !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...