Τους λόγους για τους οποίους τα διεθνή μέσα ενημέρωσης καλύπτουν σε τόσο μεγάλο βαθμό τις κινήσεις της Apple προσπαθεί να εξηγήσει η Pew Research Center στην έρευνά της που δόθηκε χθες στη δημοσιότητα –τον περασμένο χρόνο, η Apple αντιστοιχούσε στο 15,1% της κάλυψης ειδήσεων από τον κλάδο της τεχνολογίας. Ακολουθούν μερικοί από τους λόγους στους οποίους οφείλεται, σύμφωνα με την έρευνα, η «Appleemania» που έχει καταλάβει τα ΜΜΕ:
Πρώτα πουλάει, μετά μιλάει
Ό,τι και αν λέγεται για τις ελλείψεις των μοντέλων της Apple –ότι το iPhone δεν έχει Flash ή ότι το iPad δεν εκτυπώνει– κανείς δεν πτοείται. Η Apple ακολουθεί την αντίθετη συνταγή από τις υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου: πρώτα κυκλοφορεί τα προϊόντα της και μετά μιλά για αυτά.
Λέει ενδιαφέρουσες ιστορίες
Όταν κυκλοφορεί ένα καινούργιο προϊόν ή ανακοινώνει κάποια είδηση, η Apple διηγείται μια ιστορία με κατανοητό και διεξοδικό τρόπο. Στις φημισμένες παρουσιάσεις του, ο Στιβ Τζομπς συστήνει τα προϊόντα στο κοινό χρησιμοποιώντας διαφάνειες με ηχηρά επίθετα και ενεργητικά ρήματα, ενώ σε πολλές περιπτώσεις αφηγείται και μια ιστορία για το πώς έφτασαν να κατασκευάσουν το προϊόν.
Δίνει μεγάλη σημασία στο design
Η λατρεία της Apple για τη σχεδίαση των προϊόντων της, μπορεί να κοστίζει κάτι παραπάνω στους καταναλωτές αλλά λειτουργεί ως εξαιρετικό εργαλείο μάρκετινγκ. Ο λόγος είναι ότι «μία εικόνα ίσον χίλιες λέξεις» και οι δημοσιογράφοι το ξέρουν πολύ καλά αυτό.
Έχει χτίσει ένα «οικοσύστημα» προϊόντων
Με το πέρασμα των χρόνων, η Apple κατόρθωσε να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον υπηρεσιών, λογισμικού και hardware το οποίο γίνεται εύκολα κατανοητό από τους καταναλωτές. Η iTunes πουλάει μουσική και βίντεο που αναπαράγονται σε συσκευές Macs, iPods και iOS, καθώς και εφαρμογές για τα iPhone, iPad και iPod Touch. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρει στο πιστό της κοινό μια ολοκληρωμένη εμπειρία Apple χωρίς «τριβές» και προβλήματα συμβατότητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε και εσείς την άποψή σας !