Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Ελληνας μέτοχος «την έπεσε» στη Σιδηρά Κυρία της Yahoo!

Με μία φράση, που χαρακτηρίστηκε από τα διεθνή μέσα μαζικής ενημέρωσης ως σεξιστική επίθεση, ένας έλληνας μέτοχος της Yahoo! έκλεψε την παράσταση στην ετήσια γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας, «προσβάλλοντας» την διευθύνουσα σύμβουλο του διαδικτυακού κολοσού Μαρίσα Μέγιερ.

Κατά τη διάρκεια της συνέλευσης, της πρώτης στην οποία παρίσταται η Μέγιερ, ένας άνδρας με το όνομα Τζορτζ Πόλις έλαβε το λόγο και, απευθυνόμενος στην επικεφαλής της εταιρείας, είπε: «Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. Πρώτα απ’ όλα, είμαι ο Τζορτζ Πόλις, έχω 2.000 μετοχές Yahoo!, είμαι Ελληνας, είμαι ένας βρωμόγερος και είσαι πολύ ελκυστική Μαρίσα»!

Ο Πόλις συνέχισε ρωτώντας τη Μέγιερ πότε θα λάβει μερίσματα από τις μετοχές του στη Yahoo! και αν η εταιρεία κινδυνεύει να εξαγοραστεί από μεγαλύτερές επιχειρήσεις όπως το Google.

Η Μέγιερ παρέμεινε ατάραχη, αγνοώντας τα σχόλια του Πόλις. Στη συνέχεια, τα ερωτήματά του απαντήθηκαν από ένα άλλο στέλεχος της Yahoo!

Πηγή: tanea.gr
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε και εσείς την άποψή σας !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...