Image by ivva via Flickr
Η Κίνα, ως γνωστόν, δεν είναι φιλική προς τους μεγάλους παίκτες του Ιντερνετ. Google και Υahoo αντιμετωπίζουν διαρκώς προβλήματα. Το Κόμμα φροντίζει γι΄ αυτό. Οσο για Facebook και Τwitter, η κινεζική αγορά είναι κάτι σαν την Απαγορευμένη Πόλη. Απλώς δεν επιτρέπεται η είσοδος. Εξίσου δύσκολα, για ιστορικούς λόγους αυτή τη φορά, είναι γενικώς τα πράγματα για τους Ιάπωνες επιχειρηματίες που επιθυμούν να εισέλθουν στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά της γείτονος. Η Softbank όμως, ένας ιαπωνικός ιντερνετικός κολοσσός (που ελάχιστοι εκτός ασιατικής ηπείρου γνωρίζουν) φαίνεται να έχει καταφέρει να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια. Σκοπεύει μάλιστα, εκμεταλλευόμενη την κινεζική αγορά του Διαδικτύου- μετράει 400 εκατ. χρήστες και συνεχώς αυξάνεται- να καθιερωθεί στη διεθνή σκακιέρα. Τι κάνει διαφορετικά από όλους τους άλλους η Softbank; Πρώτον, αν κι έχει εξαγοράσει πολλές κινεζικές εταιρείες, αφήνει το μάνατζμεντ στους ντόπιους. Δεύτερον, θεωρεί ψυχαγωγία και εμπόριο τα οχήματα για την ανάπτυξη του Διαδικτύου στην Κίνα και όχι την αναζήτηση πληροφοριών. Βοηθά και λίγο ότι το μεγάλο αφεντικό της, ο Μασαγιόσι Σαν, είναι μεν Ιάπωνας αλλά κορεατικής καταγωγής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε και εσείς την άποψή σας !