Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

Adobe: Οι κάτοχοι tablets δαπάνησαν τα περισσότερα σε online αγορές

CHICAGO, IL - APRIL 19:  Blackberry Playbook t...
Image by Getty Images via @daylife
Η Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) παρουσίασε τα ευρήματα της πρώτης Adobe® Digital Marketing Insights μελέτης της, η οποία σχεδιάστηκε με σκοπό να παράσχει στους επαγγελματίες του marketing, του e-commerce και του λιανικού εμπορίου στοιχεία σχετικά με το digital marketing. Η μελέτη αυτή εξέτασε πώς η αγοραστική συμπεριφορά επηρεάζεται από τη συσκευή την οποία χρησιμοποιεί ο καταναλωτής για να επισκεφθεί τα online καταστήματα. Η Adobe ανέλυσε 16,2 δισεκατομμύρια ανώνυμες επισκέψεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε πάνω από 150 ιστοσελίδες κορυφαίων retailers των ΗΠΑ. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι κατά τους περιόδους των διακοπών του 2011 αλλά και γενικότερα κατά το 2011, οι χρήστες tablets δαπάνησαν μεγαλύτερα χρηματικό ποσά ανά αγορά σε σύγκριση με τους τους που έκαναν online αγορές χρησιμοποιώντας τα smartphones τους ή τα παραδοσιακά laptops και PCs, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι χρήστες tablets ήταν οι πλέον πολύτιμοι online καταναλωτές το 2011.\

H ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
 
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε και εσείς την άποψή σας !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...