Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Σταδιακή επαναλειτουργία ορισμένων υπηρεσιών του PlayStation

Logo of the PlayStation NetworkImage via WikipediaΗ Sony Computer Entertainment (SCE) και η Sony Network Entertainment International (SNEI) ανακοίνωσαν ότι θα ξεκινήσουν άμεσα τη σταδιακή και ανά περιοχή αποκατάσταση ορισμένων λειτουργιών του PlayStation®Network και του Qriocity™, ξεκινώντας από τις υπηρεσίες gaming, μουσικής και βίντεο. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης, τη λήψη μιας σειράς άμεσων μέτρων, προκειμένου να βελτιώσει την ασφάλεια στο δίκτυο της, αλλά και ένα νέο πρόγραμμα «ανταμοιβής πελατών», ούτως ώστε να ευχαριστήσει τους χρήστες για την υπομονή και την αφοσίωση τους.

Έπειτα από μια εγκληματική διαδικτυακή επίθεση στο κέντρο δεδομένων της εταιρείας στο Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια, η SNEI απενεργοποίησε άμεσα τις υπηρεσίες του PlayStation Network και του Qriocity, συνεργάστηκε με πολλές εξειδικευμένες εταιρείες ασφάλειας πληροφοριών και διεξήγαγε αναλυτικό έλεγχο του συστήματος. Έκτοτε, η εταιρεία έλαβε μια σειρά νέων μέτρων ασφαλείας, προκειμένου να διασφαλίσει την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Η SNEI και οι συνεργαζόμενοι ειδικοί πραγματοποίησαν εκτεταμένους ελέγχους, με στόχο να δοκιμάσουν την ασφάλεια των υπηρεσιών του PlayStation Network και του Qriocity. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των ελέγχων, η SCE και η SNEI σκοπεύουν να ξεκινήσουν άμεσα τη σταδιακή και ανά περιοχή αποκατάσταση των υπηρεσιών. Η αρχική φάση της αποκατάστασης θα περιλαμβάνει τα ακόλουθα –αλλά δεν θα περιορίζεται μόνο σε αυτά:
Αποκατάσταση του online gameplay για τα συστήματα PlayStation®3 (PS3) και PSP® (PlayStation®Portable)
Σε αυτό περιλαμβάνονται και οι τίτλοι που απαιτούν online επαλήθευση στοιχείων και τα παιχνίδια που έχουν «κατεβάσει» οι χρήστες
Πρόσβαση στην υπηρεσία Music Unlimited μέσω του Qriocity για PS3/PSP για τους υπάρχοντες συνδρομητές (στις περιοχές που διατίθεται)
Πρόσβαση στη διαχείριση λογαριασμού και στον ορισμό νέου κωδικού ασφαλείας (password)
Πρόσβαση στις ήδη αγορασμένες ταινίες (Movie Rentals) με δικαιώματα που δεν έχουν «λήξει» σε PS3, PSP και MediaGo (στις περιοχές που διατίθεται)
PlayStation®Home
Λίστες Φίλων (Friends List)
Λειτουργίες Chat

Έχοντας συνεργαστεί στενά με αρκετές εταιρείες ασφάλειας, η εταιρεία έχει πλέον ενσωματώσει αξιοσημείωτα μέτρα ασφαλείας, με στόχο τον εντοπισμό ύποπτων ή μη εξουσιοδοτημένων δραστηριοτήτων και τη διασφάλιση της μέγιστης προστασίας των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών. Η εταιρεία δημιούργησε επίσης τη θέση του Υπεύθυνου Ασφάλειας Πληροφοριών (Chief Information Security Officer), ο κάτοχος της οποίας αναφέρεται απευθείας στον Shinji Hasejima, Chief Information Officer της Sony Corporation. Η προσθήκη της νέας θέσης έγινε με στόχο την περαιτέρω εξειδίκευση και την ενδυνάμωση των λειτουργιών ασφαλείας και προστασίας προσωπικών δεδομένων, συμπληρώνοντας το υπάρχον προσωπικό στον τομέα της ασφάλειας πληροφοριών.

Τα νέα μέτρα ασφαλείας θα περιλαμβάνουν τα ακόλουθα –αλλά δεν θα περιορίζεται μόνο σε αυτά:
Προσθήκη αυτοματοποιημένου λογισμικού, το οποίο παρακολουθεί και διαμορφώνει την προστασία έναντι νέων επιθέσεων
Αναβαθμισμένα επίπεδα προστασίας της πληροφορίας και κρυπτογράφησης
Ευρύτερες δυνατότητες εντοπισμού προσπαθειών εισβολής στο δίκτυο, μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης και ασυνήθιστης δραστηριότητας
Ενσωμάτωση πρόσθετων firewall


Η εταιρεία επιτάχυνε επίσης, τη διαδικασία της –ήδη σχεδιασμένης- μεταφοράς των συστημάτων της σε ένα νέο κέντρο δεδομένων σε διαφορετική τοποθεσία, το οποίο βρισκόταν υπό κατασκευή και διαμόρφωση επί σειρά μηνών. Επιπρόσθετα, στο PS3 θα γίνει μια «υποχρεωτική» αναβάθμιση λογισμικού, μέσω της οποίας θα ζητηθεί από τους χρήστες να αλλάξουν τους κωδικούς ασφαλείας προτού συνδεθούν στην υπηρεσία. Ως μια πρόσθετη δικλείδα ασφαλείας και προστασίας των προσωπικών δεδομένων των χρηστών, ο κωδικός ασφαλείας (password) μπορεί να αλλαχθεί μόνο στο ίδιο PS3, στο οποίο ενεργοποιήθηκε ο λογαριασμός, ή μέσω επιβεβαίωσης από το επικυρωμένο email σας.

Η εταιρεία συνεχίζει να διενεργεί μια ενδελεχή έρευνα και να συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές με στόχο τον εντοπισμό και τη δίωξη των υπευθύνων της παράνομης εισβολής.

«Η αξιόποινη επίθεση ενάντια στο δίκτυό μας, επέφερε συνέπειες όχι μόνο στους καταναλωτές μας, αλλά και σε ολόκληρη τη βιομηχανία. Αυτές οι παράνομες επιθέσεις προφανώς υπογραμμίζουν το εύρος των προβλημάτων της κυβερνο-ασφάλειας. Η ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των χρηστών μας είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση και δηλώνουμε αποφασισμένοι να βοηθήσουμε τους καταναλωτές να προστατεύσουν τα στοιχεία τους. Επιπρόσθετα, εργαζόμαστε αδιάκοπα για να επαναφέρουμε τις υπηρεσίες online, και διαβεβαιώνουμε ότι αυτό θα συμβεί μόνο αν διασφαλίσουμε την αναβάθμιση των επιπέδων ασφαλείας στα δίκτυα μας», δήλωσε ο Kazuo Hirai, Executive Deputy President της Sony Corporation. «Το παγκόσμιο κοινό του PlayStation Network και του Qriocity αναστατώθηκε. Στο πέρασμα των ετών έχουμε διδαχθεί μαθήματα για την αξία της σχέσης μας με τους καταναλωτές και προς αυτή την κατεύθυνση θα παρουσιάσουμε ένα πρόγραμμα ανταμοιβής καταναλωτών. Στόχος του προγράμματος είναι να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας στους εγγεγραμμένους χρήστες για την αφοσίωση τους κατά τη διάρκεια της διακοπής των υπηρεσιών, ενώ θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε ακόμη πιο σκληρά για να αποκαταστήσουμε και να ξανακερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους -τόσο σε εμάς όσο και στις υπηρεσίες μας».

Προσφορά & πρόγραμμα ανταμοιβής “Welcome Back”

Παρότι προς το παρόν δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι υποκλάπηκαν τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών, η εταιρεία είναι αποφασισμένη να συνδράμει τους καταναλωτές στην προστασία των προσωπικών τους δεδομένων και μέσω μιας δωρεάν προσφοράς θα τους παρακινήσει να εγγραφούν σε υπηρεσίες προστασίας προσωπικών στοιχείων ή/και παρόμοιων προγραμμάτων. Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί σε τοπικό επίπεδο και πρόσθετες πληροφορίες θα ανακοινωθούν σύντομα σε κάθε περιοχή.

Η εταιρεία θα εγκαινιάσει επίσης σε παγκόσμιο επίπεδο το πρόγραμμα “Welcome Back” για το PlayStation Network και το Qriocity. Το πρόγραμμα θα προσαρμόζεται στην εκάστοτε αγορά, προκειμένου να προσφέρει στους καταναλωτές μια επιλογή υπηρεσιών και premium περιεχομένου, ως έκφραση ευγνωμοσύνης της εταιρείας για την υπομονή, την υποστήριξη και την συνεχιζόμενη αφοσίωση.

Οι βασικοί άξονες του προγράμματος “Welcome Back” είναι οι εξής:
Σε κάθε περιοχή επιλεγμένο ψυχαγωγικό περιεχόμενο για PlayStation θα είναι διαθέσιμο για δωρεάν download. Συγκεκριμένες πληροφορίες για τους τύπους περιεχομένου θα ανακοινωθούν σύντομα ανά περιοχή.
Όλοι οι υπάρχοντες χρήστες του PlayStation Network θα αποκτήσουν δωρεάν πρόσβαση για 30 ημέρες στην premium υπηρεσία PlayStation Plus. Τα υπάρχοντα μέλη του PlayStation Plus θα δικαιούνται 30 επιπλέον ημέρες πρόσβασης στην υπηρεσία εντελώς δωρεάν.
Οι συνδρομητές της υπηρεσίας Music Unlimited του Qriocity (στις χώρες όπου η υπηρεσία είναι διαθέσιμη) θα δικαιούνται 30 επιπλέον ημέρες πρόσβασης στην υπηρεσία εντελώς δωρεάν.

Επιπρόσθετες παροχές στα πλαίσια του προγράμματος “Welcome Back” πρόκειται να ανακοινωθούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες, αμέσως μόλις οι υπηρεσίες του PlayStation Network και του Qriocity επανέλθουν στα καθιερωμένα επίπεδα ποιότητας που έχουν συνηθίσει οι καταναλωτές.

Η SNEI θα συνεχίσει να ενδυναμώνει και να εγγυάται την ασφάλεια των συναλλαγών προτού ξεκινήσει εκ νέου τη λειτουργία του PlayStation®Store και του Qriocity μέσα στο Μάιο.

Για περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες του PlayStation Network και του Qriocity και την αποκατάσταση τους παρακαλούμε επισκεφθείτε το: http://blog.eu.playstation.com/
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε και εσείς την άποψή σας !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...