Έρευνα της KPMG παγκοσμίως, δείχνει ότι παρά τις σημαντικές ανησυχίες σχετικά με την εμπιστευτικότητα και ασφάλεια των δεδομένων, όλο και περισσότεροι άνθρωποι από όλο τον κόσμο υιοθετούν, όλο και πιο γρήγορα, το "κινητό διαδίκτυο" (mobile internet) σαν μία εύκολη μέθοδο για τη διεκπεραίωση καθημερινών συναλλαγών συμπεριλαμβανομένων των αγορών και των τραπεζικών εργασιών.Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, σε σχέση με μόνο 18 μήνες πριν, το ποσοστό των ερωτηθέντων που έχουν χρησιμοποιήσει την κινητή συσκευή τους για τραπεζικές εργασίες έχει υπερδιπλασιαστεί, από 19% σε 46%, ενώ το ποσοστό αυτών που το έχουν χρησιμοποιήσει σε αγορές έχει ανέλθει σε 28% από 10%.Αυτή η έντονα ανοδική τάση υποστηρίζεται κυρίως από τις αναπτυσσόμενες οικονομίες όπως η Κίνα και η Ινδία. Βέβαια, παρά την αυξανόμενη οικειότητά τους με τη χρήση κινητών συσκευών, πολλοί Ινδοί και Κινέζοι καταναλωτές παραμένουν ανήσυχοι σχετικά με πιθανούς κινδύνους απώλειας της εμπιστευτικότητας των στοιχείων τους, μια ανησυχία που συμμερίζεται κι ένα μεγάλο μέρος του υπόλοιπου κόσμου. Οι ερωτηθέντες στην Τσεχία και στην Ολλανδία φαίνονται πιο "χαλαροί" με αυτό το ζήτημα, αλλά ακόμα και εκεί, περισσότεροι από 70% δήλωσαν ότι το θέμα της εμπιστευτικότητας γεννά κάποιες ανησυχίες.Τα ευρήματα αυτά προέρχονται από την τακτική έρευνα της KPMG με τίτλο "Καταναλωτές και σύγκλιση" που εξετάζει πώς οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την τεχνολογία και, σε αυτή την έκδοση, καλύπτει 22 χώρες και περισσότερους από 5.600 ερωτηθέντες, όλοι καθημερινοί χρήστες "κινητής τεχνολογίας" και προσωπικού υπολογιστή (PC)."Σε σχέση με την τελευταία έρευνά μας, στα τέλη του 2008, η έρευνα του 2010 δείχνει, εμφατικά μάλιστα, ότι το 'κινητό διαδίκτυο' ανοίγει γρήγορα μια εξ' ολοκλήρου νέα αγορά," τονίζει ο επικεφαλής του Συμβουλευτικού κλάδου της KPMG στην Ελλάδα, Βαγγέλης Αποστολάκης.Συνολικά, το 43% των ερωτηθέντων παγκοσμίως απάντησαν ότι είναι τώρα πρόθυμοι να πληρώσουν για την πρόσβαση σε online περιεχόμενο. Στις ασιατικές χώρες το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 59%, με την Κίνα και την Ινδία να κινούνται στην περιοχή του 65%. Λιγότερο πρόθυμοι να πληρώσουν είναι οι καταναλωτές στην Ολλανδία (6%), ακολουθούμενοι από την Ιρλανδία με 12%, τον Καναδά με 15%, και τη Γερμανία με 17%. Μεταξύ, τώρα, των πρόθυμων να πληρώσουν για πρόσβαση, οι δημοφιλέστεροι τύποι περιεχομένου είναι το βίντεο (56%) και η μουσική (53%) που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής μεταξύ των νέων, 61% στην ηλικιακή ομάδα 16-24. Ακόμα, ιδιαίτερα σημαντική είναι αύξηση της χρήσης των "κινητών συσκευών" σχεδόν σε όλες τις δραστηριότητες που μετρήθηκαν, παρά το γεγονός ότι ο υπολογιστής παραμένει το κυρίαρχο μέσον πρόσβασης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε και εσείς την άποψή σας !