Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

«Τεχνολογικά εργαλεία για το 2020»


Πώς μπορεί το μέλλον να βοηθήσει τις επιχειρήσεις εδώ  και τώρα

Σε καιρούς  με πιεσμένα Budgets και υψηλές απαιτήσεις, η ανάπτυξη των πωλήσεων μιας επιχείρησης προϋποθέτει τα στελέχη Marketing και πωλήσεών της να διαθέτουν τεχνολογικό know-how. Υπάρχει ωστόσο μια εκρηκτική αύξηση ανταγωνιστικών συνθηκών που καθιστούν τη χθεσινή συνταγή της επιτυχίας λιγότερο αποτελεσματική σήμερα και τελείως ανίσχυρη αύριο.

Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να ξεχωρίσουν και να είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό; Τα παραπάνω θέματα και οι τεχνολογικές εξελίξεις θα βρεθούν στο επίκεντρο του συνεδρίου με θέμα «Marketing & Sales meta-conference: Τεχνολογικά εργαλεία για το 2020», που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 23 Μαΐου στο Ξενοδοχείο Divani Apollon Palace, στο Καβούρι.

Το συνέδριο διοργανώνει  η Ethos Media Α.Ε., υπό την αιγίδα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ.
 
Το συνέδριο σε τέσσερις ενότητες, θα πραγματευτεί:
  • Πώς η τεχνολογία έχει επηρεάσει και θα επηρεάσει τη συμπεριφορά του καταναλωτή και αγοραστή;
  • Ποια είναι τα σύγχρονα καινοτόμα τεχνολογικά εργαλεία και πώς να τα χρησιμοποιήσετε για να αναπτύξετε τις πωλήσεις σας;
  • Αναδυόμενες τεχνολογίες: Τι μπορεί να επιφυλάσσει το μέλλον; 3D, virtuality, proximity marketing, interactive augmented reality, push notifications, interactive digital signage marketing, gamification, foursquare marketing και άλλα σχετικά.
  • Μεγάλα Δεδόμενα: η επόμενη γενιά εργαλείων.
  • Τακτικές για ποσοτικοποίηση του αντίκτυπου των ενεργοποιήσεων.
Επιβεβαιωμένοι ομιλητές συνεδρίου:

Γιώργος Αντωνιάδης, Business Development Director, Icon Platforms
Αντώνης Αργυρός, Επιχειρηματίας, Sportmania
Συλβάνα Γεροντή, Cambo Industries
Μάριος Γεωργακόπουλος, Sales & Marketing Manager, Food Plus (Pizza Hut & KFC)
Σέργιος Δημητριάδης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Marketing & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Χαράλαμπος Κασσιός, Account Manager, Millward Brown Greece
Πέτρος Κωνσταντινίδης, CEO and Partner, H+K Strategies Athens
Γιάννης Κρασονικολάκης, Διδάκτορας Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Άκης  Λαοπόδης, Ιδρυτής & CEO, Layerise
Έλενα Μαθιού – Rose, Συν-Ιδρύτρια & Διευθύνουσα Σύμβουλος, Wizzard
Δημήτρης  Μαλλάς, Δημοσιογράφος
Πάνος Μήλιας, Digital Media Manager, Nestlé Hellas Α.Ε.
Αποστόλης Μιχαλάκος, Commercial Manager, Rulemotion
Κωνσταντίνος  Νικητιάδης, Cambo Industries
Αντώνης Ρουσελιωτάκης, Γενικός Διευθυντής, Social Handlers
Ηλίας Τσούνος, IT Director, Food Plus (Pizza Hut & KFC)
Γιώργος Φλέσσας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, CIVITAS
Μάρκος  Φραγκουλόπουλος, Πρόεδρος, Eλληνικό Ινστιτούτο Marketing (EIM) της ΕΕΔΕ, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing, Όμιλος Interamerican

Στο συνέδριο παρουσιάζονται ελληνικά start ups με διεθνή επιτυχία και πωλήσεις. Όποιος θέλει να μάθει τι σχέση έχει ένα αθλητικό παπούτσι με το kinect και το marketing και ακόμα πώς μπορούν οι ψηφιακές πινακίδες που βρίσκονται στους κάδους ανακύκλωσης στο κέντρο του Λονδίνου να αναγνωρίσουν τις προτιμήσεις ενός συνέδρου στην Αθήνα, δεν έχει παρά να παρακολουθήσει το συνέδριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε και εσείς την άποψή σας !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...