Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Η Lenovo πάει για Νο 3 στην περιοχή του EMEA

Η Lenovo ενίσχυσε τη δέσμευσή της με τους channel partners της στην περιοχή του ΕΜΕΑ, στο ετήσιο συνέδριό της «2012 EMEA Channel Forum» που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο, παρουσιάζοντας τη νέα στρατηγική της που στοχεύει να φέρει την εταιρεία από την τωρινή θέση #5 στην αγορά του EMEA, στη θέση #3. Ο φιλόδοξος αυτός στόχος παρέχει τη δυνατότητα περαιτέρω ανάπτυξης των επιχειρήσεων των συνεργατών του καναλιού κατά $US 1 δις. στο οικονομικό έτος 2012/2013.

Οι εμπορικοί και επιχειρηματικοί συνεργάτες της Lenovo, είχαν την ευκαιρία να δουν την παρουσίαση του Gianfranco Lanci, πρόεδρο του EMEA και Senior Vice President του Lenovo Group, που αφορούσε τη στρατηγική της εταιρείας για το ΕΜΕΑ, η οποία επικεντρώνεται στη διατήρηση και την προστασία των βασικών δραστηριοτήτων της στον επιχειρηματικό και το δημόσιο τομέα, ενώ ανοίγεται αποφασιστικά προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Η εταιρεία σκοπεύει επίσης να διευρύνει τις ευκαιρίες εσόδων για τους συνεργάτες της με προϊόντα από το τμήμα MIDH (Mobile Internet Digital Home) ιδίως tablets, καθώς και με νέες σειρές προϊόντων με servers.

Lenovo S10e
Lenovo S10e (Photo credit: Luis M. Gallardo D.)
Έχοντας ως στόχο να τροφοδοτήσει τις φιλοδοξίες της εταιρείας, η Lenovo αναδιοργάνωσε πρόσφατα τις επιχειρήσεις της σε τέσσερις γεωγραφικές περιοχές –EMEA, APLA (Ασία, Ειρηνικός, Λατινική Αμερική), Κίνα και Βόρεια Αμερική. Αυτή η στρατηγική κίνηση γεωγραφικής κατανομής των εταιρειών, θα διασφαλίσει και θα ευνοήσει την αποτελεσματικότητα, την ταχύτητα και τη συγκέντρωση των δραστηριοτήτων –ενισχύοντας την τοπική ευελιξία, την υπευθυνότητα και τη γρήγορη ανταπόκριση στις ανάγκες των εταίρων, των πελατών και των καταναλωτών κάθε χώρας.

“Το EMEA είναι μια στρατηγικά κρίσιμη αγορά για εμάς. Πρέπει να διατηρήσουμε την εμπορική ηγεσία μας –είμαστε παγκοσμίως #1 στον εμπορικό τομέα –και ταυτόχρονα να επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας στο τμήμα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των καταναλωτών σε όλη την περιοχή, ώστε να πετύχουμε μαζί με τους εταίρους μας, το στόχο ανάπτυξής μας σε όλα τα τμήμα της αγοράς», είπε ο Gianfranco Lanci, πρόεδρος του EMΕA και Senior Vice President του Lenovo Group. “Αυτό θα μας βοηθήσει να κατακτήσουμε 10% μερίδιο αγοράς στο EMEA και να πραγματοποιήσουμε το μακροπρόθεσμο στόχο μας να γίνουμε ένας από τους τρεις κορυφαίους παίχτες στην αγορά του ΕΜΕΑ”.

Υπό την ηγεσία του Vincent Fauquenot, στήθηκε ένα νέο τμήμα, το τμήμα προϊόντων και δικτύων του ΕΜΕΑ, το οποίο θα διασφαλίζει ότι η Lenovo ακολουθεί τη σωστή στρατηγική και ότι επιλέγει τα κατάλληλα προγράμματα, ώστε να προσελκύσει νέους συνεργάτες αλλά και να αυξήσει το μερίδιο των υπαρχόντων εταίρων. Η τωρινή διαίρεση θα διευκολύνει την καθημερινή διαχείριση των επιχειρηματικών δικτύων τόσο των χωρών όσο και των ευρύτερων περιοχών, βοηθώντας στην ανάπτυξη πιο ευέλικτης στρατηγικής και στην αποτελεσματική δόμηση των προϊοντικών χαρτοφυλακίων για τις μεγάλες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις καθώς και τους καταναλωτές, σε όλη την περιοχή του ΕΜΕΑ.

«Το δίκτυο έχει διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στα αξιοσημείωτα αποτελέσματα που δημοσιεύσαμε πρόσφατα. Οι συνεργάτες μας, μας βοήθησαν να γίνουμε η δεύτερη μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία υπολογιστών στον κόσμο, και η ανάπτυξη που σημειώσαμε ήταν αποτέλεσμα κοινής προσπάθειας», είπε ο Vincent Fauquenot, αντιπρόεδρος του τμήματος προϊόντων και δικτύων του ΕΜΕΑ. «Τώρα χρειάζεται να εξελιχθούμε και να επεκταθούμε στο επόμενο στάδιο, ενώ υπολογίζοντας περισσότερο το συμφέρον των συνεργατών και των καταναλωτών μας, χτίζουμε μία ευελιξία που θα μας βοηθήσει να προσαρμοστούμε στις τοπικές ανάγκες των εταιριών. Το δίκτυο μας είναι το κλειδί της επιτυχίας μας και της φιλοδοξίας μας να βρεθούμε στην τριάδα των κορυφαίων εταιριών κατασκευής υπολογιστών στο ΕΜΕΑ μέχρι το 2013.

Νέα δομή, ίδια στρατηγική

Το δίκτυο είναι η κύρια οδός της Lenovo στην αγορά της περιοχής της ΕΜΕΑ με περισσότερο από το 90% των δραστηριοτήτων της εταιρείας να διέρχεται από τους επιχειρηματικούς μας συνεταίρους. Η ανάπτυξη και η εξέλιξη της Lenovo προσανατολίζεται από τους εταίρους της και η εταιρία στοχεύει στην περαιτέρω ενδυνάμωση της δέσμευσής της με το δίκτυό της, εξελίσσοντας συνεχώς τις προτάσεις της προς τους εταίρους:

- Ευκαιρίες ανάπτυξης: Η Lenovo είναι η δεύτερη μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία κατασκευής υπολογιστών στον κόσμο και στοχεύει στην κατάκτηση της πρώτης θέσης.

- Δέσμευση προς τους συνεργάτες μας: Τόσο οι υπηρεσίες όσο και τα πλάνα πωλήσεων σχεδιάζονται για να αλληλοσυμπληρώνονται και όχι να συγκρούονται, στοχεύουν στην απλοποίηση των δραστηριοτήτων μας και οδηγούνται από τη διαφάνεια.

- Καινοτόμα προϊόντα: Βραβευμένοι υπολογιστές υψηλής ποιότητας, servers, workstations, και κερδοφόρα αξεσουάρ και υπηρεσίες που καλύπτουν την γκάμα αναγκών όλων των τμημάτων της αγοράς.

- Δέσμευση στις τεχνολογίες υπολογιστών: Η Lenovo θα συνεχίσει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στις 4 κατηγορίες προϊόντων - PC, Tablet, Smartphone και Smart TV- και στο Cloud ecosystem που δημιουργεί την PC+ αγορά.

- Υποστήριξη του Marketing: Αύξηση της επένδυσης προκειμένου να χτίσουμε brand consideration γύρω από τα προϊόντα μας. Αύξηση της ζήτησης και προγράμματα co-marketing, καθώς και απλοποίηση της διαδικτυακής πρόσβασης σε υλικά, training και marketing assets.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε και εσείς την άποψή σας !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...