Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Adobe Digital Marketing Summit 2012

Η Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) άνοιξε την αυλαία του Adobe® Digital Marketing Summit, όπου περισσότεροι από 4.000 digital marketers και υψηλά στελέχη των σημαντικότερων εταιρειών διαφήμισης, εκτύπωσης και τεχνολογίας συγκεντρώθηκαν για να ενημερωθούν αναφορικά με τις νεότερες τάσεις του digital marketing, καθώς επίσης και για να μοιραστούν πετυχημένες πρακτικές. Οι κυριότεροι ομιλητές ήταν μεταξύ άλλων ο Shantanu Narayen, CEO της Adobe, ο Kevin Lynch, Chief Technology Officer της Adobe, και ο Brad Rencher, Senior Vice President and General Manager της Adobe Digital Marketing Business, η Arianna Huffington, ιδρύτρια του The Huffington Post και ο Biz Stone, συνιδρυτής του Twitter.

Ο επιχειρηματικός τομέας του digital marketing της Adobe, συνεχίζει να επιδεικνύει σημαντικές επιτυχίες. Κατά την τελευταία ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, η Adobe κατέγραψε ανάπτυξη κατά 30% YoY στις digital marketing δραστηριότητές της. Ειδικότερα, η Adobe εισήγαγε πολλές νέες καινοτομίες μέσω της Adobe Digital Marketing Suite, συμπεριλαμβανομένων των:

Logo of Adobe Systems Incorporated
Logo of Adobe Systems Incorporated (Photo credit: Wikipedia)
Adobe Social

Ένα νέο προϊόν μέσα στη Digital Marketing Suite, το Adobe Social συνδυάζει το social publishing και το engagement με το monitoring, το social ad buying και τα analytics που μπορούν να συσχετίσου την κοινωνική δραστηριότητα με τα επιχειρηματικά αποτελέσματα. Για τα στελέχη που έχουν social marketing «ευθύνες», όπως είναι οι digital marketers, οι community managers, το customer service, τα στελέχη δημοσίων σχέσεων, οι ad buyers, οι analysts και άλλοι, η Adobe παρέχει μία μοναδική πλατφόρμα ώστε να ευθυγραμμίσουν και να επεξεργαστούν τη διαχείριση, τη μέτρηση και τη βελτιστοποίηση των social media στρατηγικών, και να δράσουν αναλόγως στο σύνολο των άλλων digital marketing ενεργειών τους.

Predictive Marketing

Οι νέες δυνατότητες predictive marketing μέσω της Adobe Digital Marketing Suite, μειώνουν την πολυπλοκότητα καταγραφής κανονιστικών συμπεριφορών σε μεγάλα δεδομένα. Αυτά τα εργαλεία, θα βοηθήσουν τους επαγγελματίες του marketing να αξιολογούν πιο γρήγορα και πιο εύκολα τα ολοένα αυξανόμενα δεδομένα, για τον εντοπισμό των πιο χρήσιμων insights, όπως επίσης και να αξιοποιήσουν τον εκτεταμένο όγκο δεδομένων ιστορικού για την πρόβλεψη των μελλοντικών αποτελεσμάτων.

PersonalisationΗ Adobe ανακοίνωσε μία σημαντική αναβάθμιση στη λύση Web Experience Management, η οποία αποτελεί μέρος της adobe Digital Marketing Suite και βοηθά τους marketers να καθοδηγούν το engagement προσφέροντας πιο ολοκληρωμένες και πιο εννοιολογικά συναφείς εμπειρίες στο διαδίκτυο, στις φορητές συσκευές και στα social media. Στον πυρήνα της λύσης WEM, βρίσκεται το Adobe CQ 5.5, η πλέον πρόσφατη έκδοση του κορυφαίου Web Content Management λειτουργικού, το οποίο είναι πλέον πλήρως ενσωματωμένο με πολλά άλλα προϊόντα της Suite, όπως τα Scene7®, Search&Promote και SiteCatalyst®.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε και εσείς την άποψή σας !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...