Τρίτη, 21 Αυγούστου 2012

Ανάπτυξη smart user interfaces και λειτουργιών από την LG

Η LG Electronics ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες εξελίξεις, επενδύει σε μεγάλο βαθμό τόσο στο hardware όσο και στην ανάπτυξη «έξυπνων» user interfaces, καθώς και στην εξέλιξη των λειτουργιών. Η συμπεριφορά των καταναλωτών έχει πλέον άμεσο αντίκτυπο στο σχεδιασμό και στην παραγωγή των προϊόντων, καθώς και στο περιβάλλον χρήσης των συσκευών. Η LG αναγνωρίζει αυτήν τη δύναμη των καταναλωτών, καθώς η εμπειρία χρήσης (UX) αποτελεί βασικό παράγοντα αγοράς για τις διασυνδεδεμένες συσκευές.

Ο Πρόεδρος και CEO της LG Mobile Communications, κ. J. S. Park, δήλωσε: «Μπορούμε να γίνουμε ακόμη καλύτεροι, εφόσον τα προϊόντα μας βελτιώνουν τη ζωή των καταναλωτών. Αρχικά, επικεντρωθήκαμε σε hardware υψηλών προδιαγραφών και στη συνέχεια στη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη. Η εμπειρία χρήσης (UX) και η προσοχή στη λεπτομέρεια αποτελούν τους σημαντικότερους παράγοντες που λαμβάνουμε υπόψη κατά το σχεδιασμό ενός smartphone».

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η πρόσφατη ανακοίνωση της LG σχετικά με το νέο User Interface (UI) για τις νέες Android Ice Cream Sandwich συσκευές της, το Optimus UI 3.0. To νέο UI της LG είναι εξοπλισμένο με μια σειρά ενισχυμένων βασικών χαρακτηριστικών, περιλαμβάνοντας το Quick Memo™ και μοναδικές λειτουργίες ξεκλειδώματος, ανάμεσα σε άλλα νέα χαρακτηριστικά, και λειτουργίες που στοχεύουν στη βελτίωση της εμπειρίας του LG Smartphone.

Επιπλέον, η LG έχει σχεδιάσει μία νέα στρατηγική για τη Smart TV θέτοντας στο προσκήνιο την «έξυπνη» πλατφόρμα. Πρόσφατα είναι τα παραδείγματα που επιβεβαιώνουν αυτή τη στρατηγική επιλογή της LG, όπως το Smart TV Upgrader καθώς και οι συμφωνίες για συμμαχία με τη Sharp και τη Philips για τη δημιουργία μία κοινής παγκόσμιας πλατφόρμας, καθώς και με την Google και τη Disney. Στόχος της LG είναι η ανάπτυξη λειτουργιών και εφαρμογών που επιτρέπουν την ακόμη ευκολότερη πρόσβαση σε υλικό υψηλού επιπέδου.

Η εμπειρία του χρήστη βασίζεται στη φιλοσοφία και στην αντίληψη μίας εταιρείας όσον αφορά στους καταναλωτές. Καθορίζει τον τρόπο που ο χρήστης θα αλληλεπιδρά με ένα προϊόν ή μία υπηρεσία. Ως εκ τούτου, η εμπειρία του καταναλωτή μπορεί είτε να προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αξιοπιστία, στην κερδοφορία και στο marketing μίας εταιρείας, είτε να δράσει αντίθετα, αν η εμπειρία του χρήστη δεν είναι ικανοποιητική. Ο σύγχρονος καταναλωτής έχει πλέον την τάση να επιλέγει ένα προϊόν που προσφέρει την καλύτερη συνολική εμπειρία στον χρήστη. Ενώ η γρήγορη ταχύτητα είναι ακόμα πολύ σημαντικός παράγοντας, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία κάνει την καθημερινή ζωή του χρήστη πιο αποτελεσματική, πρακτική, συναρπαστική και απλά πιο διασκεδαστική, γιατί Life’s Good!
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε και εσείς την άποψή σας !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...