Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012

H Millennium bank ενσωμάτωσε την τηλεπικοινωνιακή λύση Click2Call® της YUBOTO

Η Yuboto, πρωτοπόρος εταιρεία ανάπτυξης και παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών mobile marketing, προηγμένων τηλεπικοινωνιακών λύσεων και λύσεων mServices, ανέλαβε την υλοποίηση της λύσης Click2Call® για τη Millenniumbank.

H λύση επικοινωνίας Click2Call®, δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες μιας ιστοσελίδας ή μιας σελίδας στο Facebook ή σε άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, να ζητήσουν από την εταιρεία που το ενσωματώνει να τους καλέσει άμεσα και δωρεάν. Επιπλέον με τη χρήσηQRCode η λύση μπορεί να ενσωματωθεί σε έντυπο υλικό όπως έντυπες ή outdoorδιαφημίσεις, υλικό POS, συσκευασίες, ενημερωτικά φυλλάδια και εγχειρίδιαχρήσης.

Με τη λύση Click2Call®, οι επισκέπτες της ιστοσελίδας της Millennium bank θα έχουν πλέον την ευκαιρία να ζητούν από την τράπεζα να τους καλέσει, αποφεύγοντας έτσι τόσο πιθανή αναμονή μέχρι να εξυπηρετηθούν όσο και τυχόν τηλεπικοινωνιακά κόστη. Στο πλαίσιο αυτό, υποστηρίζει την πελατοκεντρική φιλοσοφία της Millennium bank, η οποία βασίζεται στο τρίπτυχο υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, καινοτόμα τραπεζικά προϊόντα και τεχνολογία αιχμής.

Για να δείτε τον τρόπο λειτουργίας ή να αποκτήσετε την λύση Click2Call® πατήστεεδώ ή σκανάρετε με το κινητό σας το QR Code. Εναλλακτικά, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας στη διεύθυνσηwww.yuboto.com ή καλέστε από σταθερό στο801 100 12 12 ή από κινητό στο 211 11 44 111.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε και εσείς την άποψή σας !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...