Image via CrunchBaseΗ εταιρία Symantec Corp. (σύμβολο στο χρηματιστήριο Nasdaq: SYMC) ανακοίνωσε ότι έλαβε δύο διακρίσεις για αριστεία από τα βραβεία 2011 STAR Awards και τον Technology Services Industry Association (TSIA), τον μεγαλύτερο σύνδεσμο επιχειρήσεων της αγοράς υπηρεσιών. Οι υπηρεσίες υποστήριξης εταιρικών πελατών της Symantec έλαβαν την διάκριση για την υποστήριξη προστιθέμενης αξίας που προσφέρουν και την δέσμευση απέναντι στον πελάτη.
“Η διατήρηση υψηλής διαθεσιμότητας, ασφάλειας των δεδομένων και κορυφαίας απόδοσης είναι κρίσιμη για τους εταιρικούς πελάτες της Symantec” είπε ο κ. Χρήστος Βεντούρης Technology Manager της Symantec Ελλάς. “Αυτές οι διακρίσεις επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο τη δέσμευσή μας για αριστεία στην παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας που θα βοηθήσουν τους πελάτες μας να διαχειρίζονται τα δεδομένα τους με ασφάλεια. Είναι τιμή μας να λάβουμε αυτή τη διάκριση από την TSIA και τους υπόλοιπους εταίρους στον χώρο των υπηρεσιών.”
Η αριστεία στην κατηγορία της «Προστιθέμενης αξίας» αναγνωρίζει τον οργανισμό που επιτυχώς αναδεικνύει την δέσμευσή του στην ανάπτυξη και προσφορά υπηρεσιών που βοηθούν τους πελάτες να αυξήσουν το ROI στον τομέα της τεχνολογίας. Η Symantec επιλέχθηκε για τις ολοκληρωμένες proactive υπηρεσίες υποστήριξης και την εις βάθος τεχνογνωσία που διαθέτουν οι Business Critical Engineers στις υπηρεσίες Symantec Business Critical Services.
Η αριστεία στην κατηγορία «Δέσμευσης προς τον πελάτη» αναγνωρίζει τον οργανισμό που επιτυχώς αναδεικνύει δέσμευση στην οργάνωση, στην σύμπνοια και στην εστίαση γύρω από την εξυπηρέτηση των πελατών, σε διάφορα θέματα και αιτήματα. Η Symantec επιλέχθηκε για την υποδειγματική προσφορά στην ανταπόκριση υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, στην ενσωμάτωση της υποστήριξης στον προϊόν και στις proactive υπηρεσίες υποστήριξης για τη διατήρηση των εταιρικών πελατών σε λειτουργία 24/7.
Η Symantec παρουσίασε τα STAR Awards στο συνέδριο Technology Services World (TSW) στην Σάντα Κλάρα της Καλιφόρνια. Το εν λόγω συνέδριο θεωρείται η κορυφαία πηγή γνώσης και δικτύωσης των εταιριών του κλάδου και διενεργείται από την TSIA.
Από το 1990, τα βραβεία STAR Awards έχουν καταστεί ως μία από τις υψηλότερες διακρίσεις στον τομέα των υπηρεσιών και υποστήριξης, αναγνωρίζοντας την συνεισφορά των εταιριών στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών υποστήριξης.
“Η διατήρηση υψηλής διαθεσιμότητας, ασφάλειας των δεδομένων και κορυφαίας απόδοσης είναι κρίσιμη για τους εταιρικούς πελάτες της Symantec” είπε ο κ. Χρήστος Βεντούρης Technology Manager της Symantec Ελλάς. “Αυτές οι διακρίσεις επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο τη δέσμευσή μας για αριστεία στην παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας που θα βοηθήσουν τους πελάτες μας να διαχειρίζονται τα δεδομένα τους με ασφάλεια. Είναι τιμή μας να λάβουμε αυτή τη διάκριση από την TSIA και τους υπόλοιπους εταίρους στον χώρο των υπηρεσιών.”
Η αριστεία στην κατηγορία της «Προστιθέμενης αξίας» αναγνωρίζει τον οργανισμό που επιτυχώς αναδεικνύει την δέσμευσή του στην ανάπτυξη και προσφορά υπηρεσιών που βοηθούν τους πελάτες να αυξήσουν το ROI στον τομέα της τεχνολογίας. Η Symantec επιλέχθηκε για τις ολοκληρωμένες proactive υπηρεσίες υποστήριξης και την εις βάθος τεχνογνωσία που διαθέτουν οι Business Critical Engineers στις υπηρεσίες Symantec Business Critical Services.
Η αριστεία στην κατηγορία «Δέσμευσης προς τον πελάτη» αναγνωρίζει τον οργανισμό που επιτυχώς αναδεικνύει δέσμευση στην οργάνωση, στην σύμπνοια και στην εστίαση γύρω από την εξυπηρέτηση των πελατών, σε διάφορα θέματα και αιτήματα. Η Symantec επιλέχθηκε για την υποδειγματική προσφορά στην ανταπόκριση υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, στην ενσωμάτωση της υποστήριξης στον προϊόν και στις proactive υπηρεσίες υποστήριξης για τη διατήρηση των εταιρικών πελατών σε λειτουργία 24/7.
Η Symantec παρουσίασε τα STAR Awards στο συνέδριο Technology Services World (TSW) στην Σάντα Κλάρα της Καλιφόρνια. Το εν λόγω συνέδριο θεωρείται η κορυφαία πηγή γνώσης και δικτύωσης των εταιριών του κλάδου και διενεργείται από την TSIA.
Από το 1990, τα βραβεία STAR Awards έχουν καταστεί ως μία από τις υψηλότερες διακρίσεις στον τομέα των υπηρεσιών και υποστήριξης, αναγνωρίζοντας την συνεισφορά των εταιριών στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών υποστήριξης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε και εσείς την άποψή σας !