Το Office 365 επιλέχθηκε από την εταιρία μεταφορών «ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΑΕ» ως η ιδανική λύση πληροφορικής για την αναβάθμιση των λειτουργιών της και τη βελτίωση της επικοινωνίας της.
Η ανάγκη βελτίωσης του τρόπου συνεργασίας μεταξύ των υποκαταστημάτων της και των αντιπροσώπων της, αλλά και με τους πελάτες και προμηθευτές της, που βρίσκονται σε περιοχές σε όλη την Ελλάδα, καθώς και η επιθυμία αναβάθμισης των υφιστάμενων εφαρμογών γραφείου, οδήγησε την εταιρία στην αναζήτηση μιας σύγχρονης λύσης πληροφορικής.
Λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες αυτές, αλλά και αναζητώντας μια λύση με χαμηλό κόστος επένδυσης, επιλέχτηκε το Office 365, το οποίο προσέφερε την ευελιξία που η εταιρία αναζητούσε. Με το Office 365 η «ΑΘΗΝΑΪΚΗ» απέκτησε ασφαλή και ισχυρή πλατφόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ενοποίησε τις υπηρεσίες επικοινωνίας. Πλέον είναι εφικτή η ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων, η πρόσβαση των εργαζομένων στις πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν, οπουδήποτε και αν βρίσκονται μέσω οποιασδήποτε συσκευής, ενώ υπάρχει η δυνατότητα τηλεδιασκέψεων μεταξύ των σημείων παρουσίας της εταιρίας.
Ο κ. Μάριος Κανέλλος (ΙΤ Supervisor) δήλωσε : «Αρχικά ήμασταν επιφυλακτικοί στο άκουσμα των υπηρεσιών στο Cloud και ιδιαίτερα για την ωριμότητα και την αξιοπιστία τους, ωστόσο με την προτροπή του συνεργάτη μας Inline αποφασίσουμε να κάνουμε την δωρεάν δοκιμή των 30ημερών. Από τις πρώτες μέρες κιόλας καταλάβαμε ότι το Office 365 ανταποκρινόταν πλήρως στης ανάγκες μας και τους στόχους μας. Με το πέρας της δοκιμαστικής περιόδου είχαμε πάρει ήδη την απόφαση να υιοθετήσουμε το Office 365, στην επιχείρηση μας»
Ο κ. Βαγγέλης Χρυσοχόος, Διευθυντής Πωλήσεων Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων και Συνεργατών της Microsoft, δήλωσε: «Μέσω των Cloud λύσεων Microsoft Office365 έχουμε την δυνατότητα να εξυπηρετήσουμε τις λειτουργικές ανάγκες οποιασδήποτε επιχείρησης και να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας μέσω ενός μεγάλου δικτύου καταρτισμένων συνεργατών. Απώτερος σκοπός μας η αύξηση παραγωγικότητας όλων των εμπορικών ή μη οργανισμών».
Η ανάγκη βελτίωσης του τρόπου συνεργασίας μεταξύ των υποκαταστημάτων της και των αντιπροσώπων της, αλλά και με τους πελάτες και προμηθευτές της, που βρίσκονται σε περιοχές σε όλη την Ελλάδα, καθώς και η επιθυμία αναβάθμισης των υφιστάμενων εφαρμογών γραφείου, οδήγησε την εταιρία στην αναζήτηση μιας σύγχρονης λύσης πληροφορικής.
Λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες αυτές, αλλά και αναζητώντας μια λύση με χαμηλό κόστος επένδυσης, επιλέχτηκε το Office 365, το οποίο προσέφερε την ευελιξία που η εταιρία αναζητούσε. Με το Office 365 η «ΑΘΗΝΑΪΚΗ» απέκτησε ασφαλή και ισχυρή πλατφόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ενοποίησε τις υπηρεσίες επικοινωνίας. Πλέον είναι εφικτή η ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων, η πρόσβαση των εργαζομένων στις πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν, οπουδήποτε και αν βρίσκονται μέσω οποιασδήποτε συσκευής, ενώ υπάρχει η δυνατότητα τηλεδιασκέψεων μεταξύ των σημείων παρουσίας της εταιρίας.
Ο κ. Μάριος Κανέλλος (ΙΤ Supervisor) δήλωσε : «Αρχικά ήμασταν επιφυλακτικοί στο άκουσμα των υπηρεσιών στο Cloud και ιδιαίτερα για την ωριμότητα και την αξιοπιστία τους, ωστόσο με την προτροπή του συνεργάτη μας Inline αποφασίσουμε να κάνουμε την δωρεάν δοκιμή των 30ημερών. Από τις πρώτες μέρες κιόλας καταλάβαμε ότι το Office 365 ανταποκρινόταν πλήρως στης ανάγκες μας και τους στόχους μας. Με το πέρας της δοκιμαστικής περιόδου είχαμε πάρει ήδη την απόφαση να υιοθετήσουμε το Office 365, στην επιχείρηση μας»
Ο κ. Βαγγέλης Χρυσοχόος, Διευθυντής Πωλήσεων Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων και Συνεργατών της Microsoft, δήλωσε: «Μέσω των Cloud λύσεων Microsoft Office365 έχουμε την δυνατότητα να εξυπηρετήσουμε τις λειτουργικές ανάγκες οποιασδήποτε επιχείρησης και να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας μέσω ενός μεγάλου δικτύου καταρτισμένων συνεργατών. Απώτερος σκοπός μας η αύξηση παραγωγικότητας όλων των εμπορικών ή μη οργανισμών».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε και εσείς την άποψή σας !