Οι Βρετανοί βρίσκονται στην πρώτη θέση με 82% και ακολουθούν οι Δανοί και οι Σουηδοί με 79%.
Το 59% των Ευρωπαίων χρηστών του διαδικτύου χρησιμοποίησαν το ίντερνετ για να πραγματοποιήσουν αγορές στη διάρκεια του 2012, σύμφωνα με τη Eurostat.
Στις 28 χώρες της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης, το 32% των χρηστών του διαδικτύου αγόρασαν μέσω ίντερνετ ρούχα και αθλητικά είδη και έκαναν κρατήσεις για ταξίδια και ξενοδοχεία, ενώ το 2008 το ποσοστό αυτό ήταν 21%.
Τα βιβλία και τα περιοδικά έρχονται στη δεύτερη θέση με 23%, έναντι 19% το 2008, όμως μόλις το 9% των χρηστών του διαδικτύου αγόρασαν τρόφιμα μέσω του ίντερνετ σε σχέση με 6% το 2008, όπως αναφέρει μια έκθεση της Eurostat που δημοσιεύθηκε σήμερα.
Logo (Photo credit: Wikipedia) |
Στον αντίποδα βρίσκονται οι Ιταλοί, καθώς μόνο το 29% των χρηστών του διαδικτύου έκανε αγορές μέσω ίντερνετ, οι Βούλγαροι (17%) και οι Ρουμάνοι (11%).
Σύμφωνα με τη Eurostat, το 36% των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου έκανε αγορές ονλάιν, κυρίως ρούχων, αθλητικών ειδών αλλά και κρατήσεις για ταξίδια και ξενοδοχεία (15%), ενώ βιβλία και περιοδικά αγόρασε μόνο το 7%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε και εσείς την άποψή σας !