«Οι οθόνες IPS 21:09 UltraWide της LG προσφέρουν στους χρήστες απεριόριστες επιλογές», δήλωσε ο Hyoung-sei Park, Eπικεφαλής του Home Entertainment Company’s IT Business Division της LG Electronics. «Η LG κατακτά με γρήγορους ρυθμούς ηγετική θέση στην κατηγορία οθονών με αναλογία διαστάσεων 21:09, με το IPS 21:09 UltraWide lineup να κερδίζει ευρεία αναγνώριση και να λαμβάνει μία σειρά από πιστοποιήσεις και επευφημίες από τη βιομηχανία».
Πράγματι, το μοντέλο 29EA93 της LG έχει αναγνωριστεί ως το Καλύτερο Προϊόν του 2013 (Best Product of 2013) στην κατηγορία του από την Κριτική Επιτροπή ‘Plus X Award Jury’ της Γερμανίας και το μοντέλο 29EA73 έχει λάβει το ‘Quality & Performance Mark (QPM)’ από τον παγκόσμια αναγνωρισμένο φορέα δοκιμών και πιστοποίησης, Intertek.
Οι 29 ιντσών IPS οθόνες 21:09 UltraWide της LG παρέχουν στους χρήστες χώρο στην επιφάνεια της οθόνης, έτσι ώστε να μπορούν να εμφανιστούν πολλά παράθυρα ταυτόχρονα. Η ικανότητα προβολής περισσότερων στοιχείων και επεξεργασίας διαφορετικών video σε μία μόνο οθόνη βελτιώνει την παραγωγικότητα των σύγχρονων επαγγελματιών και θεωρείται ιδανική για σκηνοθέτες και παραγωγούς πολυμέσων. Η παραγωγικότητα ενισχύεται περαιτέρω με τη βολική λειτουργία 4-Screen Split, η οποία ‘διαιρεί’ αυτόματα την οθόνη σε τέσσερα τμήματα, τα οποία ο χρήστης μπορεί με ευκολία να διαμορφώσει στην επιφάνεια εργασίας, έτσι ώστε να έχει πετύχει το συνδυασμό που τον εξυπηρετεί καλύτερα.
Tα μοντέλα της σειράς UltraWide προσφέρουν διάφορες επιλογές διασύνδεσης, όπως το Mobile High – Definition Link (MHL), HDMI και το DisplayPort. Οι λειτουργίες αυτές μεταμορφώνουν το UltraWide monitor σε ένα δυναμικό κέντρο ψυχαγωγίας, επιτρέποντας στο χρήστη να αντιγράψει ή να μεταδώσει περιεχόμενο σε μια σειρά από συσκευές, όπως smartphones, laptopts και tablets. Η LG προσφέρει μια ευρεία και διαφοροποιημένη γκάμα IPS 21:9 UltraWide οθόνες, με τα μοντέλα EA93, EA73, 29MA73 καθώς και το premium 29EB73, το οποίο έρχεται με ένα εργονομικά ρυθμιζόμενο stand, που συμβάλει στη μείωση του στρες και στη δημιουργία ενός ευχάριστου και παραγωγικού περιβάλλοντος εργασίας.
Η δημιουργία των videos ‘So Real It’s Scary’ με περισσότερα από 20 εκατ. views στο YouTube και ‘So Real It’s Scary 2’, με πάνω από 6 εκατ. views, έχει πραγματοποιηθεί από το creative agency ‘Superheroes Amsterdam’.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε και εσείς την άποψή σας !