Πριν από μερικές μέρες διέρρευσε στον τύπο ένα προσχέδιο για το πώς “οραματίζεται” το νέο Λύκειο το Υπουργείο Παιδείας. Οι προθέσεις της ελληνικής κυβέρνησης για την εξομοίωση του ελληνικού Λυκείου με το Γαλλικό International Baccalaureate (IB) ήταν λίγο πολύ γνωστές, μέσω δημόσιων τοποθετήσεων των αρμοδίων στελεχών και της Υπουργού, κας Άννας Διαμαντοπούλου.
Σύμφωνα πάντα με το Υπουργείο Παιδείας, το προσχέδιο αυτό δεν είναι το τελικό, αλλά αποτελεί πρόταση μίας επιτροπής (άγνωστης σύνθεσης). Η επίσημη πρόταση αναμενόταν να κατατεθεί εντός του Οκτωβρίου για να τεθεί σε πλαίσιο τρίμηνης δημόσιας διαβούλευσης, αλλά τελικά, όπως ανακοινώθηκε, οι προτάσεις του Υπουργείου μετατέθηκαν για μετά τις δημοτικές και νομαρχιακές εκλογές.
Σύμφωνα πάντα με το Υπουργείο Παιδείας, το προσχέδιο αυτό δεν είναι το τελικό, αλλά αποτελεί πρόταση μίας επιτροπής (άγνωστης σύνθεσης). Η επίσημη πρόταση αναμενόταν να κατατεθεί εντός του Οκτωβρίου για να τεθεί σε πλαίσιο τρίμηνης δημόσιας διαβούλευσης, αλλά τελικά, όπως ανακοινώθηκε, οι προτάσεις του Υπουργείου μετατέθηκαν για μετά τις δημοτικές και νομαρχιακές εκλογές.
Δεν είμαι αρμόδιος να κρίνω αν και κατά πόσο το γαλλικό σύστημα είναι το καλύτερο και το πιο κοντινό στην σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα (κοινωνική και οικονομική) αλλά μπορώ σίγουρα να διακρίνω την προσπάθεια για τον αφανισμό της Πληροφορικής από το Λύκειο. Όταν μάλιστα το γαλλικό IB, που τόσο πολλοί ευαγγελίζονται στο Υπουργείο Παιδείας, διαθέτει μαθήματα πληροφορικής, ιδιαίτερα προηγμένου επίπεδου σε σχέση με το προτεινόμενο ελληνικό, τότε δεν μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τυχαία την απουσία της Πληροφορικής! ANAΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε και εσείς την άποψή σας !