Tην πρωτοποριακή για την ασφαλιστική αγορά αντίληψή της για την αξιοποίηση της τεχνολογίας, αλλά και ένα μήνυμα για τη σύγχρονη επιχειρηματικότητα και ανάπτυξη, ανέδειξε η INTERAMERICAN με την πρωτοβουλία οργάνωσης μιάς σημαντικής εκδήλωσης για την ψηφιακή εποχή και τη στρατηγική ενσωμάτωση τεχνολογικών εφαρμογών στο επιχειρείν. Η πρωτοβουλία αυτή αντικατοπτρίζει το σχέδιο και την επένδυση της εταιρείας στην χρήση της τεχνολογίας, που πρακτικά βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και αφορά τόσο στη βέλτιστη διαχείριση της σχέσης της με τους πελάτες μέσα από τις λειτουργικές διαδικασίες όσο και την προώθηση ασφαλιστικών προγραμμάτων.
Το θέμα «Digital for Growth» προσέγγισαν από διαφορετικές αφετηρίες οι Felix Tenniglo, managing partner της ολλανδικής εταιρείας InShared, που είναι μέλος του ομίλου Achmea στον οποίο ανήκει και η Interamerican, Γιώργος Δουκίδης, καθηγητής του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN), Στέφανος Λουκάκος, γενικός διευθυντής της Google Hellas, Γιώργος Βαλιούσκα, γενικός διευθυντής της Airtickets.gr και Γιάννης Καντώρος, γενικός διευθυντής πωλήσεων της Interamerican.
Ειδικότερα, ο F. Tenniglo αναφέρθηκε στις πιο σημαντικές ψηφιακές εξελίξεις και προκλήσεις, τονίζοντας τις μεταβολές που έχουν επέλθει στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών διεθνώς και κατ’ ακολουθία, την αναγκαιότητα της προσαρμογής των επιχειρήσεων στο ψηφιακό επιχειρηματικό μοντέλο προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής. Ο ομιλητής περιέγραψε την εφαρμογή αυτού του μοντέλου στην Achmea και στην Interamerican.
Την ψηφιακή πραγματικότητα στην Ελλάδα και τις εφαρμοζόμενες σχετικές πρακτικές από τις πρωτοπόρες ελληνικές εταιρείες παρουσίασε ο Γ. Δουκίδης, αναλύοντας τα σχετικά οφέλη που επιτυγχάνουν με τη μείωση του λειτουργικού κόστους, τις συνέργειες, τις νέες υπηρεσίες και τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης στις διεθνείς αγορές. Ο καθηγητής επεσήμανε τη στροφή των καταναλωτών στην online αγορά ασφαλίσεων, που φθάνει στο 11% του συνόλου.
Ο Σ. Λουκάκος εκτίμησε ότι κατά τα επόμενα χρόνια το Ίντερνετ θα μπορεί να προσφέρει λύσεις για κάθε προσωπική ανάγκη, ενώ πρόβλεψε ότι θα αναπτυχθούν σημαντικά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Χαρακτηριστικά, ανέφερε ότι σήμερα καταγράφονται διεθνώς δύο δισεκατομμύρια χρήστες του Ίντερνετ, ένα δισεκατομμύριο εγγεγραμμένοι στο facebook και δύο δισεκατομμύρια video views στο youtube καθημερινά.
Στην επιτυχημένη στρατηγική της airtickets.gr αναφέρθηκε ο Γ. Βαλιούσκα, παρουσιάζοντας τον συνδυασμό της τεχνολογικής υπεροχής με τη μεγάλη προϊοντική βάση, που εξυπηρετεί την πελατοκεντρική προσέγγιση και υψηλή εξειδίκευση στις τουριστικές υπηρεσίες.
Ο Γ. Καντώρος, που έκλεισε την εκδήλωση, παρουσίασε την ηγετική θέση και προοπτική της Interamerican στη ψηφιακή ασφαλιστική αγορά, τονίζοντας τη σημαντική παραγόμενη αξία από τις νέες τεχνολογίες για τους ασφαλισμένους, τα δίκτυα διανομής, τους εργαζομένους της εταιρείας, καθώς και τη συμβολή της στην ανάπτυξη «ψηφιακής συνείδησης» στην Ελλάδα.
Η σύγχρονη πραγματικότητα
Σήμερα, 5,1 εκατομμύρια Έλληνες –το 55% του πληθυσμού- διαθέτουν σύνδεση με το Ίντερνετ, με μέση εβδομαδιαία χρήση 17,1 ωρών, που είναι αρκετά υψηλότερη της χρήσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση (μέσος όρος 14,8 ώρες). Μάλιστα, υπερβαίνει και τον χρόνο που διαθέτει ο Έλληνας για την παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων (16,9 ώρες). Εκτιμάται ότι το 2020 οι χρήστες του Ίντερνετ διεθνώς θα φθάσουν τα πέντε δισεκατομμύρια, ενώ μέσα στην επόμενη τριετία όλα τα κινητά τηλέφωνα θα είναι smartphones.
Το θέμα «Digital for Growth» προσέγγισαν από διαφορετικές αφετηρίες οι Felix Tenniglo, managing partner της ολλανδικής εταιρείας InShared, που είναι μέλος του ομίλου Achmea στον οποίο ανήκει και η Interamerican, Γιώργος Δουκίδης, καθηγητής του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN), Στέφανος Λουκάκος, γενικός διευθυντής της Google Hellas, Γιώργος Βαλιούσκα, γενικός διευθυντής της Airtickets.gr και Γιάννης Καντώρος, γενικός διευθυντής πωλήσεων της Interamerican.
Ειδικότερα, ο F. Tenniglo αναφέρθηκε στις πιο σημαντικές ψηφιακές εξελίξεις και προκλήσεις, τονίζοντας τις μεταβολές που έχουν επέλθει στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών διεθνώς και κατ’ ακολουθία, την αναγκαιότητα της προσαρμογής των επιχειρήσεων στο ψηφιακό επιχειρηματικό μοντέλο προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής. Ο ομιλητής περιέγραψε την εφαρμογή αυτού του μοντέλου στην Achmea και στην Interamerican.
Την ψηφιακή πραγματικότητα στην Ελλάδα και τις εφαρμοζόμενες σχετικές πρακτικές από τις πρωτοπόρες ελληνικές εταιρείες παρουσίασε ο Γ. Δουκίδης, αναλύοντας τα σχετικά οφέλη που επιτυγχάνουν με τη μείωση του λειτουργικού κόστους, τις συνέργειες, τις νέες υπηρεσίες και τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης στις διεθνείς αγορές. Ο καθηγητής επεσήμανε τη στροφή των καταναλωτών στην online αγορά ασφαλίσεων, που φθάνει στο 11% του συνόλου.
Ο Σ. Λουκάκος εκτίμησε ότι κατά τα επόμενα χρόνια το Ίντερνετ θα μπορεί να προσφέρει λύσεις για κάθε προσωπική ανάγκη, ενώ πρόβλεψε ότι θα αναπτυχθούν σημαντικά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Χαρακτηριστικά, ανέφερε ότι σήμερα καταγράφονται διεθνώς δύο δισεκατομμύρια χρήστες του Ίντερνετ, ένα δισεκατομμύριο εγγεγραμμένοι στο facebook και δύο δισεκατομμύρια video views στο youtube καθημερινά.
Στην επιτυχημένη στρατηγική της airtickets.gr αναφέρθηκε ο Γ. Βαλιούσκα, παρουσιάζοντας τον συνδυασμό της τεχνολογικής υπεροχής με τη μεγάλη προϊοντική βάση, που εξυπηρετεί την πελατοκεντρική προσέγγιση και υψηλή εξειδίκευση στις τουριστικές υπηρεσίες.
Ο Γ. Καντώρος, που έκλεισε την εκδήλωση, παρουσίασε την ηγετική θέση και προοπτική της Interamerican στη ψηφιακή ασφαλιστική αγορά, τονίζοντας τη σημαντική παραγόμενη αξία από τις νέες τεχνολογίες για τους ασφαλισμένους, τα δίκτυα διανομής, τους εργαζομένους της εταιρείας, καθώς και τη συμβολή της στην ανάπτυξη «ψηφιακής συνείδησης» στην Ελλάδα.
Η σύγχρονη πραγματικότητα
Σήμερα, 5,1 εκατομμύρια Έλληνες –το 55% του πληθυσμού- διαθέτουν σύνδεση με το Ίντερνετ, με μέση εβδομαδιαία χρήση 17,1 ωρών, που είναι αρκετά υψηλότερη της χρήσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση (μέσος όρος 14,8 ώρες). Μάλιστα, υπερβαίνει και τον χρόνο που διαθέτει ο Έλληνας για την παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων (16,9 ώρες). Εκτιμάται ότι το 2020 οι χρήστες του Ίντερνετ διεθνώς θα φθάσουν τα πέντε δισεκατομμύρια, ενώ μέσα στην επόμενη τριετία όλα τα κινητά τηλέφωνα θα είναι smartphones.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε και εσείς την άποψή σας !