Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2012

Αριστοτέλειο: Αλλη μία πρωτιά για την Ελλάδα

Ερευνητική ομάδα του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης απέσπασε το πρώτο βραβείο σε παγκόσμιο διαγωνισμό λογισμικού για διαφήμιση στο Ιντερνετ!

Η μεγάλη διάκριση και μάλιστα σε έναν τομέα με ετήσιο τζίρο δεκάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων έρχεται να επιβεβαιώσει ότι τα ελληνικά ΑΕΙ διαθέτουν τμήματα που παραμένουν ανταγωνιστικά σε διεθνές επίπεδο, παρά τη μειωμένη χρηματοδότηση.

Η επιτυχία ανήκει στην ομάδα του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (ΤΗΜΜΥ) του ΑΠΘ, αποτελούμενη από τον φοιτητή Γρηγόρη Αθανασιάδη, τους υποψήφιους διδάκτορες Κυριάκο Χατζηδημητρίου και Λάμπρο Σταυρογιάννη, τον λέκτορα Ανδρέα Συμεωνίδη και τον καθηγητή και πρόεδρο του ΤΗΜΜΥ Περικλή Μήτκα.

Οι πέντε ερευνητές συμμετείχαν στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Πρακτόρων για Ηλεκτρονικές Συναλλαγές (Trading Agent Competition) που πραγματοποιήθηκε στο Πολυτεχνείο της Βαλένθια, στην Ισπανία. Από εκεί επέστρεψαν με το πρώτο βραβείο, χάρη στο πρόγραμμα Mertacor.

Το αντικείμενο του διαγωνισμού ήταν η βέλτιστη διαχείριση μιας διαδικτυακής διαφημιστικής καμπάνιας μέσω καταχωρίσεων σε μηχανές αναζήτησης. Η διαχείριση αυτή γίνεται μέσω «πρακτόρων», όπως το Mertacor. Με τον όρο «πράκτορες» δεν εννοούμε… στελέχη μυστικών υπηρεσιών αλλά αυτόνομα και ευφυή προγράμματα που συμμετέχουν σε ηλεκτρονικές συναλλαγές και διαφημιστικές δημοπρασίες υποκαθιστώντας τον άνθρωπο.

«Με βάση τις λέξεις αναζήτησης που χρησιμοποιεί ένας χρήστης ο οποίος επισκέπτεται ένα site, το πρόγραμμα πρέπει να αποφασίσει ποιες διαφημίσεις θα του παρουσιάσει. Αυτή είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, που μόνο ένα πρόγραμμα μπορεί να επιμελείται» εξηγεί στην «Espresso» ο επικεφαλής της ομάδας Περικλής Μήτκας και προσθέτει:

«Επιπλέον πολυπλοκότητα προσθέτει το γεγονός ότι μπορείς να έχεις πολλούς που να θέλουν να διαφημιστούν, με τον καθένα να είναι διατεθειμένος να πληρώσει μια συγκεκριμένη τιμή, να κρατάς όλα τα clicks που κάνουν οι χρήστες στους διαφημιζόμενους και μετά να παρακολουθείς εάν θα καταλήξουν σε κάποια αγορά ή όχι και ανάλογα να χρεώνεις τους διαφημιζόμενους».

Ενα πρόγραμμα σαν το Mertacor θα μπορούσε να αποτελέσει εμπορικό προϊόν και πολύτιμο εργαλείο για τους διαφημιστές. Οπως εξηγεί ο κ. Μήτκας, αυτό δεν αποκλείεται στο μέλλον αλλά προς το παρόν παραμένει προϊόν ερευνητικής εργασίας, προσαρμοσμένο στις προδιαγραφές του διαγωνισμού.

Ο διαγωνισμός καθαυτός ήταν μια απαιτητική διαδικασία στην οποία συμμετείχαν δεκαπέντε ερευνητικές ομάδες και πραγματοποιήθηκε σε τρία στάδια. «Στο τελικό στάδιο διαγωνίστηκαν οκτώ πράκτορες από την Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία» επισημαίνει ο καθηγητής και εξηγεί:

«Οι πράκτορες του κάθε διαγωνιζομένου συνδέονται ηλεκτρονικά με έναν server και διαγωνίζονται σε ένα περιβάλλον προσομοίωσης της δημοπρασίας για 6 έως 8 ώρες. Στο τέλος νικητής αναδεικνύεται αυτός που θα βγάλει τα περισσότερα χρήματα. Ο κάθε πράκτορας είναι στην ουσία ο εκπρόσωπος ενός διαφημιστικού πρακτορείου και προσπαθεί να αγοράσει χώρο και χρόνο για διαφήμιση, ώστε να έχει τα καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα για τους πελάτες του».

Η επιτυχία αυτή δεν είναι η πρώτη για την ομάδα Mertacor, καθώς στο παρελθόν κέρδισε δύο πρωτιές και δύο τρίτες θέσεις σε διαγωνισμούς πρακτόρων λογισμικού.


ΣΤ. ΔEΛHΓΙΩPΓHΣ/espresso

Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012

Λογισμικό παρακολούθησης παιδιών

Όταν τα παιδιά της ήταν έτοιμα να αποκτήσουν δικούς τους φορητούς υπολογιστές, η Τζιλ Ρος αγόρασε ειδικό λογισμικό, με σκοπό να παρακολουθεί τις διαδικτυακές κινήσεις τους. Μία ημέρα, η κ. Ρος ανακάλυψε, χάρη στο λογισμικό παρακολούθησης, ότι η 16χρονη κόρη της είχε δημιουργήσει δικό της κανάλι βίντεο, στο οποίο η ίδια και η φίλη της κατέγραφαν εφηβικές συζητήσεις τους, προωθώντας το υλικό σε όποιο χρήστη του YouTube το αναζητούσε.

Οι γονείς μπορούν σήμερα να αξιοποιήσουν μεγάλη ποικιλία εργαλείων, που τους επιτρέπουν να παρακολουθούν τις διαδικτυακές ζωές των παιδιών τους. Αυτό δημιουργεί, όμως, εύλογα ερωτήματα ηθικής τάξης: είναι η παρακολούθηση ο καλύτερος τρόπος επιτήρησης των παιδιών; Ή μήπως οι γονείς θα έπρεπε να επιδεικνύουν εμπιστοσύνη στην κρίση των παιδιών;

Τα γονεϊκά άγχη της σύγχρονης εποχής έχουν ευνοήσει πραγματική βιομηχανία «εργαλείων» παρακολούθησης, ικανών να καταγράφουν τι σελίδες επισκέπτονται τα παιδιά, με ποιον συνομιλούν σε αυτές και τι κάνουν εκεί. Την ίδια ώρα, το γεγονός ότι τα σύγχρονα παιδιά βρίσκονται διαρκώς κολλημένα στα κινητά τους, επιτρέπει στους γονείς να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τη γεωγραφική θέση των τέκνων τους.

Μία εφαρμογή προειδοποιεί τους γονείς αν το παιδί τους στέλνει μηνύματα SMS την ώρα που οδηγεί, άλλη προσφέρει διαδικτυακή υπηρεσία, η οποία διατηρεί αντίγραφο κάθε μηνύματος ή εικόνας, που «περνά» από τη σελίδα Facebook του παιδιού. Οι ανησυχίες των γονιών δεν είναι αδικαιολόγητες. Στις αρχές του μήνα, καταγγελίες χρηστών έκαναν λόγο για συμμετοχή ανηλίκων σε αμερικανική ιστοσελίδα με σκοπό τις ερωτικές γνωριμίες, που οδήγησε σε τρία κρούσματα σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων στις ΗΠΑ.

Ερευνες έδειξαν ότι ακόμη και το Facebook, που απαγορεύει τη χρήση της ιστοσελίδας του σε άτομα κάτω των 13 ετών, πέφτει θύμα «εξαπάτησης» από χιλιάδες παιδιά μικρότερης ηλικίας. Πρόσφατη δημοσκόπηση στις ΗΠΑ έδειξε επίσης ότι ποσοστό 20% των Αμερικανών γονέων χρησιμοποιούν κάποιο σύστημα παρακολούθησης της χρήσης του Διαδικτύου από τα παιδιά τους.

Ειδική εφαρμογή για SMS επιτρέπει στην οικογένεια Ριντ από το Κολοράντο να παρακολουθεί όλα τα μηνύματα που στέλνει ο 13χρονος Ντάρεν στη φίλη του. «Νιώθω λίγο άσχημα. Μου μοιάζει λίγο σαν παραβίαση της ιδιωτικής του ζωής. Αλλά μην ξεχνάτε ότι είναι μόλις 13 ετών. Πρέπει να μπορώ να τον προστατεύσω», λέει ο πατέρας, Κάιλ.

Αντίθετη άποψη εκφράζει η Λιν Σκόφιλντ, που υπογραμμίζει τη σημασία της εμπιστοσύνης μεταξύ γονέα και παιδιού. «Η 11χρονη κόρη μου έχει την εμπιστοσύνη μου και μου εκμυστηρεύεται πολλά. Η παρακολούθηση είναι η εύκολη λύση, ενώ υποσκάπτει σοβαρά την επιρροή μας ως γονέων. Τα παιδιά ερμηνεύουν τη στάση αυτή ως δείγμα έλλειψης εμπιστοσύνης», λέει η κ. Σκόφιλντ.

Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

Χάκερ ετών 13 εντόπισαν οι αστυνομικοί στην Αθήνα

Μπροστά σε έναν χάκερ ηλικίας 13 ετών βρέθηκαν οι αστυνομικοί της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στο πλαίσιο των ερευνών για τον εντοπισμό μελών της ομάδας, με την ονομασία Greek Hacking Scene (G.H.S), που ενέχεται σε μεγάλο αριθμό διαδικτυακών «εισβολών» σε ιστοσελίδες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Μέχρι στιγμής έχουν ταυτοποιηθεί το τελευταίο εξάμηνο άλλα έξι μέλη της ίδιας ομάδας. Για τον 13χρονο σχηματίσθηκε δικογραφία, αλλά δεν συνελήφθη, καθώς είχαν παρέλθει τα όρια του αυτοφώρου.

Την Δευτέρα διενεργήθηκε έρευνα στην οικία του ανήλικου, παρουσία εισαγγελέα, όπου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ένας σκληρός δίσκος σταθερού ηλεκτρονικού υπολογιστή και ένας σκληρός δίσκος φορητού ηλεκτρονικού υπολογιστή, οι οποίοι θα αποσταλούν για εργαστηριακές εξετάσεις στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών.

Από την αστυνομική έρευνα προέκυψε επίσης ότι ο ανήλικος δράστης με ειδική τεχνική υφάρπαζε κωδικούς από προφίλ χρηστών της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης Facebook.

Σε άλλες κατ' οίκον έρευνες που διενεργήθηκαν κατά το τελευταίο εξάμηνο σε Αθήνα, Τρίπολη, Ναύπλιο, Κατερίνη, Χαλκίδα παρουσία εισαγγελέα, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, 30 σκληροί δίσκοι, 8 φορητοί υπολογιστές, 4 ρούτερ, 2 σέρβερ, 7 usb stick, πολλά cd, καθώς και αρκετές χειρόγραφες σημειώσεις.

Κατά την προκαταρκτική διερεύνηση των αντικειμένων διαπιστώθηκε ψηφιακά ότι τα άτομα αυτά, με τη μέθοδο των διαδικτυακών «εισβολών», πραγματοποίησαν ηλεκτρονικά «επιθέσεις» και παράλληλα αλλοίωση της ιστοσελίδας του Υπουργείου Δικαιοσύνης, του Ελληνικού Κοινοβουλίου, της Proton Bank, της Τράπεζας Πειραιώς, της Ελληνικής Τράπεζας και του Ο.Α.Σ.Α., καθώς και άλλων εμπορικών ιστοσελίδων.

Οι έρευνες της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για τον εντοπισμό και άλλων μελών της ομάδας συνεχίζονται.

Κυριακή, 24 Ιουνίου 2012

Άνοδος της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα παρά τη διαρκή ύφεση

Παρά τις επιπτώσεις της ύφεσης και της οικονομικής κατάστασης της Ελλάδας, η πορεία διείσδυσης της ευρυζωνικότητας συνεχίζει να είναι θετική, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που καταγράφει συνολικά την πορεία της ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρονικών επικοινωνιών για το 2011.

Η έκθεση αναφέρει πως το 2011 η διείσδυση της σταθερής ευρυζωνικότητας συνέχισε την πορεία σύγκλισης με την υπόλοιπη Ευρώπη και η χώρα μας «ανέβηκε» μία θέση στην πανευρωπαϊκή κατάταξη (21,8% έναντι 27,7% του Ευρωπαϊκού μέσου όρου).

Ως παράγοντες που δυσχεραίνουν την ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς ηλεκτρονικών επικοινωνιών καταγράφονται η φορολογική επιβάρυνση με την επιβολή ενός από τους υψηλότερους ΦΠΑ σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, ο πρόσθετος ειδικός φόρος στην κινητή τηλεφωνία και η υστέρηση στην ανάπτυξη εναλλακτικών ευρυζωνικών δικτύων και ιδίως δικτύων πρόσβασης νέας γενιάς (NGA).

Σάββατο, 23 Ιουνίου 2012

Ασύρματο streaming και από τα νέα Ultrabook™ στις τηλεοράσεις CINEMA 3D της LG

Στο πλαίσιο της παγκόσμιας συνεργασίας της Intel με την LG Electronics, για την υιοθέτηση και από κοινού προώθηση της τεχνολογίας Intel Wireless Display (WiDi)- και με αφορμή την εκδήλωση της Intel Hellas για την παρουσίαση των νέων Ultrabooks και των πανίσχυρων επεξεργαστών τρίτης γενιάς Intel® Core™, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δουν εν δράση τη νέα τεχνολογία και το πλήθος δυνατοτήτων που προσφέρει.

Η τεχνολογία Intel WiDi ενσωματώνεται στις νέες τηλεοράσεις LG CINEMA 3D Smart TV και επιτρέπει την ασύρματη προβολή της οθόνης του notebook ή του ultrabook σε υψηλή ανάλυση στη μεγάλη οθόνη.

Οι χρήστες των τηλεοράσεων LG CINEMA 3D Smart TV, αξιοποιώντας έναν φορητό Η/Υ ή Ultrabook με επεξεργαστή Intel® Core™ 2ης ή 3ης γενιάς και την τεχνολογία Intel WiDi, αποκτούν πρόσβαση σε μία ευρύτερη γκάμα περιεχομένου, το οποίο μπορούν να κάνουν stream στη μεγάλη οθόνη με εύκολο τρόπο. Μάλιστα, οι χρήστες των τηλεοράσεων LG CINEMA 3D Smart TV επωφελούνται από την τεχνολογία Intel WiDi, χωρίς να απαιτείται η αγορά κάποιου πρόσθετου εξωτερικού adapter.

Βασική επιδίωξη των δύο εταιρειών, αποτελεί η ενσωμάτωση της τεχνολογίας Intel WiDi σε μία πληθώρα συσκευών, όπως οι τηλεοράσεις CINEMA 3D Smart TV, οι προβολείς και οι οθόνες Η/Υ, με σκοπό να παρέχουν στους καταναλωτές μια απρόσκοπτη και βελτιωμένη εμπειρία ψυχαγωγίας. Εξάλλου, η τεχνολογία Intel WiDi δεν προϋποθέτει την ύπαρξη ενεργής ασύρματης σύνδεσης στο Internet ή σύνδεση WiFi, για το streaming περιεχομένου μεταξύ φορητών συσκευών και τηλεοράσεων CINEMA 3D Smart TV. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια μεταφοράς του περιεχομένου και την κοινή χρήση σε πραγματικό χρόνο, δε δεσμεύει τους πόρους του Ultrabook ή του φορητού Η/Υ, επιτρέποντας στους χρήστες να εκτελούν παράλληλα κι άλλες εργασίες.

Η LG και η Intel, δύο κορυφαίες εταιρείες τεχνολογικών καινοτομιών και επαναστατικών λύσεων, συνεχίζουν να παρέχουν στους καταναλωτές μία εικόνα από το μέλλον της ψυχαγωγίας με τα Ultrabooks και τις τηλεοράσεις CINEMA 3D, γιατί Life’s Good!
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2012

Νέα προϊόντα για το PlayStation®3

Playstation 3
Playstation 3 (Photo credit: jornal.cat)
Η Sony Computer Entertainment ανακοίνωσε στην ετήσια συνέντευξη Τύπου στο πλαίσιο της έκθεσης E3 εκπληκτικό περιεχόμενο αποκλειστικά για τα συστήματα ψυχαγωγίας PlayStation®Vita (PS Vita™) και PlayStation®3 (PS3™), ολοκαίνουρια προϊόντα που αξιοποιούν τις λειτουργίες του χειριστηρίου PlayStation®Move και τη βελτίωση της συνδρομητικής υπηρεσίας PlayStation®Plus. Όλα αυτά εδραιώνουν ακόμη περισσότερο το PlayStation ως την απόλυτη επιλογή για όσους επιζητούν απαράμιλλες εμπειρίες gaming και ψυχαγωγίας.

«Για περισσότερα από 17 χρόνια, το PlayStation αντιπροσωπεύει όλα όσα λατρεύουν οι gamers – συναρπαστικές εμπειρίες που εξασφαλίζουν απολαυστική ψυχαγωγία. Όταν παίζετε στον κόσμο μας δεν υπάρχουν όρια στη φαντασία», δήλωσε ο Jack Tretton, Πρόεδρος και CEO της SCEA. «Οι νέες, πανίσχυρες εμπειρίες gameplay που έρχονται για το PS Vita™, η πλήρης και αποκλειστική συλλογή τίτλων για το PS3™ που ανεβάζει τον πήχη για ολόκληρη τη βιομηχανία, και οι υπηρεσίες ψυχαγωγίας με τον gamer στο επίκεντρο αποδεικνύουν ότι το οικοσύστημα του PlayStation είναι πιο ενεργό από ποτέ. Η αφοσίωση μας στην καινοτομία και στη σαγηνευτική ψυχαγωγία των gamers παραμένει στο επίκεντρο των εμπειριών που θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στο PlayStation».

PlayStation®Vita


Από το λανσάρισμα του τον περασμένο Φεβρουάριο (στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη) το σύστημα PS Vita™ έχει προσφέρει νέους τρόπους παιχνιδιού και gameplay καθιστώντας το ως το ισχυρότερο σύστημα φορητής ψυχαγωγίας και δικτύωσης που κυκλοφόρησε ποτέ.

Συνεχίζοντας την παράδοση στην παροχή επαναστατικού περιεχομένου, η SCEI παρουσίασε μια εντυπωσιακή συλλογή παιχνιδιών που έχουν αναπτυχθεί αποκλειστικά για το PS Vita™. Τίτλοι όπως το Sly Cooper: Thieves in Time™, το LittleBigPlanet™ και το PlayStation® All-Stars Battle Royale αξιοποιούν την πρωτοποριακή τεχνολογία του PS Vita™ προκειμένου να προσφέρουν βαθύ, διαδραστικό και κοινωνικά δικτυωμένο gameplay εν κινήσει. Για πρώτη φορά στα 10 χρόνια ιστορίας της σειράς, οι φανατικοί μπορούν να πάρουν το Sly Cooper μαζί τους εκτός σπιτιού, χάρη στη λειτουργία Cross-Save. Αξιοποιώντας τη συνεργασία μεταξύ PlayStation®3 και PlayStation®Vita , οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να σώσουν την πρόοδό τους στο Sly Cooper: Thieves in Time στο PS3™ και να συνεχίσουν να παίζουν στο δρόμο με το PS Vita™. Επίσης, αξιοποιώντας τις μοναδικές λειτουργίες του PS Vita™, οι κάτοχοι του LittleBigPlanet μπορούν να παίξουν, να δημιουργήσουν και να μοιραστούν όπως ποτέ ξανά στο παρελθόν μέσω της οθόνης αφής και της οπίσθιας επιφάνειας αφής, του μικροφώνου, αλλά και της μπροστινής και οπίσθιας κάμερας σε αυτή τη νέα φορητή περιπέτεια του Sackboy™. Τέλος, το PlayStation All-Stars Battle Royale συγκεντρώνει για πρώτη φορά θρυλικούς χαρακτήρες του PlayStation (τόσο από τίτλους της Sony, όσο και από παιχνίδια τρίτων εταιρειών) επιτρέποντας στους κατόχους PlayStation®Vita να αναμετρηθούν με παίκτες του PlayStation®3 σε πραγματικό χρόνο μέσω της λειτουργίας Cross-Play. Εκτός από αυτή την επιλογή πρωτοποριακών τίτλων, η SCEI παρουσίασε μια σειρά νέων παιχνιδιών για το PS Vita™, όπως τα Sound Shapes, Smart As, Soul Sacrifice, PulzAR, και Table Top Tanks, και ανακοίνωσε την υποστήριξη των PlayStation®one Classics στο PS Vita™ (διαθέσιμη μετά από μια αναβάθμιση λογισμικού μέσα στο καλοκαίρι).

PlayStation®3 (PS3™)


Έξι χρόνια μετά το λανσάρισμα του, το PlayStation®3 συνεχίζει να απολαμβάνει πρωτοφανή αποδοχή, προσφέροντας στους καταναλωτές ευρύτερη γκάμα ψυχαγωγικών επιλογών από ποτέ. Με περισσότερα από 63.9 εκατομμύρια PS3™ να έχουν πωληθεί σε ολόκληρο τον πλανήτη μέχρι σήμερα και πάνω από 3.100 τίτλους διαθέσιμους, παραμένει η κορυφαία επιλογή οικιακής ψυχαγωγίας. Επεκτείνοντας τον κατάλογο των επιτυχημένων τίτλων για το PlayStation®3 (PS3™), η SCEI παρουσίασε μια επιλογή νέων συνεχειών από αγαπημένες σειρές που υποστηρίζουν στερεοσκοπικό 3D όπως τα: God of War: Ascension™ και Sly Cooper: Thieves in Time™. Οι κάτοχοι PS3™ μπορούν επίσης, να περιμένουν αποκλειστικό περιεχόμενο κορυφαίας ποιότητας με παιχνίδια όπως τα: BEYOND: Two Souls™, The Last of Us™, LittleBigPlanet™ Karting και PlayStation® All-Stars Battle Royale, αλλά και μοναδικούς τίτλους για το PlayStation®Network –ανάμεσα τους τα: Sound Shapes, When Vikings Attack, Journey Collection™, και The Unfinished Swan. Επιπρόσθετα, το LittleBigPlanet™ 2 θα ενσωματώνει τη λειτουργία cross-control, η οποία θα επιτρέπει στους παίκτες να απολαύσουν το παιχνίδι με έναν εντελώς καινούριο τρόπο. Οι κάτοχοι του LittleBigPlanet 2 μπορούν να χρησιμοποιήσουν το PS Vita™ ως ένα αναβαθμισμένο χειριστήριο για το PS3™, ώστε να παίζουν, να δημιουργούν και να μοιράζονται περιεχόμενο από το PS3™ και από το PS Vita™ παράλληλα μέσα στο σπίτι.

PlayStation®Move


Εκτός από τη μεγάλη συλλογή νέων παιχνιδιών η SCEΙ ανακοίνωσε το Wonderbook™: Book of Spells, τον πρώτο τίτλο που αξιοποιεί το Wonderbook, το ολοκαίνουριο, επαναστατικό περιφερειακό του PlayStation®3 , το οποίο αξιοποιεί την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality), ως ένα μοναδικό τρόπο αφήγησης ιστοριών για παιδιά και οικογένειες. Το Book of Spells είναι το πρώτο προϊόν που προκύπτει από τη συνεργασία της Sony με το Pottermore και φέρνει τη μαγεία στην πραγματική ζωή, ενσωματώνοντας αποκλειστικό περιεχόμενο με την υπογραφή της J.K. Rowling, μεταφέροντας τους παίκτες στο σύμπαν του Harry Potter με τη συνδρομή του PlayStation®Move (PS Move) και της PlayStation®Eye camera. Η SCEΙ ανακοίνωσε επίσης την επερχόμενη κυκλοφορία του PlayStation®Move Racing Wheel, ενός νέου περιφερειακού «τιμονιέρας» για το PlayStation®3 , που θα συνεργάζεται άριστα με το χειριστήριο PS Move. Σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει την απόλυτη εμπειρία οδήγησης, το PlayStation Move Racing Wheel ενσωματώνει πτυσσόμενες χειρολαβές μοτοσυκλέτας με χειρισμό για το γκάζι, άμεση αλλαγή ταχυτήτων και ένα σύστημα ανάδρασης με δόνηση που προσφέρει στο χρήστη μια διασκεδαστική και άκρως ρεαλιστική εμπειρία οδήγησης, με όποιο όχημα κι αν επιλέξουν. Διαθέσιμο το Φθινόπωρο το PlayStation Move Racing Wheel θα είναι συμβατό με τίτλους, όπως το LittleBigPlanet™ Karting, αλλά και αγαπημένα παιχνίδια του PlayStation®3 όπως τα: MotorStorm®Apocalypse, Gran Turismo® 5, Need for Speed: Hot Pursuit, Burnout Paradise™ και πολλά ακόμη. Επιπλέον το Sports Champions 2, η συνέχεια του επιτυχημένου τίτλου για το PS Move Sports Champions, έρχεται να προσφέρει έξι συναρπαστικά αθλήματα –πέντε εντελώς καινούρια και την αγαπημένη, από τον πρώτο τίτλο, τοξοβολία.

PlayStation®Plus


Το PlayStation Network ανακοίνωσε τη αναβάθμιση της premium συνδρομής του PlayStation®Plus, προσφέροντας πρόσβαση στους καταναλωτές σε μια ολόκληρη συλλογή με παιχνίδια σε εξαιρετικά προνομιακές τιμές. Από την 5η Ιουνίου δημοφιλείς παιχνίδια όπως τα Ratchet & Clank: All 4 One™, inFAMOUS™ 2, LittleBigPlanet™ 2 και πολλά ακόμη τόσο της Sony όσο και τρίτων εταιρειών θα ενταχθούν στη γκάμα τίτλων που θα είναι άμεσα διαθέσιμη στα μέλη του PlayStation Plus. Νέα παιχνίδια θα προστίθενται διαρκώς, ούτως ώστε οι συνδρομητές να έχουν πολυάριθμες επιλογές παιχνιδιού και διασκέδασης. Παράλληλα, τα μέλη του PlayStation Plus θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν προνομιακή πρόσβαση σε δοκιμαστικές εκδόσεις παιχνιδιών, μεγάλες εκπτώσεις, online χώρο αποθήκευσης για παιχνίδια και πολλά ακόμη. Το PlayStation®Plus μπορεί να αποκτηθεί από το PlayStation® Store μέσω του PlayStation®3 επιλέγοντας απλώς την κατηγορία PlayStation Plus.
Enhanced by Zemanta

10 συμβουλές για την επιλογή του κλιματιστικού από την LG

Η LG Electronics, ηγέτιδα εταιρεία στην κατασκευή κλιματιστικών συστημάτων οικιακής και επαγγελματικής χρήσης, παραθέτει τους 10 σημαντικότερους παράγοντες για τη σωστή επιλογή και χρήση του κλιματιστικού με στόχο να απαντήσει στα βασικότερα ερωτήματα των καταναλωτών.
Τα οικιακά και επαγγελματικά συστήματα κλιματισμού αποτελούν τομέα εξειδίκευσης της LG. Συγκεκριμένα, πρόκειται για την πρώτη εταιρεία στην ελληνική αγορά που εγκαινίασε την Ακαδημία Κλιματισμού, εξειδικευμένο κέντρο εκπαίδευσης και κατάρτισης για συστήματα και συσκευές κλιματισμού, επενδύοντας στην συνεχή αναβάθμιση των δεξιοτήτων όλων των εμπλεκόμενων στον χώρο του Κλιματισμού.
Το έμπειρο επιστημονικό και τεχνικό προσωπικό της Ακαδημίας Κλιματισμού της LG Electronics Ελλάς και ο κ. Χρήστος Γκέκας, Μηχανολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π. και υπεύθυνος Ακαδημίας, προτείνουν:
1.        Υπολογίστε τον συντελεστή απόδοσης COP/EER
O συντελεστής απόδοσης (EER για τη ψύξη / COP για τη θέρμανση) είναι ένας καθαρός αριθμός, ο οποίος μας επιτρέπει να συγκρίνουμε διαφορετικές κλιματιστικές μονάδες, ώστε να αποφασίσουμε ποιά είναι αυτή που προσφέρει τη μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας. Ο αριθμός προκύπτει, εάν διαιρέσουμε την ποσότητα ενέργειας που μας «δίνει» η κλιματιστική μονάδα με την ποσότητα ενέργειας που «παίρνει» η κλιματιστική μονάδα (την κατανάλωσή της σε ηλεκτρικό ρεύμα). Όσο πιο μεγάλος είναι ο συγκεκριμένος αριθμός, τόσο πιο οικονομική είναι η λειτουργία ενός κλιματιστικού. Επιπλέον τόσο λιγότερο ρεύμα χρειάζεται να καταναλώσει, ώστε να επιτύχει την επιθυμητή θερμοκρασία στο χώρο μας.
2.        Επιλέξτε κλιματιστικό με Συμπιεστή Inverter
Ο συμπιεστής Inverter έχει τη δυνατότητα να μεταβάλλει τη συχνότητα περιστροφής του και κατά συνέπεια την απόδοσή του, καταναλώνοντας ακριβώς όση ενέργεια χρειάζεται. Αυτό σημαίνει ότι η θερμοκρασία του χώρου παραμένει σταθερή, χωρίς τα συνεχή σταματήματα/ξεκινήματα των συμβατικών συμπιεστών, επιτυγχάνοντας εξοικονόμηση ενέργειας.
3.        Υπολογίστε την απόδοση του κλιματιστικού
Η απόδοση των κλιματιστικών μετριέται είτε σε Κw/h είτε σε BTU/h. Kαι οι δύο μονάδες εκφράζουν την ποσότητα θερμότητας (ενέργειας) που είτε μπορεί να απορροφήσει η μονάδα σε λειτουργία ψύξης, είτε να προσδώσει σε λειτουργία θέρμανσης.
4.        Συντηρήστε σωστά και έγκαιρα το κλιματιστικό σας
Η συντήρηση μιας κλιματιστικής μονάδας έχει διπλό σκοπό. Την εξασφάλιση της λειτουργίας της όσον αφορά στην απόδοση, αλλά και στον καθαρισμό, ώστε οποιοιδήποτε μικρο-οργανισμοί αναπτύσσονται στο περιβάλλον που υπάρχει εντός της μονάδας να εξουδετερωθούν με τη χρήση κατάλληλων χημικών.
5.        Δώστε προσοχή στην αφύγρανση σε μία μονάδα κλιματισμού
Όταν η μονάδα λειτουργεί σε ψύξη, καθώς ο αέρας περνά μέσα από την μονάδα και ψύχεται, οι υδρατμοί υγροποιούνται και στη συνέχεια με τη μορφή συμπυκνώματος απομακρύνονται μέσω της αποχέτευσης. Εάν υπάρχει πρόβλημα ξηρότητας, τότε θα πρέπει να αναπληρώσετε την υγρασία με κατάλληλη συσκευή, όπως είναι για παράδειγμα ο υγραντήρας.
6.        Επιλέξτε την κατάλληλη συσκευή που ταιριάζει στο χώρο σας
Ο ακριβής υπολογισμός μιας μονάδας είναι αποτέλεσμα μελέτης από εξειδικευμένο Μηχανολόγο Μηχανικό. Παρ’ όλα αυτά στην πλειοψηφία των περιπτώσεων η εκτίμηση που γίνεται από έναν πωλητή είναι επαρκής για να καλύψει τις ανάγκες σας. Σε περίπτωση όμως που ο χώρος σας είναι ιδιαίτερος (π.χ. με πολύ φωτισμό / τοιχώματα μεταλλικά κ.α.) ενημερώστε τον πωλητή, ώστε να το λάβει υπ’όψιν στην εκτίμηση που θα κάνει. Η LG Electronics διαθέτει ένα απλό πρόγραμμα υπολογισμού της κατάλληλης συσκευής για τον κάθε χώρο στο http://www.lg.com/gr/microsite/LGsavingenergy/index.jsp
7.  Τα βασικά κριτήρια για την επιλογή κλιματιστικού κατά σειρά σπουδαιότητας
Συγκεντρωτικά τα βασικά κριτήρια για την επιλογή του κλιματισμού είναι τα ακόλουθα: α) Συντελεστής απόδοσης β) Ποιότητα κι ευκολία τεχνικής υποστήριξης από την κατασκευάστρια εταιρεία γ) Δυνατότητα χρήσης φίλτρου πλάσματος/ιονιστή δ)Ποιότητα φίλτρων & ε) Χαμηλός θόρυβος.
8.        Χρήση κλιματιστικών και Υγεία
Οι κλιματιστικές μονάδες, εφόσον χρησιμοποιούνται με γνώμονα τις οδηγίες των κατασκευαστριών εταιριών, όπως είναι η ορθή τοποθέτηση από εξειδικευμένο συνεργείο, η αποφυγή απ’ ευθείας έκθεσης σε ρεύμα αέρα, ο τακτικός καθαρισμός & συντήρηση, δεν παρουσιάζουν κανένα κίνδυνο για την υγεία.
9.        Χαμηλός θόρυβος
Πρώτο βήμα αποτελεί η καλή συνεννόηση με το συνεργείο εγκατάστασης, το οποίο διαθέτει την ανάλογη εμπειρία, ώστε να γνωρίζει ποια είναι η καταλληλότερη θέση για την αποφυγή θορύβων και κραδασμών. Επιπλέον, όλες οι μονάδες διαθέτουν λειτουργία χαμηλής ταχύτητας ανεμιστήρα που μειώνει το θόρυβο στο εσωτερικό κατά τη λειτουργία τους.
10.    Κατάλληλη θερμοκρασία θερμοστάτη του κλιματιστικού
Οι συνθήκες θερμικής άνεσης, όσον αφορά στη θερμοκρασία είναι μεταξύ 20 και 26 °C. Φροντίστε λοιπόν να προμηθευτείτε μία μονάδα, η οποία θα μπορεί να αναπληρώσει τις απώλειες/προσθήκες θερμότητας στο χώρο και ρυθμίστε τον θερμοστάτη σε μία θερμοκρασία μεταξύ των δύο παραπάνω.
Η LG διαθέτει σταθερή και δυναμική δραστηριότητα στην αγορά του κλιματισμού με πρωτοποριακά προϊόντα κορυφαίας τεχνολογίας, που εναρμονίζονται τέλεια με την καθημερινή ζωή των καταναλωτών και τις ιδιαίτερες ανάγκες που επιτάσσει η αγορά, γιατί Lifes Good!

Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 4ο Συνέδριο InfoCom.Cy, στη Λευκωσία

 Η ισχυρή δυναμική της κυπριακής  αγοράς Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, αλλά και ο καταλυτικός ρόλος  τον οποίο μπορεί να παίξει ειδικά σε εποχή κρίσης σαν αυτή που βιώνουμε τον τελευταίο καιρό, αναδείχθηκαν με τον καλύτερο τρόπο στο InfoCom.Cy 2012. Το 4ο κατά σειρά συνέδριο – θεσμός πλέον για την Κύπρο, όπως επισημάνθηκε πολλάκις από του βήματος, από αρμόδια χείλη- πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 6 Ιουνίου στο συνεδριακό κέντρο του ξενοδοχείου Hilton της Λευκωσίας, με τίτλο «Connected Economies @ a Connected World». Σ’ αυτό συμμετείχαν πολλοί κυβερνητικοί και θεσμικοί αξιωματούχοι, αλλά και εκατοντάδες ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων απ’ όλους τους τομείς.

Σε ένα ιδιαίτερα κομβικό  χρονικό σημείο, καθώς απομένουν  λίγες μονάχα ημέρες πριν η Κύπρος αναλάβει το «πηδάλιο» της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το β’ εξάμηνο του 2012, το Συνέδριο εξέτασε στις τέσσερις ενότητές του τις πρόσφατες σημαντικές εξελίξεις, που -όπως όλα δείχνουν- αλλάζουν τους κανόνες του παιχνιδιού. Περισσότεροι από 50 ομιλητές παρουσίασαν, σχολίασαν, εξέθεσαν τις απόψεις τους ή εξέφρασαν τους προβληματισμούς τους –ο καθένας από τη δική του οπτική γωνία- σχεδόν για κάθε πτυχή της ψηφιακής καθημερινότητάς.
Ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής, Κώστας Νόστης και Σολωμός Κυριάκου, επεσήμαναν στους χαιρετισμούς τους την κρισιμότητα  των υποδομών ΤΠΕ για την ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα, τόνισαν  τη σημασία του Διαδικτύου ως κοινωνικό αγαθό και έκαναν λόγο για το στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί, για το μέλλον που «έφτασε αλλού κι είναι πια καιρός να φτάσει και στην Κύπρο».

Ο πρόεδρος της Βουλής των  Αντιπροσώπων, Γιαννάκης Ομήρου, παραδέχθηκε  ότι η συγκυρία είναι εξαιρετικά δυσκολη, επιβάλλοντας την αξιοποίηση εκ μέρους της Κύπρου των όποιων συγκριτικών πλεονεκτημάτων της. Σαν τέτοια, ανέφερε τον άρτι αποκαλυφθέντα ενεργειακό πλούτο της, αλλά και τις ΤΠΕ τις οποίες χαρακτήρισε –όπως, άλλωστε, και το Ψηφιακό Θεματολόγιο της Ενωμένης Ευρώπης-«μονόδρομο για την ανταγωνιστικότητα».

Εκπροσωπώντας τον υπουργό Συγκοινωνιών & Έργων, Ευθ. Φλουρέντζο, η κ. Κοφτερού αναφέρθηκε στη φιλόδοξη ψηφιακή πολιτική της Κύπρου, η οποία εγκρίθηκε από τη Βουλή στις 12 Φεβρουαρίου, αλλά και στις αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για ενίσχυση του τομέα των Επικοινωνιών με γενναίες χρηματοδοτήσεις, τις οποίες δεσμεύτηκε να προωθήσει η κυπριακή προεδρεία. Τόνισε δε, ότι αναμένει τις προτάσεις του κλάδου, με στόχο η χώρα να πρωταγωνιστήσει, το επόμενο εξάμηνο.

Ο υφυπουργός Ευρωπαϊκής Προεδρείας, Ανδρέας Μαυρογιάννης, αφού επεσήμανε  τον καλό χρονισμό του Συνεδρίου, υπογράμμισε ότι το μεγαλύτερο στοίχημα για την Ευρώπη είναι η εξισορρόπηση μεταξύ της δημοσιονομικής εξυγίανσης και της ανάπτυξης. Τόνισε δε, ότι η προεδρία προσδίδει υψηλή προστιθέμενη αξία στην Κύπρο, αναφέροντας ως τομείς προτεραιότητας στο χώρο της ψηφιακής καθημερινότητας, τις ψηφιακές υπογραφές και την αξιοποίηση των κρατικών δεδομένων προς όφελος της κοινωνίας, σε συνδυασμό με την ανάδειξη «ψηφιακών πρωταθλητών».

Ο πρόεδρος της ΕΕΤΤ, Λεωνίδας Κανέλλος, μίλησε για τη σημασία των ΤΠΕ στην ανάπτυξη και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, αναφέρθηκε στις ισχύουσες χρηματοδοτικές ευκαιρίες, στις δυνατότητες αναβάθμισης της συνεργασίας Ελλάδας και Κύπρου, αλλά και τη στήριξη εκ μέρους του Σώματος Ευρωπαίων Ρυθμιστών (ΒΕRΕC), του οποίου την προεδρεία αναλαμβάνει ο ίδιος, για το 2013.
Χαιρετισμούς απηύθηναν, επίσης, ο βοηθός γεν. διευθυντής του ΟΕΒ, Κώστας Χρυσαφίδης, ο πρόεδρος του Κυπριακού Συνδέσμου Πληροφορικής, Κώστας Αγρότης, και το μέλος του ΔΣ της ΣΕΤΗΛ, Αντώνης Παπαλεοντίου.

Ανοίγοντας την 1η ενότητα, ο Δνων σύμβουλος της Alcatel-Lucent Hellas, Θέμης Παπαϊωάννου, πρότεινε τη διδαχή από το παρελθόν αλλά και τη ρήξη με αυτό, οι Κώστας Χρονόπουλος (ΗΡ), Γιώργος Κορέλλης (Phoenix Pro) και Μενέλαος Ιωαννίδης (Build-IT) παρουσίασαν ο πρώτος την τεχνολογία Converged Cloud της εταιρίας του, ο δεύτερος τρόπους διαχείρισης και ανάλυσης κινδύνων και ο τρίτος τρόπους διαχείρισης φυσικών πόρων, με εκτενείς αναφορές στο χώρο του Μ2Μ.
Στο πάνελ της ενότητας, η οποία είχε τίτλο «Η Κύπρος στο  ‘τιμόνι’ της ΕΕ – η τεχνολογία καταλύτης της εξέλιξης», εκπρόσωποι της CYTA, της MTN, της CableNet, του Τμήματος Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, της Intrasoft International, της Ericsson SE Europe και της Nokia Siemens Networks υπογράμμισαν την τεράστια σημασία της τεχνολογίας στην αντιμετώπιση των προκλήσεων της εποχής μας, παραθέτοντας συγκεκριμένα παραδείγματα για το πώς οι εταιρίες και οι φορείς στους οποίους απασχολούνται μπορούν να συμβάλουν προς αυτή την κατεύθυνση.

Η δεύτερη ενότητα με τίτλο «Smartphones @ Mobile Internet: θαυμαστός καινούριος κόσμος» ξεκίνησε με ομιλίες των Λούη Ηλιάδη (Inteliscape), Kristijan Kramaric (Microsoft), Δημήτρη Χατζηγεωργίου (SAP Hellas & Cyprus) και Stijn Rommens (Palo Alto Networks), οι οποίοι παρουσίασαν διαδοχικά προτάσεις για καινοτόμες εφαρμογές, τα πλεονεκτήματα των νέων Windows 8, τεχνολογική πλατφόρμα για την αξιοποίηση των κινητών συσκευών και τρόπους διαχείρισης «κατανεμημένης» επιχείρησης.
Στο πάνελ της ίδιας  ενότητας, εκπρόσωποι των Cytamobile-Vodafone, MTN, MT Technoline, Alpan, Teleunicom Cyprus, m-STAT, Globo Mobile και Public Κύπρου αναφέρθηκαν διεξοδικά στις ραγδαίες αλλαγές σε όλα τα επίπεδα τις οποίες έχει προκαλέσει η επικράτηση στην αγορά των smartphones με τις πλούσιες τεχνολογικές δυνατότητες, που ελκύουν αλλά και προβληματίζουν δεόντως τους καταναλωτές.
Την ενότητα έκλεισαν τρεις σύντομες παρουσιάσεις καινοτομικών εφαρμογών (Wadja, Braille Messenger, Olympic Air) με τις οποίες οι δημιουργοί τους έδωσαν ένα μικρό δείγμα, αλλά αντιπροσωπευτικό δείγμα από τις ανεξάντλητες δυνατότητες σε πολλαπλά πεδία εφαρμογών.

Η τρίτη ενότητα του Συνεδρίου, εστιάσθηκε στο χώρο της τηλεόρασης «πέρα από το ‘μαύρο κουτί’» (The new TV era – Beyond the “black box”). Από πλευράς κυρίων ομιλητών, ο πρόεδρος του Mega Κύπρου, Κωνσταντίνος Κατσαρός, παρουσίασε τα προβλήματα του κλάδου (η τηλεόραση πέθανε αλλά δεν το ξέρουμε, τόνισε χαρακτηριστικά) και διερωτήθηκε δημόσια για το μέλλον του, στην εποχή των προκλήσεων που διανύουμε, ο Αθαν. Καρανάσης της ADTRAN επεσήμανε την ανάγκη των καταναλωτών για υψηλότερε ταχύτητες και περισσότερο ποιοτικό περιεχόμενο, ενώ ο Δημήτρης Παπαβασιλείου της Cisco τόνισε ότι αλλάζει η δυναμική της αγοράς και κάνουν την εμφάνισή τους νέα επιχειρηματικά μοντέλα, καθώς η πληροφορία έχει ως τελικό αποδέκτη τέσσερις και πλέον διαφορετικές οθόνες.
Στο πανελ της ενότητας συμετείχαν εκπρόσωποι των Cytavision, CableNet, Mega Κύπρου, ΡΙΚ, Alpan Telecom και Αρχής Ραδιοτηλεόρασης, οι οποίοι ανέλυσαν την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην Κύπρο από πλευράς υποδομών, αναφέρθηκαν στα πρώτα συμπεράσματα από τα δυο χρόνια ψηφιακής TV και στις δυνατότητες συνεργειών μεταξύ καναλιών στο μέλλον, καθώς και στο Green Paper με τους νέους κανόνες του παιχνιδιού, το οποίο αναμένεται να εκδοθεί σύντομα.

Στην τέταρτη και τελευταία  ενότητα του συνεδρίου, ο Επίτροπος  Ρύθμισης Ηλεκτρ. Επικοινωνιών & Ταχυδρομείων, Πόλυς Μιχαηλίδης, προέτρεψε για ταχεία  μετάβαση σε δίκτυα νέας γενιάς, (οπτική ίνα παντού ως το 2020, ζήτησε, με κατάλληλες υποδομές στα νέα κτήρια) αλλά και επανεξέταση της σχετικής με την τηλεόραση αγοράς, ενώ ο αντιδήμαρχος Λευκωσίας, Νικ. Νούλης, αναγνώρισε το ρόλο των ΤΠΕ και παρουσίασε τις ψηφιακές επιδόσεις του δήμου.
Στο CEO Summit, που ακολούθησε, οι κ. Σαββίδης (CYTA), Verkade (MTN Cyprus), Σιακόλας (CableNet), Θεράποντος (Logicom Solutions), Πρωτοπαπάς (Hellas Sat) και Σαρηγιαννίδης (MSENSIS) συμφώνησαν ότι παρά το γεγονός πως το 2011 ήταν μια δύσκολη χρονιά, τα αποτελέσματά τους τελικά ήταν καλά, διαβεβαίωσαν ότι συνεχίζουν τις επενδύσεις και τη διεύρυνση των δικτύων τους και εξέφρασαν την αισιοδοξία τους για ανάκαμψη. Δέχτηκαν πως το FTTH αποτελεί την «τελική λύση» προς την οποία προσβλέπουν και έκαναν λόγο για ανάγκη συνεργειών για τη δημιουργία των αναγκαίων υποδομών. Μάλιστα, ο κ. Πρωτοπαπάς της Hellas Sat αποκάλυψε την ύπαρξη σχεδίων για τοποθέτηση σε τροχιά δυο νέων δορυφόρων στις 39ο μετά την κυπριακή «ψήφο εμπιστοσύνης» στο πρόγραμμα, με επανεξαγορά της ελληνο-κυπριακής θέσης ως το 2041. Πάντως, η θέση του ΟΤΕ δεν έχει εκφραστεί ακόμα, με πιθανότερη εκδοχή εκείνη της μακροχρόνιας ενοικίασης του ελληνικού μεριδίου.  

To Συνέδριο ολοκληρώθηκε με την απονομή των InfoCom Awards Cy, σε άτομα και επιχειρήσεις που συνέβαλαν στη διάρκεια του περασμένου χρόνου με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, αλλά και τις προσωπικές επιδόσεις τους στην ανάπτυξη των ΤΠΕ στην Κύπρο.
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2012

Η Lenovo πάει για Νο 3 στην περιοχή του EMEA

Η Lenovo ενίσχυσε τη δέσμευσή της με τους channel partners της στην περιοχή του ΕΜΕΑ, στο ετήσιο συνέδριό της «2012 EMEA Channel Forum» που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο, παρουσιάζοντας τη νέα στρατηγική της που στοχεύει να φέρει την εταιρεία από την τωρινή θέση #5 στην αγορά του EMEA, στη θέση #3. Ο φιλόδοξος αυτός στόχος παρέχει τη δυνατότητα περαιτέρω ανάπτυξης των επιχειρήσεων των συνεργατών του καναλιού κατά $US 1 δις. στο οικονομικό έτος 2012/2013.

Οι εμπορικοί και επιχειρηματικοί συνεργάτες της Lenovo, είχαν την ευκαιρία να δουν την παρουσίαση του Gianfranco Lanci, πρόεδρο του EMEA και Senior Vice President του Lenovo Group, που αφορούσε τη στρατηγική της εταιρείας για το ΕΜΕΑ, η οποία επικεντρώνεται στη διατήρηση και την προστασία των βασικών δραστηριοτήτων της στον επιχειρηματικό και το δημόσιο τομέα, ενώ ανοίγεται αποφασιστικά προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Η εταιρεία σκοπεύει επίσης να διευρύνει τις ευκαιρίες εσόδων για τους συνεργάτες της με προϊόντα από το τμήμα MIDH (Mobile Internet Digital Home) ιδίως tablets, καθώς και με νέες σειρές προϊόντων με servers.

Lenovo S10e
Lenovo S10e (Photo credit: Luis M. Gallardo D.)
Έχοντας ως στόχο να τροφοδοτήσει τις φιλοδοξίες της εταιρείας, η Lenovo αναδιοργάνωσε πρόσφατα τις επιχειρήσεις της σε τέσσερις γεωγραφικές περιοχές –EMEA, APLA (Ασία, Ειρηνικός, Λατινική Αμερική), Κίνα και Βόρεια Αμερική. Αυτή η στρατηγική κίνηση γεωγραφικής κατανομής των εταιρειών, θα διασφαλίσει και θα ευνοήσει την αποτελεσματικότητα, την ταχύτητα και τη συγκέντρωση των δραστηριοτήτων –ενισχύοντας την τοπική ευελιξία, την υπευθυνότητα και τη γρήγορη ανταπόκριση στις ανάγκες των εταίρων, των πελατών και των καταναλωτών κάθε χώρας.

“Το EMEA είναι μια στρατηγικά κρίσιμη αγορά για εμάς. Πρέπει να διατηρήσουμε την εμπορική ηγεσία μας –είμαστε παγκοσμίως #1 στον εμπορικό τομέα –και ταυτόχρονα να επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας στο τμήμα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των καταναλωτών σε όλη την περιοχή, ώστε να πετύχουμε μαζί με τους εταίρους μας, το στόχο ανάπτυξής μας σε όλα τα τμήμα της αγοράς», είπε ο Gianfranco Lanci, πρόεδρος του EMΕA και Senior Vice President του Lenovo Group. “Αυτό θα μας βοηθήσει να κατακτήσουμε 10% μερίδιο αγοράς στο EMEA και να πραγματοποιήσουμε το μακροπρόθεσμο στόχο μας να γίνουμε ένας από τους τρεις κορυφαίους παίχτες στην αγορά του ΕΜΕΑ”.

Υπό την ηγεσία του Vincent Fauquenot, στήθηκε ένα νέο τμήμα, το τμήμα προϊόντων και δικτύων του ΕΜΕΑ, το οποίο θα διασφαλίζει ότι η Lenovo ακολουθεί τη σωστή στρατηγική και ότι επιλέγει τα κατάλληλα προγράμματα, ώστε να προσελκύσει νέους συνεργάτες αλλά και να αυξήσει το μερίδιο των υπαρχόντων εταίρων. Η τωρινή διαίρεση θα διευκολύνει την καθημερινή διαχείριση των επιχειρηματικών δικτύων τόσο των χωρών όσο και των ευρύτερων περιοχών, βοηθώντας στην ανάπτυξη πιο ευέλικτης στρατηγικής και στην αποτελεσματική δόμηση των προϊοντικών χαρτοφυλακίων για τις μεγάλες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις καθώς και τους καταναλωτές, σε όλη την περιοχή του ΕΜΕΑ.

«Το δίκτυο έχει διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στα αξιοσημείωτα αποτελέσματα που δημοσιεύσαμε πρόσφατα. Οι συνεργάτες μας, μας βοήθησαν να γίνουμε η δεύτερη μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία υπολογιστών στον κόσμο, και η ανάπτυξη που σημειώσαμε ήταν αποτέλεσμα κοινής προσπάθειας», είπε ο Vincent Fauquenot, αντιπρόεδρος του τμήματος προϊόντων και δικτύων του ΕΜΕΑ. «Τώρα χρειάζεται να εξελιχθούμε και να επεκταθούμε στο επόμενο στάδιο, ενώ υπολογίζοντας περισσότερο το συμφέρον των συνεργατών και των καταναλωτών μας, χτίζουμε μία ευελιξία που θα μας βοηθήσει να προσαρμοστούμε στις τοπικές ανάγκες των εταιριών. Το δίκτυο μας είναι το κλειδί της επιτυχίας μας και της φιλοδοξίας μας να βρεθούμε στην τριάδα των κορυφαίων εταιριών κατασκευής υπολογιστών στο ΕΜΕΑ μέχρι το 2013.

Νέα δομή, ίδια στρατηγική

Το δίκτυο είναι η κύρια οδός της Lenovo στην αγορά της περιοχής της ΕΜΕΑ με περισσότερο από το 90% των δραστηριοτήτων της εταιρείας να διέρχεται από τους επιχειρηματικούς μας συνεταίρους. Η ανάπτυξη και η εξέλιξη της Lenovo προσανατολίζεται από τους εταίρους της και η εταιρία στοχεύει στην περαιτέρω ενδυνάμωση της δέσμευσής της με το δίκτυό της, εξελίσσοντας συνεχώς τις προτάσεις της προς τους εταίρους:

- Ευκαιρίες ανάπτυξης: Η Lenovo είναι η δεύτερη μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία κατασκευής υπολογιστών στον κόσμο και στοχεύει στην κατάκτηση της πρώτης θέσης.

- Δέσμευση προς τους συνεργάτες μας: Τόσο οι υπηρεσίες όσο και τα πλάνα πωλήσεων σχεδιάζονται για να αλληλοσυμπληρώνονται και όχι να συγκρούονται, στοχεύουν στην απλοποίηση των δραστηριοτήτων μας και οδηγούνται από τη διαφάνεια.

- Καινοτόμα προϊόντα: Βραβευμένοι υπολογιστές υψηλής ποιότητας, servers, workstations, και κερδοφόρα αξεσουάρ και υπηρεσίες που καλύπτουν την γκάμα αναγκών όλων των τμημάτων της αγοράς.

- Δέσμευση στις τεχνολογίες υπολογιστών: Η Lenovo θα συνεχίσει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στις 4 κατηγορίες προϊόντων - PC, Tablet, Smartphone και Smart TV- και στο Cloud ecosystem που δημιουργεί την PC+ αγορά.

- Υποστήριξη του Marketing: Αύξηση της επένδυσης προκειμένου να χτίσουμε brand consideration γύρω από τα προϊόντα μας. Αύξηση της ζήτησης και προγράμματα co-marketing, καθώς και απλοποίηση της διαδικτυακής πρόσβασης σε υλικά, training και marketing assets.
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...