Κυριακή, 27 Μαΐου 2012

Περισσότερος χώρος και μεγαλύτερη φρεσκάδα με τα νέα δίπορτα ψυγεία της LG

Η LG Electronics, παρουσιάζει τα νέα δίπορτα ψυγεία GT9180AEBW και GT9176PVBW, τα οποία αξιοποιούν τις τεχνολογικές καινοτομίες της LG στις οικιακές συσκευές, προσφέροντας ομοιόμορφη ψύξη για περισσότερη φρεσκάδα στα τρόφιμα, μεγαλύτερο χώρο και υψηλότερη εξοικονόμηση ενέργειας.

Τα νέα δίπορτα ψυγεία GT9180AEBW και GT9176PVBW παρέχουν στους καταναλωτές αυξημένη χωρητικότητα και περισσότερο αποθηκευτικό χώρο ακόμα και για τα πιο ογκώδη τρόφιμα, χάρη στην εργονομική τους σχεδίαση, έναν τομέα στον οποίο η LG δίνει μεγάλη βαρύτητα. Ειδικότερα, το δίπορτο ψυγείο GT9180AEBW διαθέτει συνολική καθαρή χωρητικότητα 600 λίτρα, γεγονός που το καθιστά το πιο ευρύχωρο ψυγείο στην αγορά σε σύγκριση με ψυγεία ίδιας κατηγορίας.

Επιπλέον, χάρη στον εργονομικό και μοντέρνο σχεδιασμό του, ενσωματώνεται άψογα σε όλους τους χώρους, ενώ το φινίρισμα inox design, αναδεικνύει την εμφάνιση της συσκευής διασφαλίζει ότι δε μένουν αποτυπώματα και δακτυλιές στην πόρτα.

Τέλος, τα δίπορτα ψυγεία GT9180AEBW και GT9176PVBW ανήκουν στην ενεργειακή κλάση Α+ και είναι πιο αποδοτικά έως και 20% σε σύγκριση με τα ψυγεία της κλάσης Α, παρέχοντας καλύτερη συντήρηση και καταναλώνοντας λιγότερη ενέργεια.

Ενδεικτική λιανική τιμή πώλησης (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α):
GT9176PVBW: 1.038 €
GT9180AEBW: 1.246 €
Enhanced by Zemanta

Η Epson Company «κλείνει» τα 70

Η διαδρομή της Epson ξεκίνησε το 1942 με την ίδρυση εταιρείας κατασκευής εξαρτημάτων ρολογιών με όνομα Daiwa Kogyo στην πόλη Suwa, στην περιοχή Nagano της Ιαπωνίας. Η εταιρεία ξεκίνησε με 9 μόλις υπαλλήλους σε μια αποθήκη. Για 70 χρόνια και εν μέσω σημαντικών αλλαγών σε συμπεριφορές και τρόπους ζωής, η Epson συνέχισε να δημιουργεί προϊόντα που εμπλουτίζουν τις ζωές των ανθρώπων και προσφέρουν περισσότερη άνεση αποδεικνύοντας τη δέσμευσή της στο monozukuri, που μεταφράζεται ως η τέχνη και η επιστήμη της κατασκευής.

Η ικανότητα της Epson να βελτιώνει σημαντικά τις ζωές των ανθρώπων και τις επιχειρήσεις προέρχεται από τις καταβολές της ως κατασκευαστής ρολογιών, καθώς ανέπτυξε τεχνολογίες υψηλής ακρίβειας, χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης και μικρού μεγέθους*1 που οδήγησαν στα προϊόντα, όπως το πρώτο παγκοσμίως ρολόι quartz*2, έγχρωμοι εκτυπωτές inkjet*3 για εκτύπωση φωτογραφιών στο σπίτι και προβολείς*4 που έφεραν την επανάσταση στις παρουσιάσεις.


Epson logo
Epson logo (Photo credit: Wikipedia)
Η Epson συνεχίζει να τελειοποιεί αυτές τις τεχνολογίες για να διασφαλίσει τη συμβολή της στην εξέλιξη της κοινωνίας. Στόχος είναι στο μέλλον:

  • Όλες οι εκτυπώσεις να γίνονται με τεχνολογίες της Epson
  • Οι τεχνολογίες προβολής της Epson να επιτρέπουν την ψυχαγωγία των ανθρώπων ή τη μεταφορά ιδεών οπουδήποτε
  • Η Epson να δημιουργήσει συσκευές αισθητήρων για όλα τα προϊόντα συνδυάζοντας την κατασκευή quartz με τις τεχνολογίες ημιαγωγών
  • Η Epson να υποστηρίζει καινοτόμες διαδικασίες παραγωγής και υγιεινό τρόπο ζωής
Στο μέλλον, η Epson θα συνεχίσει να τελειοποιεί τις τεχνολογίες της με στόχο τη δημιουργία επαναστατικών προϊόντων και υπηρεσιών για να ικανοποιεί και να εκπλήσει συνεχώς τους καταναλωτές παγκοσμίως.

*1 Στην καρδιά της δύναμης της Epson βρίσκονται οι τεχνολογίες που εξοικονομούν ενέργεια, χρόνο και κόπο, μειώνουν το μέγεθος, το βάρος και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των προϊόντων και προσφέρουν μοναδική ακρίβεια και συνέπεια.

*2 Το Seiko Quartz Astron 35SQ κυκλοφόρησε το 1969 και αποτέλεσε το πρώτο ρολόι quartz τόσο μικρό σε μέγεθος που μπορούσε να φορεθεί στον καρπό αντί να τοποθετηθεί στο τραπέζι, δίνοντας τη δυνατότητα στους ανθρώπους να ξέρουν όπουδήποτε και πάντα τι ώρα είναι.

*3 Ο Epson Stylus Color δημιουργήθηκε το 1994 και ήταν ο πρώτος υψηλής ποιότητας έγχρωμος εκτυπωτής inkjet με προσιτή τιμή, επεκτείνοντας τη χρήση του εκτυπωτή όχι μόνο στα γραφεία αλλά και στο σπίτι για εκτύπωση φωτογραφιών.*4 Ο προβολέας ELP-3000 3LCD βγήκε στην αγορά το1994. Η πολύ σημαντική μείωση σε μέγεθος και βάρος και η δυνατότητα σύνδεσης με Η/Υ με ένα μόνο καλώδιο τον κατέστησε απαραίτητο για παρουσιάσεις μέσω υπολογιστή
Enhanced by Zemanta

Νέα σειρά Think προϊόντων από τη Lenovo

Η Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) ανακοίνωσε τη νέα σειρά Think προϊόντων, που περιλαμβάνει το νέο ThinkCentre M92ptinydesktop PC, το πρώτο Intel® vProTechnology προϊόν της εταιρείας, με διαστάσεις όσο το πλάτος μιας μπάλας του γκολφ, το ThinkCentre M92z all-in-oneτην οθόνη 23-ιντσών ThinkVision LT2323z,  τη νέα σειρά των ThinkCentre M και Edge Series desktops και all-in-ones (AIOs) σχεδιασμένα να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του περιβάλλοντος των σημερινών επιχειρήσεων μέσω μιας σειράς μοντέλων που διαθέτουν ένα μείγμα βασικών χαρακτηριστικών, ισχυρή απόδοση και προσιτή τεχνολογία, καθώς και τα ThinkStation S30, C30 και D30 – τρία νέα workstations εξοπλισμένα με τους πιο σύγχρονους επεξεργαστές Intel® Xeon® E5 που βελτιώνουν την παραγωγικότητα και την αξιοπιστία τους.
Τα ThinkCentre desktops εξελίσσονται ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των επαγγελματιών χρηστών του σήμερα, προσφέροντας μεγαλύτερη δύναμη στα desktops με ένα καινοτόμο, χωρικά και ενεργειακά αποδοτικό form factor,” είπε ο  Lv Yan, αντιπρόεδρος του Think Product Group της Lenovo.
Οι επαγγελματίες που δουλεύουν σε απαιτητικά περιβάλλοντα χρειάζονται υπολογιστές σχεδιασμένους με βάση τις επιχειρηματικές τους ανάγκες,” είπε ο Tom Shell, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής του Commercial Desktop Business Unit, της Lenovo. “Αυτά τα νέα desktops δίνουν στους χρήστες και στους διαχειριστές IT μια πιο παραγωγική εμπειρία χρήσης, με σχεδιασμό για καλύτερο multi-tasking, ισχυρή απόδοση και εξοικονόμηση χώρου.”
ThinkCentretinydesktops
Το ThinkCentre M92p, μαζί με το νέο ThinkCentre M92/M72e, είναι τα κατάλληλα desktop για τους χρήστες που χρειάζονται δυνατή απόδοση σε μικρό πακέτο, καθώς λανσάρουν ένα ιδιαίτερα καινοτόμο μικροσκοπικό μέγεθος που τους επιτρέπει να χωράνε σε οποιοδήποτε χώρο, διατηρώντας παράλληλα μέγιστη παραγωγικότητα, χάρη στους, εώς και 3ης  Γενιάς Intel® CorevPro, επεξεργαστές τους.

ThinkCentre M και Edge Series desktops
Τα νέα desktops και AIOs όχι μόνο περιλαμβάνουν τις επιλογές των επεξεργαστών 3ης Γενιάς των Intel® CorevPro™ για ισχυρή απόδοση, αλλά επίσης διαθέτουν τον πιο σύγχρονο σχεδιασμό της Lenovo καθώς και καινοτομίες που συμπεριλαμβάνουν ευφυείς μεθόδους ψύξης και οθόνες πολλαπλών χρήσεων. 

ThinkCentre M72e - Βασική Αξία και Πρακτικότητα
Σχεδιασμένο να καλύπτει τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των μεγάλων επιχειρήσεων και των κυβερνητικών οργανισμών, το ThinkCentre M72e έρχεται σε παραδοσιακό tower, μικρό form factor, ή σε νέο “tinyform factor desktop.

ThinkCentre Edge 92z- Στυλ, Απλότητα και Ενέργεια για Μικρές-Μεσαίες Επιχειρήσεις
Με ένα Infinity Glass πρόσοψης που καλύπτει την 21.5 ιντσών υψηλής ανάλυσης IPS οθόνη LED και ιδιαίτερα λεπτό σχεδιασμό 2,5 ιντσών, το Lenovo ThinkCentre Edge 92z είναι το λεπτότερο ΑΙΟ της Lenovo, με εντυπωσιακό σχεδιασμό και υψηλές επιδόσεις.

ThinkCentre Edge 72 και 72z Αll-in-One- Στυλάτα και Δυνατά
Η κομψότητα τους τα καθιστά ιδανικά για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που αναζητούν ένα προσιτό αλλά και κομψό PC, κατασκευασμένο με γνώμονα την απόδοση, την παραγωγικότητα και την ευκολία. Τα desktops αυτά περιλαμβάνουν επιλογές της οικογένειας επεξεργαστών 3ης Γενιάς Intel Core vPro (μέχρι και επεξεργαστή Intel vPro Core i7).

ThinkStation C30 – Ο Μικρότερος Σχεδιασμός Dual-CPU στον Κόσμο
Σχεδιασμένο ειδικά για χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, CAD και δημιουργούς ψηφιακού περιεχομένου.
Lenovo ThinkStation D30 – Εξαιρετική εξαπόλυση Δύναμης
Ιδανικό για χρήστες με ιδιαίτερες απαιτήσεις, από 3D σχεδιασμό προϊόντων και animation μέχρι heavy-duty number crunching και ανάπτυξη λογισμικού, το Lenovo ThinkStation D30 μπορεί να ανταπεξέλθει στα μεγαλύτερα projects. 
Lenovo ThinkStation S30 – Βασική Επαγγελματικού επιπέδου Πληροφορική
Απευθυνόμενο σε χρήστες με ανάγκες υψηλής απόδοσης, που τους απασχολεί και η τιμή, το ThinkStation S30 προσφέρει τον ιδανικό συνδυασμό αξίας και απόδοσης.
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 26 Μαΐου 2012

LG: H μεγαλύτερη και λεπτότερη TV τεχνολογίας OLED 55 ιντσών στον κόσμο

Η LG Electronics εγκαινιάζει τη νέα εποχή στον τομέα των τηλεοράσεων με την παρουσίαση της μεγαλύτερης και λεπτότερης τηλεόρασης τεχνολογίας OLED 55 ιντσών στον κόσμο, στο φημισμένο Salle des Etoiles του Μονακό. Μπροστά σε ένα ακροατήριο 400 αντιπροσώπων, δημοσιογράφων και του προσκεκλημένου Sebastian Vettel, πρωταθλητή της F1, τα στελέχη της LG δεσμεύθηκαν να αναπτύξουν την πιο προηγμένη τηλεόραση OLED στην αγορά και να είναι η πρώτη εταιρεία που θα προσφέρει αυτές τις τηλεοράσεις στους ευρωπαίους καταναλωτές κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

«Στην ιστορία της τηλεόρασης, έχουν σημειωθεί ελάχιστες επαναστατικές καινοτομίες με τέτοιο αντίκτυπο, όσο έχει σήμερα η άφιξη της τηλεόρασης OLED», δήλωσε ο κ. Havis Kwon, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της LG Home Entertainment. «Στην LG πιστεύουμε ότι πρόκειται για την απόλυτη οθόνη, διότι η τηλεόραση LG OLED ξεπερνάει πραγματικά κάθε προσδοκία, και είναι πέρα από κάθε φαντασία, προσφέροντας ασύγκριτη ποιότητα εικόνας και υπέροχη σχεδίαση. Φέτος, στοχεύουμε η τεχνολογία OLED να γίνει συνώνυμο της LG».

Η τεχνολογία WRGB της LG OLED τηλεόρασης, αποτελεί το αποκορύφωμα της έρευνας και ανάπτυξης πολλών ετών για την LG, που πρώτη εισήγαγε στο εμπόριο το 2009 την τηλεόραση OLED 15 ιντσών. Η τεχνολογία 4 Color Pixel της LG στηρίζεται σε ένα επιπλέον λευκό subpixel, για την τελειοποίηση της απεικόνισης των χρωμάτων. Επιπλέον, η λειτουργία Color Refiner βελτιώνει την εικόνα, προσφέροντας πιο ζωντανές, φυσικές και άνετες εικόνες. Η οθόνη παρέχει, επίσης, μία ιδανική εμπειρία θέασης χωρίς παραμόρφωση ή απώλεια στο λόγο αντίθεσης, ανεξάρτητα από τη φωτεινότητα του περιβάλλοντος ή τη γωνία θέασης.

Σε αντίθεση με τις τηλεοράσεις τεχνολογίας LCD και LED, οι οποίες απαιτούν οπίσθιο φωτισμό, οι τηλεοράσεις OLED δημιουργούν το δικό τους, εξαλείφοντας την ανάγκη για οπίσθιο φωτισμό. Επιπλέον, χρησιμοποιώντας πλαστικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα (CFRP) για το εξωτερικό της τηλεόρασης, οι σχεδιαστές της LG κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα προϊόν με πάχος μόλις 4 χιλ. και βάρος μόλις 10 κιλών. Κατά αυτόν τον τρόπο προέκυψε η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία Paper Slim. Επίσης, η LG OLED TV συνδυάζει την κορυφαία τεχνολογία CINEMA 3D της LG με τις δυνατότητες Smart TV, δημιουργώντας την πλέον έντονη και συναρπαστική εμπειρία οικιακής ψυχαγωγίας στην αγορά.

«Με την OLED TV να δείχνει το δρόμο στην premium προϊοντική μας σειρά, θέτουμε τις βάσεις για την κατάκτηση της κορυφής στον τομέα των τηλεοράσεων στην Ευρώπη», δήλωσε ο κ. Stanley Cho, Επικεφαλής της LG Europe Operations. «Μέχρι να έρθει εκείνη η ημέρα, θα συνεχίσουμε την ανάπτυξη προϊόντων, τα οποία μας έχουν καταστήσει την πλέον καινοτόμο εταιρεία οικιακής ψυχαγωγίας».

Παράλληλα με την τηλεόραση OLED, η LG παρουσίασε και τη νεότερη σειρά premium τηλεοράσεων για την Ευρωπαϊκή αγορά, στην οποία συμπεριλαμβάνονται οι τηλεοράσεις CINEMA 3D Smart TV με σχεδίαση CINEMA SCREEN, όπως και τηλεοράσεις 3D Ultra Definition (UD), με τη φετινή γκάμα προϊόντων της LG να είναι η πιο εντυπωσιακή ως προς την τεχνολογία και τη σχεδίασή της.

Η LG συνεχίζει να καινοτομεί και να εντυπωσιάζει, δημιουργώντας τη μεγαλύτερη εμπορικά διαθέσιμη OLED TV της αγοράς, με στόχο να δημιουργήσει την πραγματικά απόλυτη εμπειρία θέασης, γιατί Life’s Good!
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 18 Μαΐου 2012

Tο twitter και στα ελληνικά

Αν και το Twitter είναι ήδη διαθέσιμο σε 28 γλώσσες, τα ελληνικά δεν ήταν μία από αυτές. 

 
Ευτυχώς όμως η υπηρεσία συνειδητοποίησε την παράλειψη και αποφάσισε να την διορθώσει. Έτσι λοιπόν το Κέντρο Μετάφρασης της εταιρείας πρόκειται να υποδεχτεί μαζί με τα Καταλανικά, τα Αφρικάανς (αφρικανολλανδικά), τα Ουκρανικά, τα Τσέχικα και τα Βασκικά και τη γλώσσα μας. Βέβαια σύμφωνα με το Twitter, οι 6 αυτές γλώσσες είναι οι πιο δημοφιλείς μεταξύ των χρηστών του. Γεγονός αρκετά περίεργο καθώς οι Έλληνες Twitteres δεν θα λέγαμε ότι είναι και τόσοι πολλοί.

Όπως και το Facebook έτσι και το Twitter για τη μετάφραση των όρων που χρησιμοποιεί καταφεύγει στο crowdsourcing. Στηρίζεται δηλαδή στους ίδιους του χρήστες του, γι’ αυτό όσοι θέλετε να λάβετε μέρος στην προσπάθεια μπορείτε να δώσετε εξουσιοδότηση στην εφαρμογή Translation Center.


Ελπίζουμε πάντως ότι, σε αντίθεση με το Facebook, η μεταφορά των όρων θα είναι πιο επιτυχημένη και δεν θα δούμε τα «τέρατα» που υπάρχουν στο μεγαλύτερο social network του πλανήτη.
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 17 Μαΐου 2012

Διαδικτυακές απάτες 20 εκ. ευρώ στη Ρουμανία, το 2011

Περισσότερες από 2.000 υποθέσεις κυβερνοεγκλήματος εξιχνιάστηκαν το 2011 από την ειδική διεύθυνση της Γενικής Αστυνομικής Επιθεώρησης της Ρουμανίας και οι κατηγορούμενοι για περισσότερα από 160 ποινικά αδικήματα οδηγήθηκαν στα δικαστήρια.

Το 2011, σε αστυνομικές επιχειρήσεις συνελήφθησαν περισσότερα από 500 άτομα εμπλεκόμενα σε τέτοιες υποθέσεις, δήλωσε ο επικεφαλής του γραφείου καταπολέμησης του κυβερνοεγκλήματος της Γενικής Αστυνομικής Επιθεώρησης Βίργκιλ Σπιρίντον, στη διάρκεια φόρουμ με θέμα τα μέτρα αντιμετώπισης της απάτης.

Περιγράφοντας το προφίλ των εγκληματιών του διαδικτύου ανέφερε ότι είναι πολύ καλά οργανωμένοι, ότι στρατολογούν νεαρούς ανθρώπους, πολύ καλά μυημένους στις νέες τεχνολογίες και εκμεταλλεύονται τις γνώσεις τους για να διαπράττουν τα αδικήματα.

Τα τελευταία χρόνια καταγράφηκε αύξηση σε ποσοστό 5-10% του κυβερνοεγκλήματος στη Ρουμανία και η ζημία που έχουν υποστεί επιχειρήσεις και άτομα το 2011 υπερβαίνει τα 20 εκ. ευρώ, εξήγησε ο κ. Σπιρίντον.

Η Ρουμανία είναι χώρα προέλευσης του κυβερνοεγκλήματος, χώρα που παράγει κυβερνοέγκλημα και το 80% των δραστών τέτοιων εγκλημάτων έχει πλήξει ξένους θεσμούς και πολίτες άλλων χωρών, τόνισε.

Στο φόρουμ για την καταπολέμηση της απάτης συμμετέχουν αξιωματούχοι τραπεζών και ειδικοί στην αποτροπή και αντιμετώπιση του ξεπλύματος μαύρου χρήματος, καθώς και διευθυντές επιχειρήσεων που κατορθώνουν και εμποδίζουν επιθέσεις στα συστήματα πληροφορικής.

Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012

ΤΟ GAMING ΚΑΙ Η ΜΟΔΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΑ!

Image representing Electronic Arts as depicted...
Image via CrunchBase
 Βρες την εμφάνιση που ταιριάζει στον προσωπικό σου χαρακτήρα ‘‘The Sims’’ και ετοιμάσου για μία μια υπέροχη ζωή! Η Maxis Label της Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ΕΑ) και η Diesel ανακοίνωσαν σήμερα μια νέα συνεργασία μεταξύ του The Sims™ και της εταιρείας σχεδιασμού εικονικής πραγματικότητας και ένδυσης, προσφέροντας έτσι στους παίκτες ρούχα και έπιπλα της νέας συλλογής Diesel Άνοιξη / Καλοκαίρι 2012, η οποία θα είναι από σήμερα διαθέσιμη σε καταστήματα Diesel και διαδικτυακά. Στο The Sims 3 Diesel Stuff Pack* οι παίκτες θα έχουν πρόσβαση στη γυναικεία και ανδρική ένδυση της εταιρείας Diesel αλλά και της νεότερης θυγατρικής της μάρκας 55DSL, καθώς και στα έπιπλα Diesel. Έτσι, ο καθένας μπορεί πλέον να δημιουργήσει το πιο καυτό στυλ και να στολίσει τα σπίτια των Sims του με τα διακριτικά έπιπλα της Diesel, μία από τις πιο δημοφιλείς μάρκες στον κόσμο

«Αναζητάμε συνεχώς τη δημιουργία νέου περιεχομένου για το The Sims Stuff Pack, ώστε να προσφέρουμε στους παίκτες μας καινούργια στοιχεία που θα παρακινήσουν τη δημιουργικότητά τους και θα αυξήσουν το ενδιαφέρον τους να παίξουν με την ζωή», δήλωσε χαρακτηριστικά η παραγωγός του The Sims Studio, Jennifer Lane. «Η μάρκα Diesel συνδυάζει το rock-and-roll στυλ με εκείνο του εκλεπτυσμένου denim, γεγονός που εκπροσωπεύει την αγάπη των fan μας για τη μόδα και την επίπλωση χώρων. Αυτό που είναι ιδιαίτερα συναρπαστικό είναι το γεγονός ότι οι παίκτες όχι μόνο μπορούν να δουν τις τελευταίες τάσεις της μόδας στα καταστήματα Diesel και να φορέσουν τα ρούχα της εταιρείας στην πραγματική τους ζωή, αλλά τώρα μπορούν να μεταφέρουν την πραγματική τους ζωή στον εικονικό κόσμο του The Sims, εμπλουτίζοντας τη ζωή των Sims τους και εκσυγχρονίζοντας τη γειτονιά τους.»

Ντύσου για να εντυπωσιάσεις! Το ‘‘The Sims 3 Diesel Stuff Pack’’ περιέχει πάνω 36 είδη ένδυσης, όπως φορέματα, ζακέτες κλπ, καθώς και την εικονική denim συλλογή της μάρκας που επιτρέπει στους Sims χαρακτήρες να είναι αυτοί ακριβώς που θέλουν να είναι, είτε με κομψό, μοντέρνο ή casual ντύσιμο. Συμπλήρωσε το στιλ του σπιτιού σου και δώσε στους Sims έναν υπέροχο τρόπο ζωής με περισσότερα από δώδεκα αντικείμενα όπως τραπέζι, κρεβάτι, καναπέ και πολλά άλλα, από την συλλογή της Diesel για το σπίτι. Για τους οπαδός του στιλ της Diesel και της 55DSL, πολλά από τα αντικείμενα που περιέχονται στο παιχνίδι είναι διαθέσιμα και στην πραγματική ζωή στα καταστήματα Diesel και diesel.com. Το ‘‘The Sims 3 Diesel Stuff Pack’’ θα είναι διαθέσιμο σε καταστήματα σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς και διαδικτυακά στο Origin.com.
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 9 Μαΐου 2012

Χειροπέδες ... σε αστυνομικό για παράνομη διακίνηση λογισμικού

Σύμφωνα μεπληροφορίες του SecNews, επιτυχημένη αστυνομική επιχείρηση πραγματοποιήθηκε έπειτα από πολυήμερη έρευνα, εναντίον του διαχειριστή της γνωστής σελίδας διακίνησης λογισμικού warezoula.com.

Ο συγκεκριμένος ιστοχώρος είναι από τους πλέον γνωστούς στην διάθεση σπασμένου και παράνομου λογισμικού. Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος έπειτα απο διερεύνηση των ηλεκτρονικών ιχνών ταυτοποίησε έναν εκ των διαχειριστών της ιστοσελίδας.

Πρόκειται για εν ενεργεία χαμηλόβαθμο αστυνομικό του Α.Τ. Κερατέας. Έπειτα απο επιχείρηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί, ο συλληφθείς αστυνομικός παραδέχτηκε την συμμετοχή και δραστηριοποίηση του στην ιστοσελίδα. Κάτω από την μύτη ουσιαστικά των αρχών είχε οργανώσει την συγκεκριμένη ιστοσελίδα που μάλιστα ήταν και εξαιρετικά «προσοδοφόρα».

Εκτιμάται οτι η ζημία που προκάλεσε με την παράνομη διάθεση λογισμικού υπερβαίνει τα 15.000.000 ευρώ (!) σύμφωνα με πληροφορίες από την Εταιρεία Προστασίας Οπτικοακουστικών Έργων [ΕΠΟΕ].

Τρίτη, 8 Μαΐου 2012

Νέοι πιο φωτεινοί και τεχνολογικά προηγμένοι προβολείς Epson

H Epson παρουσιάζει τον πρώτο της προβολέα 10,000 lumens, για μεγάλους χώρους. Αποτελεί μέρος μιας μεγάλης σειράς επτά καινοτόμων προϊόντων, τα οποία προσφέρουν μέγιστη φωτεινότητα και τα πιο προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά από τον κορυφαίο παγκοσμίως κατασκευαστή προβολέων. Η σειρά παρέχει δυνατότητα επιλογής φωτεινότητας από 7,000 lumens και πάνω, αναλύσεων από XGA έως WUXGA και ένα ανεπανάληπτο σύνολο δυνατοτήτων.

Στη σειρά περιλαμβάνονται τόσο μαύρα όσο και λευκά μοντέλα. Τα λευκά μοντέλα είναι σχεδιασμένα για εγκατάσταση σε κρατικά ή εκπαιδευτικά ιδρύματα, αμφιθέατρα, μουσεία, συνεδριακές ή εκθεσιακές αίθουσες. Τα μαύρα μοντέλα είναι κατάλληλα για την απαιτητική αγορά ενοικιαζόμενων μονάδων, για χρήση σε e-cinema, συναυλιακούς χώρους ή από εταιρείες που διοργανώνουν συνέδρια και χρειάζεται να νοικιάσουν εξειδικευμένο εξοπλισμό.

Όλοι οι προβολείς είναι εξαιρετικά ευπροσάρμοστοι, χάρη στη συμβατότητά τους με όλους τους υπάρχοντες προαιρετικούς φακούς της Epson, ενώ η γωνία εγκατάστασης των έως και ±100 μοιρών χαρίζει μοναδική ευελιξία για τοποθέτηση είτε εμπρός είτε πίσω. Οι δυνατότητες διασύνδεσης WiFi και iPhone, iPad και iPod Touch, χάρη στην εφαρμογή iOS της Epson, σε συνδυασμό με ένα μεγάλο εύρος μετατόπισης φακού -τόσο καθέτως όσο και οριζοντίως- επιτρέπουν την εύκολη ενσωμάτωση σε οποιοδήποτε περιβάλλον.

Ο Frédéric Haton, διευθυντής επαγγελματικών προβολέων της Epson Europe, πρόσθεσε: «Οι χρήστες μπορούν πλέον να κάνουν περισσότερα με τον προβολέα τους, καθώς η σειρά διαθέτει δυνατότητες που έχουν σχεδιαστεί για εγκατάσταση και την αγορά ενοικιαζόμενων μονάδων. Για πρώτη φορά υπάρχει ενσωματωμένη τεχνολογία Edge Blending, για τη συνδυαστική χρήση τεσσάρων προβολέων οριζόντια και δύο κάθετα. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν ποια από τις τέσσερις πλευρές θα ενωθεί, καθώς και το πλάτος της επικάλυψης σε έως και 45 τοις εκατό του ύψους ή του πλάτους της οθόνης. Μπορούν επίσης να αλλάξουν το επίπεδο του μαύρου – τόσο στη ρύθμιση φωτεινότητας όσο και του χρώματος – την ένταση της εικόνας ή άλλα χαρακτηριστικά, ώστε να μην είναι ορατά τα σημεία της ένωσης.»

Άλλη μια σημαντική προσθήκη στη σειρά είναι η θύρα SDI, η οποία επιτρέπει τη μετάδοση σημάτων HD, όπως το τηλεοπτικό για πρώτη φορά. Επίσης, η λειτουργία υπερανάλυσης και η λειτουργία παρεμβολής καρέ της Epson διασφαλίζουν μια ομαλή εικόνα υψηλής ποιότητας, κάθε φορά – ακόμη και σε σκηνές δράσης με γρήγορες εναλλαγές.

Παράλληλα, η διόρθωση σημείου με τις τρεις λειτουργίες matrix σε συνδυασμό με τη διόρθωση τόξου αποκαθιστούν τις ανομοιόμορφες οθόνες. Τα έξι ενσωματωμένα μοτίβα δοκιμών χρησιμοποιούνται για την εύκολη βαθμονόμηση της εικόνας, του τόνου της, του χρώματος και του σχήματος της οθόνης. Τέλος, το λογισμικό EasyMP της Epson έρχεται να προσθέσει τη λειτουργία διαίρεσης οθόνης, προβολή μέσω πολλαπλών υπολογιστών και video streaming μέσω WiFi, καθώς και πολλές ακόμη επιπλέον δυνατότητες.

Η τεχνολογία 3LCD της Epson εγγυάται φυσική, ακριβή αναπαραγωγή χρωμάτων και εξίσου υψηλή απόδοση λευκού και έγχρωμου φωτισμού για ευκρινείς λεπτομέρειες και φωτεινές εικόνες υψηλής ποιότητας.

81% Αύξηση στις Κακόβουλες Επιθέσεις

Η Ετήσια Έκθεση Internet Security Threat Report της Symantec Αποκαλύπτει

Η εταιρεία Symantec Corp. (Nasdaq: SYMC) ανακοίνωσε τα ευρήματα της έκθεσης Internet Security Threat Report, Volume 17, η οποία καταδεικνύει ότι ενώ υπήρξε μείωση του αριθμού των ευπαθειών κατά 20%, ο αριθμός των κακόβουλων επιθέσεων συνέχισε να εκτοξεύεται, παρουσιάζοντας αύξηση 81%. Επιπρόσθετα, η έκθεση τονίζει ότι οι εξελιγμένες στοχευμένες επιθέσεις επεκτείνονται σε οργανισμούς κάθε μεγέθους, ενώ τα data breaches αυξάνονται και οι επιτιθέμενοι στοχεύουν στη δημιουργία απειλών για φορητές συσκευές.
Οι κακόβουλες επιθέσεις συνεχίζουν να αναπτύσσονται με γρήγορους ρυθμούς

Η Symantec απέτρεψε περισσότερες από 5.5 δισεκατομύρρια κακόβουλες επιθέσεις το 2011, μία αύξηση της τάξης του 81% από το προηγούμενο έτος. Επίσης, ο αριθμός των νέων παραλλαγών malware αυξήθηκε σε 403 εκατομμύρια και ο αριθμός των Web επιθέσεων που απετράπησαν ανά ημέρα αυξήθηκε κατά 36%.

Την ίδια περίοδο τα επίπεδα του spam παρουσίασαν σημαντική πτώση και οι νέες ευπάθειες που ανακαλύφθηκαν παρουσίασαν μείωση 20% σε σχέση με τα περσινά επίπεδα. Αυτά τα στατιστικά στοιχεία, συγκρινόμενα με τη συνεχή άνοδο του malware, απεικονίζουν μία ενδιαφέρουσα εικόνα. Οι επιτιθέμενοι έχουν ενστερνιστεί τα εύκολα στη χρήση toolkits επιθέσεων, έτσι ώστε να είναι σε θέση να αξιοποιούν αποτελεσματικά τις υπάρχουσες ευπάθειες. Κινούμενοι πέρα από το παραδοσιακό spam, οι κυβερνοεγκληματίες στρέφονται στα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης για να λανσάρουν τις επιθέσεις τους. Η φύση αυτών των δικτύων κάνουν τους χρήστες να θεωρούν – λανθασμένα – ότι δεν βρίσκονται σε κίνδυνο και ότι οι επιτιθέμενοι χρησιμοποιούν τις συγκεκριμένες ιστοσελίδες για να βρουν νέα θύματα. Λόγω των social engineering τεχνικών και της viral φύσης των κοινωνικών δικτύων, είναι πιο εύκολο για τις απειλές να εξαπλωθούν από το ένα άτομο στο άλλο.

Εξελιγμένες στοχευμένες απειλές εκτείνονται σε οργανισμούς κάθε μεγέθους

Οι στοχευμένες επιθέσεις παραμένουν σε άνθηση, με τον αριθμό των καθημερινών στοχευμένων επιθέσεων να αυξάνονται από 77 την ημέρα σε 82 την ημέρα στο τέλος του 2011. Οι στοχευμένες επιθέσεις χρησιμοποιούν μεθόδους social engineering και προσαρμοσμένα malware για να αποκτήσουν μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε ευαίσθητες πληροφορίες. Αυτές οι εξελιγμένες επιθέσεις εστιάζουν παραδοσιακά στον δημόσιο τομέα και τους κυβερνητικούς φορείς. Παρόλα αυτά το 2011 οι στοχευμένες απειλές είχαν ιδιαιτερότητες.

Οι στοχευμένες επιθέσεις δεν περιορίζονται πια σε μεγάλους οργανισμούς. Ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των επιθέσεων έχουν στόχο οργανισμούς με λιγότερους από 2.500 υπαλλήλους και σχεδόν το 18% στοχεύουν επιχειρήσεις με λιγότερους από 250 υπαλλήλους. Οι συγκεκριμένοι οργανισμοί γίνονται αντικείμενα στοχοποίησης διότι πιθανόν να είναι μέρος μίας αλυσίδας ή βρίσκονται στο περιβάλλον ενός συνεργάτη - μεγαλύτερη εταιρεία ή είναι λιγότερο προστατευμένοι. Επιπλέον, το 58% των επιθέσεων δεν στοχεύουν υψηλόβαθμα στελέχη, αλλά υπαλλήλους σε ρόλους όπως στα τμήματα ανθρώπινου δυναμικού, δημοσίων σχέσεων και πωλήσεων. Τα στελέχη σε αυτές τις θέσεις μπορεί να μην έχουν άμεση πρόσβαση σε συγκεκριμένες πληροφορίες, αλλά μπορούν να γίνουν οι άμεσοι δίαυλοι για την εισχώρηση στην εταιρεία. Είναι εύκολο για τους επιτιθέμενους να τους εντοπίσουν online και είναι συχνό φαινόμενο τα άτομα αυτά να λαμβάνουν αιτήματα και συνημμένα αρχεία από άγνωστες πηγές.

Η αύξηση των Data Breaches και των χαμένων συσκευών αποτελεί πηγή ανησυχίας για το μέλλον

Σχεδόν 1.1 εκατομμύρια identities κλάπηκαν ανά data breach κατά μέσο όρο το 2011, μία δραματική αύξηση σε σχέση με τα στοιχεία από κάθε άλλη χρονιά. Τα περιστατικά hacking αποτέλεσαν την μεγαλύτερη απειλή, εκθέτοντας 187 εκατομμύρια identities το 2011—ο μεγαλύτερος αριθμός από κάθε είδος breach του προηγούμενου έτους. Παρόλα αυτά, η πιο συχνή αιτία data breaches που μπορεί να προκαλέσει identity theft ήταν η κλοπή ή η απώλεια ενός υπολογιστή ή άλλης συσκευής στο οποίο είχαν αποθηκευτεί ή μεταφερθεί δεδομένα, όπως ένα smartphone, ένα USB ή μία συσκευή backup. Αυτά τα breaches που σχετίζονται με κλοπές εξέθεσαν 18.5 εκατομμύρια identities.

Καθώς τα tablets και τα smartphones συνεχίζουν να ξεπερνούν σε πωλήσεις τα PCs, περισσότερες κρίσιμες πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες σε φορητές συσκευές. Οι υπάλληλοι φέρνουν τα smartphones και tablets στο εταιρικό περιβάλλον πιο γρήγορα από ότι μπορούν οι οργανισμοί να προβούν στη διαχείριση και προστασία τους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των data breaches, αφού οι χαμένες συσκευές παρουσιάζουν ρίσκα αναφορικά με τις πληροφορίες που βρίσκονται σε αυτές, αν δεν είναι κατάλληλα προστατευμένες. Πρόσφατη έρευνα από τη Symantec καταδεικνύει ότι το 50%των χαμένων τηλεφώνων δεν επιστρέφονται και το 96% (συμπεριλαμβανομένων όσων επιστρέφονται) έχουν υποβληθεί σε data breach.

Οι απειλές μέσω φορητών συσκευών εκθέτουν επιχειρήσεις και καταναλωτές

Οι ευπάθειες από φορητές συσκευές αυξήθηκαν κατά 93% το 2011. Παράλληλα, υπήρξε αύξηση των απειλών που είχαν στόχο το λειτουργικό σύστημα Android. Με τον αριθμό των ευπαθειών στον περιβάλλον εν κινήσει να αυξάνεται και τους δημιουργούς malware όχι μόνο να επινοούν από την αρχή γνωστά κακόβουλα προγράμματα, αλλά να δημιουργούν εξειδικευμένο και προσαρμοσμένο malware για φορητές συσκευές, το 2011 αποτέλεσε την πρώτη χρονιά που το mobile malware παρουσίασε μία απτή απειλή για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Αυτές οι απειλές είναι σχεδιασμένες για δραστηριότητες όπως συλλογή δεδομένων, αποστολή περιεχομένου και εντοπισμό χρηστών.

Τοπικά στοιχεία για την ελληνική αγορά

Το 2011, η Ελλάδα ανέβηκε 15 θέσεις στη συνολική κατάταξη, φθάνοντας την 32η στην Παγκόσμια Κατάταξη των Χωρών, ενώ το 2010 ήταν στην 47η θέση. Κύριοι παράγοντες που συνέβαλλαν σε αυτό ήταν η οικονομική ύφεση, και το γεγονός ότι ιδιαίτερα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν αναβάθμισαν τις τεχνολογικές λύσεις προστασίας που είχαν στην κατοχή τους – το οποίο συνέβαλλε στο να γίνουν πιο ευάλωτοι σε επιθέσεις, ενώ παράλληλα ενισχύθηκαν τα επίπεδα πειρατείας. Είναι γνωστό ότι το λειτουργικό σύστημα που στερείται επίσημης άδειας δεν επιτρέπει ανανεώσεις του προϊόντος, αφήνοντας έκθετο το σύστημα σε ευπάθειες ασφαλείας που σε άλλη περίπτωση θα είχαν διορθωθεί. Ο αυξανόμενος αριθμός από «πειρατικά» λειτουργικά συστήματα αύξησε το πεδίο των επιθέσεων και τη δυναμική εκμετάλλευσης κάθε νέας επίθεσης.

“Το 2011 οι κυβερνοεγκληματίες επέκτειναν σε μεγάλο βαθμό το πεδίο στοχοποίησης, με σχεδόν 20% των στοχευμένων επιθέσεων να γίνονται σε εταιρείες με λιγότερο από 250 εργαζομένους” είπε ο κ. Χρήστος Βεντούρης, Technology Manager της Symantec Hellas. “Ανακαλύψαμε επίσης μία μεγάλη αύξηση στις επιθέσεις φορητών συσκευών, καθιστώντας τις συσκευές αυτές μία βιώσιμη πλατφόρμα για τους επιτιθέμενους απ’ όπου μπορούν να εκμαιεύσουν ευαίσθητα δεδομένα. Οι οργανισμοί κάθε μεγέθους πρέπει να βρίσκονται σε επαγρύπνηση σχετικά με την προστασία των δεδομένων τους.”

Η LG παρουσιάζει το πρώτο real streaming multimedia cloud και για τις «τρεις» οθόνες

Η LG Electronics, ανακοινώνει τη δοκιμαστική έναρξη της υπηρεσίας LG Cloud, -προς το παρόν για τις αγορές της Ν. Κορέας και των Η.Π.Α.- με στόχο την απρόσκοπτη συνδεσιμότητα και την πρόσβαση με τη χρήση streaming σε ολόκληρο το ψηφιακό περιεχόμενο μέσω διαφόρων ηλεκτρονικών συσκευών. Αν και το cloud αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή θέματα στον κόσμο του IT, το LG Cloud είναι η πρώτη υπηρεσία που επιτρέπει στους χρήστες να διαχειρίζονται και να προβάλλουν όλους τους τύπους περιεχομένου σε «3 οθόνες», δηλαδή σε Android smartphones, σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές και σε Smart TVs -συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων CINEMA 3D-, χωρίς να απαιτείται ξεχωριστή συσκευή.

Προκειμένου να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία, ο χρήστης απαιτείται να κατεβάσει το LG Cloud App το οποίο είναι διαθέσιμο από κάθε τύπο συσκευής: από το Google Play ή το LG SmartWorld app store για Android smartphones, από το LG SmartWorld store για τις LG Smart TVs ή τέλος από την ιστοσελίδα του LG Cloud (www.lgecloud.com) για τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και τα laptops.

Η υπηρεσία LG Cloud συγχρονίζει αυτόματα το περιεχόμενο του smartphone με τον cloud server, με τον Η/Υ και με την τηλεόραση του χρήστη. Οι φωτογραφίες και τα videos που καταγράφονται με το smartphone, μπορούν να αναπαράγονται στον ηλεκτρονικό υπολογιστή ή στην τηλεόραση σχεδόν άμεσα. Τα videos, των οποίων η επεξεργασία γίνεται στον ηλεκτρονικό υπολογιστή, μπορούν να «ανεβούν» στο LG Cloud και δευτερόλεπτα αργότερα να τα δει ο χρήστης από το smartphone του. Σε αντίθεση με άλλες υπηρεσίες cloud, υπάρχει ελάχιστο lag και μικρός χρόνος αναμονής μέχρι το περιεχόμενο να μπορεί να αναπαραχθεί στην τηλεόραση, στον ηλεκτρονικό υπολογιστή ή στο smartphone, χωρίς πρώτα να έχει κατέβει και αποθηκευτεί στη συσκευή.

Το βασικό στοιχείο διαφοροποίησης εντοπίζεται στην τεχνολογία Real-Time Streaming Transcoding της LG. Η μετατροπή γίνεται σε πραγματικό χρόνο στον server και όχι στη συσκευή. Δεν υπάρχει πλέον λόγος ανησυχίας για την εγκατάσταση codecs ή converters, καθώς τα πάντα συμβαίνουν απρόσκοπτα και στο «background», χωρίς την εμπλοκή του χρήστη. Καμία άλλη υπηρεσία cloud δε μπορεί να ισχυρισθεί ότι μπορεί να κάνει κάτι παρόμοιο.

Επιπλέον, η υπηρεσία λειτουργεί εξίσου άψογα με 3D περιεχόμενο. Για παράδειγμα, βίντεο από τις διακοπές, τα οποία έχουν καταγραφεί με ένα LG 3D smartphone, μπορούν να ανέβουν μέσω 3G ή Wi-Fi στην υπηρεσία LG Cloud. Πίσω στο σπίτι, στην άνεση του καθιστικού, η οικογένεια μπορεί να παρακολουθήσει το υλικό από τις διακοπές σε τρείς διαστάσεις, καθώς κάνει stream από το LG Cloud στην LG CINEMA 3D Smart TV.

Για την καλύτερη ανάπτυξη των υπηρεσιών cloud, οι οποίες δίνουν προτεραιότητα στη σύγκλιση, η LG δημιούργησε ένα νέο τμήμα που ονομάζεται Smart Business Center, ώστε να επικεντρωθεί στο περιεχόμενο και στις υπηρεσίες. Ο κ. Havis Kwon, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της LG Home Entertainment Company, είναι επίσης επικεφαλής του νέου Smart Business Center.

«Οι περισσότερες επιχειρήσεις βλέπουν σήμερα το cloud ως συσκευή αποθήκευσης ή, στην περίπτωση του YouTube ή του Flickr, μόνο ως έναν τύπο περιεχομένου», δήλωσε ο κ. Kwon και συμπλήρωσε: «Η LG κατασκευάζει τις συσκευές στις οποίες εκατομμύρια κόσμος βλέπει περιεχόμενο, κι έτσι μπορούμε να θέσουμε ένα νέο πρότυπο σύγκρισης για την ευκολία χρήσης, δημιουργώντας τη δική μας υπηρεσία cloud. Οι καταναλωτές του αύριο δεν επιθυμούν να πηγαίνουν σε ένα ‘σύννεφο’ για μουσική, σε άλλο για video, σε άλλο για φωτογραφίες και σε άλλο για τα αρχεία της εργασίας τους. Η υπηρεσία μας τα περιέχει όλα και έχει ως στόχο να κάνει τη ζωή πιο εύκολη».

Η LG για ακόμη μία φορά βρίσκεται στην αιχμή των εξελίξεων, προσφέροντας καινοτόμες υπηρεσίες στους καταναλωτές της. Το LG Cloud κάνει τη μεταφορά και την αποθήκευση περιεχομένου ακόμη πιο εύκολη υπόθεση, και οι καταναλωτές αποκτούν μπορούν πλέον απολαμβάνουν το αγαπημένο τους περιεχόμενο παντού και πάντα, γιατί Life’s Good!

Σάββατο, 5 Μαΐου 2012

Αυξάνονται οι πωλήσεις e book στις ΗΠΑ

Αύξηση της τάξεως του 54% σημείωσαν οι πωλήσεις e-book στις ΗΠΑ το προηγούμενο έτος σε σύγκριση με το 2010. Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε ότι τα έσοδα για τους e-βιβλιοπώλες έφτασαν τα 243 εκατομμύρια λίρες. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η βρετανική ένωση εκδοτών η άνοδος του συγκεκριμένου κλάδου είναι σαφής και σταθερή. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι ο αριθμός των πωλούμενων e-book και διαδικτυακών συνδρομών έχει τριπλασιαστεί από το 2007 μέχρι σήμερα.

Παρόλα αυτά η αγορά βιβλίων συνολικά σημείωσε κατά το προηγούμενο έτος 2% μείωση. Εξίσου ανησυχητικό είναι επίσης το γεγονός της διακοπής λειτουργίας πολλών βιβλιοπωλείων. Όπως αναφέρθηκε ο αριθμός βιβλιοπωλείων της χώρας έχει μειωθεί κατά 50% τα τελευταία έξι χρόνια, με περίπου 6.000 καταστήματα.
techit.gr

Τρίτη, 1 Μαΐου 2012

Σε πτώση οι πωλήσεις υπολογιστών στην Ελλάδα

Σε καθοδική τροχιά κινείται η ελληνική αγορά των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία (prelim results) της IDC κατά το 1ο τρίμηνο του 2012, οι πωλήσεις φορητών... και σταθερών ηλεκτρονικών υπολογιστών, επαγγελματικής και οικιακής χρήσης, σημείωσαν μείωση κατά 26%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Αξίζει να σημειωθεί πως φέτος παρατηρείται μια μικρή ανάσχεση στην πτώση των πωλήσεων σε σύγκριση με πέρυσι (33,8%), ωστόσο τα σημάδια είναι ιδιαίτερα ανησυχητικά για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων.

Στην Ελλάδα κατά τους τρεις πρώτους μήνες της τρέχουσας οικονομικής χρήσης πωλήθηκαν 148.160 τεμάχια έναντι 200.090 τεμαχίων την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Αναλυτικά, ανά κατηγορία, οι πωλήσεις των σταθερών ηλεκτρονικών υπολογιστών μειώθηκαν κατά 7,5% και των φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών κατά 34,4%. Οι πωλήσεις σταθερών και φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών για οικιακή χρήση μειώθηκαν κατά 36,4%.

Οι πωλήσεις σταθερών και φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών για επαγγελματικοί χρήση μειώθηκαν κατά 9,2%. Στους σταθερούς επαγγελματικούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 0,4%, ενώ στους σταθερούς οικιακούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 17,6%.

Οι πωλήσεις των φορητών επαγγελματικών ηλεκτρονικών υπολογιστών μειώθηκαν κατά 17,4% και οι πωλήσεις των φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών για οικιακή χρήση μειώθηκαν κατά 41,7%.

Την πρώτη πεντάδα στην κατάταξη των εταιρειών με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών (σταθερών και φορητών) που πωλήθηκαν κατά τους πρώτους μήνες του 2012, απαρτίζουν οι Ηewlett-Packard με μερίδιο αγοράς 24,1% και μείωση πωλήσεων κατά 13%, Dell με μερίδιο αγοράς 15,2% και αύξηση πωλήσεων κατά 22%, Πλαίσιο Computers με μερίδιο αγοράς 12,6% και μείωση πωλήσεων κατά 16,4%, Toshiba με μερίδιο αγοράς 6,9% και μείωση πωλήσεων κατά 64,5% και Samsung με μερίδιο 4,4% και αύξηση πωλήσεων 73%.

Στους σταθερούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές για οικιακή και επαγγελματική χρήση την πεντάδα απαρτίζουν οι: Hewlett-Packard, Πλαίσιο Computers, Dell, e-shop, Apple.

Στους φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές για οικιακή και επαγγελματική χρήση την πρώτη πεντάδα αποτελούν οι: Hewlett-Packard, Dell, Toshiba, Πλαίσιο Computers, Samsung.
dete.gr

Η LG παρουσιάζει το 3D World τη νέα γενιά υπηρεσιών premium 3D περιεχομένου

Η LG Electronics, ανακοινώνει το 3D World, μία υπηρεσία premium περιεχομένου η οποία θα είναι διαθέσιμη στους χρήστες των CINEMA 3D Smart TV τηλεοράσεων της LG σε περίπου 70 χώρες. Υιοθετώντας στοιχεία από την πρωτότυπη Smart TV εφαρμογή 3D Zone της LG που παρουσιάστηκε πέρυσι, το 3D World παρέχει στους καταναλωτές πρόσβαση σε μία εκτεταμένη ποικιλία 3D περιεχομένου υψηλής ποιότητας, μέσω ενός εικονιδίου στο Home Dashboard.

To 3D World δίνει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αναζητήσουν υψηλής ποιότητας 3D content μέσα από πολυάριθμες κατηγορίες περιεχομένου, όπως η ψυχαγωγία, τα αθλητικά, τα ντοκιμαντέρ, τα παιδικά και το lifestyle. Μόλις το επιθυμητό περιεχόμενο επιλεγεί από το χρήστη, η CINEMA 3D Smart TV της LG του δίνει πνοή μέσα από πανέμορφες 3D εικόνες. Η δράση των αθλητικών γεγονότων γίνεται ακόμη πιο δυναμική και συναρπαστική, τα ντοκιμαντέρ πιο ρεαλιστικά, και τα εκπαιδευτικά video για τα παιδιά ακόμη πιο καθηλωτικά.

Είτε πρόκειται για μαγειρική, ταξίδια και μόδα, είτε για οποιαδήποτε άλλη ενασχόληση, το 3D World διαθέτει κάτι για όλες τις προτιμήσεις. Επιπλέον, η LG σχεδιάζει να προχωρήσει και σε άλλες συνεργασίες με παγκόσμιους παρόχους 3D περιεχομένου, ώστε να εμπλουτίσει την πλατφόρμα και να φέρνει το καλύτερο 3D περιεχόμενο στους καταναλωτές της.

«Το 3D World αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της LG, που περιλαμβάνει τον έλεγχο του 3D οικοσυστήματος και της εμπειρίας που απολαμβάνουν οι χρήστες των CINEMA 3D τηλεοράσεων», δήλωσε ο κ. Havis Kwon, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της LG Home Entertainment Company. «Με τον παγκόσμιο χαρακτήρα του LG World, η LG επιδεικνύει τη δέσμευσή της για τη δημιουργία ποικίλου και υψηλής ποιότητας 3D περιεχομένου».

Το 3D World θα παρέχεται σε μορφή εφαρμογής για τις τηλεοράσεις LG CINEMA 3D Smart TV που κυκλοφόρησαν το 2011, ενώ για τα μοντέλα του 2012 θα υπάρχει ένα streamlined card σύστημα στο Home Dashboard. Το 3D World αναμένεται σύντομα στην ελληνική αγορά.

Η LG παραμένει πιστή στο όραμά της για την κορυφαία τρισδιάστατη ψυχαγωγία, αναπτύσσοντας σταθερά εφαρμογές που αξιοποιούν στο έπακρο τη CINEMA 3D τεχνολογία της και που θέτουν νέα πρότυπα στην 3D εμπειρία, γιατί Life’s Good!

Η Adobe παρουσιάζει τα Photoshop CS6 και Photoshop CS6 Extended

Η Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) ανακοίνωσε σήμερα την κυκλοφορία των τελικών εκδόσεων λογισμικού Adobe® Photoshop® CS6 και Photoshop CS6 Extended, των πιο σημαντικών εφαρμογών για την επαγγελματική ψηφιακή εικόνα. Διαθέτοντας νέα χαρακτηριστικά και πολλές βελτιώσεις, οι νέες εκδόσεις περιλαμβάνουν επαναστατικές καινοτομίες και ασυναγώνιστη απόδοση που διευρύνουν τους ορίζοντες της επεξεργασίας εικόνων και εξασφαλίζουν νέα επίπεδα δημιουργικότητας και αυξημένη λειτουργικότητα. Το Photoshop CS6 Extended ενσωματώνει τις κορυφαίες δυνατότητες επεξεργασίας, σύνθεσης και σχεδιασμού γραφικών του Photoshop CS6, όπως επίσης και προηγμένα εργαλεία για 3D σχεδίαση, επεξεργασία 3D εικόνας και βίντεο και ποσοτικής ανάλυσης, τα οποία καλύπτουν τις εξειδικευμένες ανάγκες των κλάδων της γραφιστικής, της αρχιτεκτονικής, του Διαδικτύου, της ιατρικής, των κατασκευών και της εφαρμοσμένης μηχανικής.

«Η δημιουργικότητα βρίσκεται στο επίκεντρο των προσπαθειών μας – τόσο στην ανάπτυξη μοναδικών εργαλείων όσο και στη διευκόλυνση των χρηστών προκειμένου να δημιουργούν πανέμορφες εικόνες που ξεχωρίζουν από την πληθώρα των εικόνων γύρω μας», δήλωσε ο κ. Winston Hendrickson, vice president products, Creative Media Solutions, της Adobe. «Το Photoshop CS6 είναι ασυναγώνιστο σε δυνατότητες και απόδοση και –όπως διαπιστώσαμε και από την εκπληκτική αποδοχή της πρόσφατης beta έκδοσης – για ακόμη μία φορά κατάφερε να αιχμαλωτίσει τη φαντασία της δημιουργικής κοινότητας παγκοσμίως. Η ‘μαγεία του Photoshop’ είναι ζωντανή και μέσα στο CS6».

Από την κυκλοφορία της beta έκδοσης του Photoshop CS6 το Μάρτιο για λειτουργικά Mac και Microsoft® Windows®, υπήρξαν σχεδόν ένα εκατομμύριο downloads της σουίτας παγκοσμίως, ξεπερνώντας έτσι οποιαδήποτε άλλη beta κυκλοφορία στην ιστορία της Adobe. Με τη νέα κυκλοφορία των τελικών εκδόσεων, τα Photoshop CS6 και Photoshop CS6 Extended μπορούν να αγοραστούν ως αυτόνομες εφαρμογές, ως βασικά στοιχεία της οικογένειας εφαρμογών Adobe Creative Suite 6 και πλέον ως μέρος της επαναστατικής πλατφόρμας Adobe Creative Cloud™.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...