Παρασκευή, 28 Μαΐου 2010

2η Έκθεση e-shops 2010


Ξεκίνησε η διοργάνωση της δεύτερης έκθεσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο με τίτλο e-shops 2010.
Η έκθεση θα διεξαχθεί στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του ΜΕΤΡΟ Συντάγματος από 22 έως και 24 Νοεμβρίου 2010.
Η Έκθεση:

Σκοπός της διοργάνωσης είναι να γνωρίσει ο καταναλωτής όλες τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις που εμπορεύονται μέσω του διαδικτύου να συγκρίνει τιμές αλλά και να δει πόσο ασφαλείς είναι η διαδικασία αγορών με τις χαμηλότερες προσφορές και τιμές.

Ο Χώρος:

Η Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Αττικό Μετρό βρίσκεται στην καρδιά της Αθήνας, στην πλατεία Συντάγματος.

Το συγκριτικό πλεονέκτημα του συγκεκριμένου εκθεσιακού χώρου  είναι -πέρα από την υψηλή αισθητική- η τεράστια επισκεψιμότητα λόγω του ότι οι επιβάτες ξεπερνούν τους 350.000 καθημερινά μόνο από τον συγκεκριμένο σταθμό σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Αττικό Μετρό.

Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010

Η Amadeus παρουσιάζει πρώτη το “Fare Families”, μια εμπορική λύση για το online ταξιδιωτικά γραφεία και τις ιστοσελίδες τους


Η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, παρουσίασε πρόσφατα το Amadeus Master Pricer Agent Fare Families, μια νέα επιλογή από το Portfolio του Master Pricer, που επιτρέπει στα ταξιδιωτικά γραφεία να διευκολύνουν τους πελάτες τους στην διαδικασία σύγκρισης τιμών των αεροπορικών εταιρειών και των όρων τους online.

Η λύση κάνει την διαδικασία αγοράς για τον τελικό καταναλωτή πιο διαφανή, αφού πλέον μπορούν να συγκρίνουν τιμές κάτω από τους ίδιους όρους. Επιπλέον, η λύση βελτιώνει την ικανότητα των ταξιδιωτικών γραφείων να κατευθύνουν τους πελάτες στο πιο προσοδοφόρο περιεχόμενο και να πωλούν υψηλότερες τιμές με πιο ευνοϊκούς όρους. Συνεπώς τα ταξιδιωτικά γραφεία αποτελούν ένα πιο ελκυστικό κανάλι διανομής, ενισχύοντας τις σχέσεις με τις αεροπορικές εταιρείες. 

ΟΤΕ: "Από ανθρώπινο λάθος η διακοπή τηλεφώνου του πρωθυπουργού"


Από λάθος υπαλλήλου μπήκε φραγή στην σύνδεσή του πρωθυπουργού στο Καστρί  ! Το αναφέρει ο ΟΤΕ σε επίσημη ανακοίνωσή του που επισημαίνει :
Η βλάβη της τηλεφωνικής σύνδεσης οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος.
  • Πρακτικά, αντί να διακοπεί η κίνηση στην τηλεφωνική σύνδεση 210 ΧΧ ΧΧ 5ΧΧ λόγω οφειλής, από λάθος διεκόπη η κίνηση στην τηλεφωνική σύνδεση 210 ΧΧ ΧΧ 1ΧΧ, που λειτουργεί στην οικία του Πρωθυπουργού.
  • Η διαδικασία της φραγής γίνεται χειροκίνητα γιατί αφορά σε γραμμή που ανήκει σε πελάτη με συνοπτική σύνδεση (ένας αριθμός με πολλές γραμμές).
  • Η λανθασμένη διακοπή πραγματοποιήθηκε στις 19 Μαΐου 2010. Το λάθος δεν έγινε άμεσα αντιληπτό, καθώς στον χώρο λειτουργούν και άλλες τηλεφωνικές συνδέσεις. Μόλις ο ΟΤΕ ενημερώθηκε (στις 21 Μαΐου, 15:00), συνεργείο μετέβη άμεσα στην οικία του Πρωθυπουργού και αποκατέστησε τη βλάβη (18:45). Παράλληλα ενημερώθηκε ο υπεύθυνος του γραφείου του Πρωθυπουργού.
  • Ο Πρωθυπουργός ενημερώθηκε σήμερα με επιστολή από τον Πρόεδρο του ΟΤΕ

Η Sony προσφέρει αποκλειστικά τη συλλογή του FIFA® World Cup

Ο κατάλογος της συλλογής του FIFA World Cup™ είναι αποκλειστικά διαθέσιμος μέσω της πλατφόρμας BRAVIA InternetVideo και περιλαμβάνει τα FIFA World Cup από το 1930 μέχρι το 2002 και το top-20 των καλύτερων στιγμών του FIFA World Cup™ 
Η Sony ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει τη διάθεση της συλλογής του FIFA World Cup, μέσω Internet, σε τηλεοράσεις BRAVIA και Blu-ray Disc player στην Ελλάδα από 24 Μαΐου. Μ’ αυτόν τον τρόπο όσοι διαθέτουν ήδη τηλεόραση BRAVIA, BRAVIA Home Cinema και Sony Blu-ray player, αλλά και όσοι πρόκειται να αποκτήσουν, θα μπορούν μέσω της πλατφόρμας BRAVIA Internet Video να απολαύσουν τις 20 καλύτερες στιγμές των Παγκοσμίων Κυπέλλων FIFA, να δουν θρυλικές ιστορίες και ανέκδοτα στιγμιότυπα ή το προφίλ των αγαπημένων τους μεγάλων άσσων του ποδοσφαίρου, μέσω της πλατφόρμας BRAVIA Internet Video.   
Η πλατφόρμα BRAVIA Internet Video σας επιτρέπει να δείτε τις τηλεοπτικές εκπομπές που χάσατε μέσω των δημοφιλών υπηρεσιών ετεροχρονισμένης προβολής (‘catch-up TV’), δίνοντάς σας τη δυνατότητα να απολαμβάνετε επαναλήψεις των αγαπημένων σας τηλεοπτικών εκπομπών όποτε το επιθυμείτε, στην άνεση του σπιτιού σας. Επίσης, σας προσφέρει πρόσβαση σε έναν ολόκληρο κόσμο δωρεάν ‘on demand’ περιεχομένου στο διαδίκτυο, από δικτυακούς τόπους όπως το YouTube™, το Dailymotion™ και πολλά άλλα ακόμα. Δεν χρειάζεται να συνδέσετε τον υπολογιστή σας ή να βλέπετε αυτό που σας ενδιαφέρει στη μικρή οθόνη του PC. Μπορείτε να έχετε γρήγορη πρόσβαση σε νέα βίντεο και υπηρεσίες, αμέσως μόλις αυτά είναι διαθέσιμα και να αναπαράγετε περιεχόμενο πλήρους οθόνης κατ’ ευθείαν στην τηλεόρασή σας. 
Η συνεργασία με τη FIFA έρχεται να προστεθεί στην ομάδα των συνεργατών της Sony για την πλατφόρμα BRAVIA Internet Video. Μεταφέρει μια πληθώρα ποδοσφαιρικών αγώνων, γεγονότων και ταινιών από έναν ευρύ κατάλογο, κατ’ ευθείαν στο σαλόνι σας, οποιαδήποτε στιγμή σας εξυπηρετεί.  
Σύμφωνα με τον Christian Luecke, Director Consumer Marketing TV & Online Marketing της Sony Europe: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε στους καταναλωτές μας έναν κατάλογο με τη συλλογή του FIFA World Cup, τη στιγμή του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2010 της FIFA. Με την πλατφόρμα BRAVIA Internet Video και τη συνεργασία μας με τη FIFA, οι καλύτερες στιγμές του ποδοσφαίρου μπορούν να ζωντανέψουν σε κάθε σπίτι σε ολόκληρη την Ευρώπη, με το πάτημα ενός κουμπιού.»
 
Ο κατάλογος είναι εκτενής και περιλαμβάνει τα ακόλουθα: 
  • 20 FIFA World Cup™ Moments (20 καλύτερες στιγμές των Παγκόσμιων Κυπέλλων FIFA)
    Οι 20 καλύτερες στιγμές από όλα τα Παγκόσμια Κύπελλα της FIFA σε μια εκπληκτική αντίστροφη μέτρηση. Δεκαοκτώ τουρνουά σε 76 χρόνια έχουν να προσφέρουν τόσες πολλές συγκλονιστικές και αξέχαστες στιγμές, ώστε αυτή η επιλογή των καλύτερων και των διασημότερων, εκφράζει τη δική μας άποψη για την πεμπτουσία της μαγείας του Παγκόσμιου Κυπέλλου της FIFA.
  • 14 Official Films from the 1930 – 2002 FIFA World Cups (14 επίσημα φιλμ από τα Παγκόσμια Κύπελλα της FIFA 1930-2002)
    Από τις γεμάτες ένταση τελευταίες στιγμές της ταινίας “Goal”, της έγχρωμης καταγραφής της μοναδικής νίκης της Αγγλίας σε Παγκόσμιο Κύπελλο, μια εποχή που η τηλεόραση ήταν ασπρόμαυρη, μέχρι τις συγκλονιστικές στιγμές του φιλμ 35 mm “Hero”, που γυρίστηκε στο Μεξικό το 1986 και εστιάζει στη διασημότερη και πλέον αμφιλεγόμενη εμφάνιση του Μαραντόνα, έχετε στη διάθεσή σας φιλμ που αντέχουν στο χρόνο.
  • FIFA World Cups Stories, Legends and History Programme (Ιστορίες, και θρύλοι από τα παγκόσμια Κύπελλα της FIFA)
    Μια επιλογή  ταινιών μικρού μήκους που μας  θυμίζουν το ντεμπούτο θρυλικών ποδοσφαιριστών, ξεχωριστά γεγονότα και αγωνιώδεις στιγμές από εκτελέσεις πέναλτι.
  • A-Z FIFA World Cup Football Programme (music) [Το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου της FIFA από το Α έως το Ω(μουσική)]
    Μια συλλογή  από στιγμιότυπα διάρκειας 60 δευτερολέπτων, τα οποία αφορούν στις πιο θεαματικές στιγμές από αποκλειστικό κινηματογραφικό  υλικό των Παγκόσμιων Κυπέλλων 1954-2002.
  • FIFA World Cup Classic Players  (Οι κλασικοί παίκτες των Παγκοσμίων Κυπέλλων της FIFA)
    Η σειρά  «Κλασσικοί Παίκτες» παρουσιάζει 15 από  τους μεγαλύτερους παίκτες που έχουν  εμφανιστεί στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο στα 76 χρόνια ιστορίας του Παγκοσμίου Κυπέλλου της FIFA.
  • FIFA Mini World Cups 1966-2006  (Το Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA 1966-2006)
    Απολαύστε τις καλύτερες στιγμές από  κάθε τουρνουά Παγκοσμίου Κυπέλλου της FIFA, με αφετηρία την αξέχαστη διοργάνωση του 1966 στην Αγγλία, μέχρι  τους μεγαλειώδεις τελικούς του 2006 στη Γερμανία. 

Reblog this post [with Zemanta]

PSP™ (PlayStation®Portable) Essentials - απαραίτητα παιχνίδια σε προσιτές τιμές

Από το Ratchet and Clank™ στο LocoRoco™ και το EA SPORTS™ FIFA 09, κορυφαίοι τίτλοι του PSP™ έρχονται τον Ιούνιο. 
Η Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) ανακοίνωσε σήμερα το λανσάρισμα των PSP™ (PlayStation®Portable) Essentials, μιας συλλογής κορυφαίων παιχνιδιών για PlayStation®Portable, τα οποία επανακυκλοφορούν σε χαμηλότερες τιμές, προκειμένου όλοι οι χρήστες να αποκτήσουν πρόσβαση σε μια μεγάλη γκάμα σπουδαίων τίτλων. Η νέα γκάμα, στην οποία συγκαταλέγονται τα πάντα: από καταδιώξεις με αυτοκίνητα, έως διαπλανητικά ταξίδια και από δοκιμασίες γενικών γνώσεων μέχρι μαγικά από πιτσιρικάδες, αναμένεται να κυκλοφορήσει τον ερχόμενο Ιούνιο στην Ευρώπη και τις PAL περιοχές1 με 20 παιχνίδια με ακόμη περισσότερους τίτλους να αναμένονται στη συνέχεια. Η τιμή είναι χαμηλή, αλλά τα ίδια τα παιχνίδια είναι πρωτοκλασάτα, με τίτλους από αναγνωρισμένες και ιδιαίτερα εμπορικές σειρές, όπως τα: Ratchet and Clank, Ben 10 Alien Force™, EA SPORTS™ FIFA 09, Harry Potter and the Goblet of Fire™, Spongebob Yellow Avenger και WipEout® Pulse.  Χάρη στις ιδιαίτερα προσιτές τιμές οι νέοι κάτοχοι PlayStation®Portable μπορούν να χτίσουν ταχύτατα τη συλλογή τους, ενώ οι φανατικοί του PlayStation®Portable έχουν την ευκαιρία να την εμπλουτίσουν περαιτέρω με τίτλους που τους έλειπαν. 
«Το λανσάρισμα των PSP Essentials επιτρέπει σε όλους τους PlayStation®Portable gamers  και ειδικότερα στους νέους της παρέας – να απολαύσουν την κορυφαία εμπειρία φορητού gaming σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές», δήλωσε η Isabelle Tomatis, European Product Marketing Manager, Hardware & Platforms της SCEE. «Σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες δυνατότητες του PSP, όπως η αναπαραγωγή μουσικής, ταινιών, αλλά και το chat, το PlayStation®Portable καθίσταται μια άκρως ελκυστική επιλογή φορητής ψυχαγωγίας».

Το πρώτο κύμα των PSP Essentials περιλαμβάνει 20 τίτλους– ενώ ακόμη περισσότερα παιχνίδια θα κυκλοφορούν κάθε τρεις μήνες.  
Οι τίτλοι που κυκλοφορούν τον Ιούνιο είναι  οι:  
  • Daxter™ (platform)
  • Everybody’s Golf™ (sport)
  • LocoRoco™(platform)
  • Medievil Resurrection (action/adventure)
  • Pursuit Force™ (action)
  • Ratchet & Clank®: Size Matters™ (platform)
  • Secret Agent Clank™ (platform)
  • WipEout®Pulse(racing)
  • Patapon™2 (puzzle)
  • Buzz!® Master Quiz (quiz)
  • EA SPORTS™ FIFA 09 (sport)
  • Fight Night Round 3 (sport)
  • Sims™2 (simulation)
  • Harry Potter and the Goblet of Fire™ (adventure/platform)
  • Burnout™Legends (racing)
  • Ben 10 Alien Force™ (action)
  • NARUTO: Ultimate Ninja Heroes 2 (action)
  • Cloudy with a Chance of Meatballs™ (action)
  • F1 2009™ (racing)
  • Spongebob Yellow Avenger (platform)
 Τα  PSP Essentials, αποτελούν την ιδανική ευκαιρία για να χαρίσετε στον εαυτό σας μια «γεμάτη» συλλογή τίτλων για να παίζετε εν κινήσει σε άκρως προσιτές τιμές. 
Ανακαλύψτε  περισσότερα στο  gr.playstation.com 
Reblog this post [with Zemanta]

Μεγάλος Διαγωνισμός HTC Greek AndroidTM Developers Challenge



Για πρώτη φορά στην Ελλάδα διοργανώνεται ο Διαγωνισμός Ανάπτυξης AndroidTM Εφαρμογών για συμβατά κινητά τηλέφωνα, HTC Greek AndroidTMDevelopers Challenge – htccompetition.com, από την HTC, κορυφαία εταιρία κατασκευής Smartphones σε παγκόσμιο επίπεδο. Ως πρωτοπόρος εταιρία στο χώρο της, η HTC πρωτοστατεί για μια ακόμα φορά καλώντας τους νέους developers να πάρουν μέρος στο διαγωνισμό και να δημιουργήσουν εφαρμογές για AndroidTM κινητά τηλέφωνα.

Στόχος του διαγωνισμού είναι η ενημέρωση των νέων developers αναφορικά με τις εξελίξεις που σχετίζονται με την AndroidTM πλατφόρμα και η εμπλοκή τους με τις νέες τεχνολογίες. Μέσω αυτού δίνεται επίσης η δυνατότητα στους διαγωνιζόμενους να συμμετάσχουν στη διαδικασία ανάπτυξης της αγοράς των εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα που βασίζονται στην τεχνολογία AndroidTM, εξελίσσοντας τα ενδιαφέροντά τους καθώς και την ίδια την αγορά των κινητών τηλεφώνων.

Από τις 26 Μαΐου μέχρι και την 1η Ιουλίου οι ενδιαφερόμενοι έχουν την ευκαιρία να εγγραφούν στον διαγωνισμό για την ανάπτυξη AndroidTM εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα, ενώ έως τις 15 Σεπτεμβρίου θα πρέπει να καταθέσουν τις τελικές συμμετοχές τους (εφαρμογές) για μία ή και παραπάνω από τις τέσσερις κατηγορίες: «Ψυχαγωγία», «Νέα & Καιρός», «Brains & Puzzles» και «Αθλητικά». Οι κατηγορίες έχουν επιλεγεί προκειμένου να περιλαμβάνουν όλες τις πιθανές περιοχές εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα, αξιοποιώντας στο μέγιστο τα ισχυρά χαρακτηριστικά των AndroidTM κινητών τηλεφώνων της HTC, όπως την οθόνη αφής, την κάμερα, το δέκτη GPS, τον αισθητήρα επιτάχυνσης, τη ψηφιακή πυξίδα κλπ. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

Θετικές οι εκτιμήσεις για την online διαφημιστική δαπάνη

Offerpal Monetization LogoImage by Ivan Walsh via Flickr
Παρά τη διεθνή ανησυχία που προκαλεί η οικονομική κατάσταση των τελευταίων εβδομάδων στην Ευρώπη, οι εκτιμήσεις για την online διαφημιστική δαπάνη τον τελευταίο χρόνο συνεχίζουν τη θετική τους εικόνα. Δύο μόλις μήνες μετά την έκθεση της IDC που προέβλεπε αύξηση της εν λόγω δαπάνης κατά 12,6% έως το τέλος του 2010, η ίδια εταιρεία αύξησε το ποσοστό στο 19%, στα 31,5 δισεκατομμύρια δολάρια.


Αυτή η αναθεώρηση έρχεται ως συνέχεια σε μια σειρά ισχυρών επιδόσεων σε όλους τους τομείς της διαδικτυακής διαφήμισης, που τα τελευταία δύο χρόνια χαρακτηριζόταν από στασιμότητα. Σε ότι αφορά τις επιμέρους κατηγορίες, η IDC περιμένει αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στα κινητά τηλέφωνα, αντιστοιχώντας ωστόσο σε σχετικά μικρό ποσοστό σε σχέση με άλλους τομείς της αγοράς, τουλάχιστον για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.


Την περασμένη εβδομάδα, το Internet Advertising Bureau ανέφερε ότι η διαφημιστική δαπάνη στο μέσο αυξήθηκε κατά 7,5% το πρώτο τέταρτο του έτους, στα 5,9 δισεκατομμύρια δολάρια. Λαμβάνοντας υπόψη τα προβλήματα που αντιμετώπισε η αγορά το 2009, εκτιμήσεις αναφέρουν ότι η υφιστάμενη σταθερή ανάπτυξη του τρέχοντος έτους, θα συνεχίσουν με τους ίδιους ρυθμούς και για το επόμενο διάστημα. Ωστόσο, θα εξακολουθήσει η μικρή συμμετοχή της διαφήμισης στα κινητά, γεγονός που ωθεί τους αναλυτές να αναρωτηθούν κατά πόσο το κομμάτι αυτό της αγοράς θα καταστεί επικερδές σε σχέση με τις παραδοσιακές διαδικτυακές διαφημίσεις.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες PaidContent.org

Reblog this post [with Zemanta]

Επιτελή για τα social media ζητά η Νέα Υόρκη


 Χρειάζεται έναν συντονιστή για το ψηφιακό έργο που παράγει σε σχέση με τους κατοίκους της αλλά και σε σχέση με τους επισκέπτες.


Θέση εργασίας για τα social media και το σύνολο των ψηφιακών επικοινωνιών δημιούργησε το Δημαρχείο της Νέας Υόρκης και συγκεκριμένα το Γραφείο Ψηφιακού Συντονισμού.
Η νέα αυτή θέση έχει ως στόχο την καθοδήγηση των ψηφιακών επικοινωνιών της πόλης με ένα γραφείο Τύπου που αναλαμβάνει την επικοινωνία του παραγόμενου έργου στη δημοσιότητα καθώς και τη βελτίωση της χρηστικότητας των sites της κάθε υπηρεσίας. Για όποιον «ενδιαφέρεται», ο επικεφαλής του γραφείου θα αναλάβει «τη βελτίωση χρήσης των social media με σκοπό την πληροφόρηση και συμμετοχή των δημοτών».
Η θέση «επιβάλλει» τη συνεργασία με όλα τα τμήματα του Δημαρχείου ακόμη και με το γραφείο Τύπου του δημάρχου Μάικλ Μπλούμπεργκ. «Εκ των ων ουκ άνευ» η βελτίωση του NYC.gov, η πρόσθεση περιεχομένου με multimedia καθώς και η εμπέδωση του τουριστικού προφίλ της πόλης.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από clickz.com

Κυριακή, 23 Μαΐου 2010

Σε πολιορκία το Facebook

WASHINGTON - SEPTEMBER 22:  Founding President...Image by Getty Images via @daylife
Κανονικά ο Μάικλ Ζούκερμπεργκ θα γιόρταζε τα 26α του γενέθλια στην Καραϊβική. Τα σύννεφα, όμως, που έχουν μαζευτεί πάνω από το Facebook και οι επιθέσεις που δέχεται εσχάτως η δημοφιλής ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, τον κρατούν καρφωμένο στο καλιφορνέζικο στρατηγείο του.
Φωτογραφία Oταν πριν από έναν μήνα αποφάσιζε κάπως υπόγεια να ανοίξει τους λογαριασμούς των χρηστών του στη δημόσια θέα εάν δεν επέλεγαν οι ίδιοι το αντίθετο, ο ιδρυτής του Facebook ήταν πεπεισμένος ότι είχε έρθει οριστικά «το τέλος της εποχής της ιδιωτικότητας» όπως είχε δηλώσει περίτρανα τον περασμένο Ιανουάριο. Αντίθετα, πολλοί χρήστες του Διαδικτύου στις Ηνωμένες Πολιτείες αντέδρασαν σαν να τους χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα. Γκουρού του Ιντερνετ και μπλόγκερ ήταν οι πρώτοι που κατήγγειλαν ότι το Facebook επιλέγει αυτόν τον δρόμο ωθούμενο περισσότερο από το κέρδος παρά από τη λογική της κοινωνικής δικτύωσης. Η πρώτη ρουκέτα εκτοξεύθηκε από το ΜoveΟn. org, την ιστοσελίδα που διαχειρίζονται οργανώσεις της αμερικανικής ριζοσπαστικής Αριστεράς. Τη σκυτάλη πήρε η ιστοσελίδα FacebookΡrotest. com, η οποία καλεί τους χρήστες του Ιντερνετ να εγκαταλείψουν την ιστοσελίδα του Ζούκερμπεργκ έως τις 6 Ιουνίου. Μια ανάλογη έκκληση απευθύνει και το QuitFacebookDay. com, καλώντας τους χρήστες να σβήσουν τους λογαριασμούς τους στις 31 Μαΐου. Εως χθες το βράδυ είχαν δεσμευθεί εγγράφως περίπου 12.000 άτομα.

Και το Χόλιγουντ. Τα χτυπήματα για τον Ζούκερμπεργκ δεν έρ χονται μόνο από το Διαδίκτυο αλλά ακόμη και από το Χόλιγουντ. Το φθινόπωρο πρόκειται να κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες η ταινία «Τhe Social Νetwork», παραγωγής του ηθοποιού Κέβιν Σπέισι, στην οποία ο ιδρυτής του Facebook περιγράφεται σαν ένας απατεωνίσκος φοιτητής με τάσεις αυτισμού και μανία με το σεξ· μια μικρή ιδιοφυΐα που έστηνε το πρόγραμμα της ιστοσελίδας για να ξεπεράσει μια ερωτική απογοήτευση. Πέρα από το σινεμά, όμως, ο Ζούκερμπεργκ πρέπει να αντιμετωπίσει και ένα μικρό αδελφάκι του Facebook που θα γεννηθεί επίσης το φθινόπωρο από τέσσερις φοιτητές του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης. Η παρέα των φοιτητών συγκέντρωσε σε λίγο διάστημα 150.000 δολάρια για το «σχέδιο Διασπορά»: μια ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, που αντίθετα από τον μεγάλο αδελφό του, υπόσχεται πλήρη έλεγχο των χρηστών στα στοιχεία τους.

Reblog this post [with Zemanta]

Παρασκευή, 21 Μαΐου 2010

To Facebook Έδινε στοιχεία στις διαφημιστικές


Ένα ακόμα χτύπημα δέχθηκε το Facebook, η δημοφιλέστερη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, σχετικά με την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων, καθώς σύμφωνα με δημοσιεύματα, έστελνε στοιχεία των μελών σε διαφημιστές.

Τον τελευταίο καιρό έχει ξεσπάσει διαμάχη σχετικά με τις αλλαγές στην ιστοσελίδα, που επιτρέπουν στος χρήστες να μοιράζονται πληροφορίες μέσω του Facebook σε όλο το διαδίκτυο.

Σύμφωνα με την Wall Street Journal, οι πρώτες φωνές διαμαρτυρίας για το συγκεκριμένο ζήτημα ακούστηκαν την περασμένη χρονιά, από ακαδημαϊκούς της πολυτεχνικής σχολής του Worchester.

Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι το Facebook έδινε στους διαφημιστές τις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους χρήστες του.  ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

Συναρπαστική εμπειρία κοινωνικής δικτύωσης με τα LG Cookie Plus, Cookie Fresh και Cookie Gig

Κρατήστε  επαφή με τους online φίλους σας πιο εύκολα
με  τα νέα κινητά τηλέφωνα της πετυχημένης σειράς Cookie από την LG 
Η LG Electronics, παγκόσμιος ηγέτης τεχνολογίας και σχεδιασμού στην κινητή τηλεφωνία, προσφέρει μια νέα διασκεδαστική και δημιουργική εμπειρία στα κινητά τηλέφωνα με οθόνη αφής, παρουσιάζοντας τρεις νέες συσκευές -τα LG Cookie Plus (GS500), LG Cookie Fresh (GS290) και LG Cookie Gig (KM750)-, τα νέα «μέλη» που ακολουθούν τα βήματα του δημοφιλούς και πετυχημένου LG Cookie (KP500).
Συνεχίζοντας  την πετυχημένη πορεία του προκατόχου τους, που σημείωσε πωλήσεις 13 εκατομμυρίων συσκευών παγκοσμίως, τα νέα κινητά τηλέφωνα με οθόνη αφής 3’’ της σειράς Cookie από την LG, εξασφαλίζουν μια μοναδική εμπειρία χρήσης, προσφέροντας προηγμένες δυνατότητες κοινωνικής δικτύωσης, ποικίλες mobile εφαρμογές και προηγμένα γραφικά.
Πιο συγκεκριμένα, η ανανεωμένη σειρά κινητών τηλεφώνων αφής Cookie, διαθέτει την Έξυπνη Υπηρεσία Κοινωνικής Δικτύωσης (Smart Social Network Service – SNS) και πρόσθετα χαρακτηριστικά όπως την πλατφόρμα LiveSquare™, που επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκονται σε επαφή με τους online φίλους τους ακόμη ευκολότερα. Επιπλέον, τα LG Cookie Fresh, Cookie Plus και Cookie Gig εισάγουν νέους ορίζοντες ψυχαγωγίας, χάρη στο cartoon style μενού και τα πολύχρωμα θέματα, διαθέτοντας επίσης υποστήριξη για μια πληθώρα υπηρεσιών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που οι χρήστες μπορούν να «κατεβάσουν» στο κινητό μέσα από το Widget Gallery, όπως το Ebay Search, το Amazon Search και ειδήσεις από σελίδες όπως το Fox News και New York Times.
«Η  νέα σειρά LG Cookie αντιπροσωπεύει την προσπάθειά μας να εισάγουμε μια πιο δημιουργική και διασκεδαστική εμπειρία στα κινητά τηλέφωνα με οθόνη αφής», δήλωσε ο Dr. Skott Ahn, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της LG Electronics Mobile Communications Company, και συμπλήρωσε: «Tα LG Cookie Plus, Cookie Fresh και Cookie Gig, προσφέρουν νέα χαρακτηριστικά και προηγμένες λειτουργίες που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις των καταναλωτών, διατηρώντας παράλληλα τις αγαπημένες δυνατότητες του πετυχημένου LG Cookie KP500».
Το LG Cookie Plus (LG GS500), είναι ένα 3G κινητό τηλέφωνο με υψηλή συνδεσιμότητα, ειδικά σχεδιασμένο για να προσφέρει τη βέλτιστη εμπειρία κοινωνικής δικτύωσης, με καινοτόμες λειτουργίες που διευκολύνουν τους χρήστες να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές του. Το φιλικό στη χρήση cartoon style μενού και η πλατφόρμα LiveSquare™, διευκολύνουν το downloading και την πλοήγηση στο Internet, την εκτέλεση widgets και τη λήψη e-mail και μηνυμάτων MMS.
Για τους καταναλωτές  που αναζητούν έναν πιο ζωηρό σχεδιασμό γεμάτο φαντασία, το LG Cookie Fresh (LG GS290) διαθέτει εντυπωσιακό φινίρισμα, προσφέροντας μια λύση για κάθε γούστο, καθώς διατίθεται σε μια πλούσια γκάμα χρωμάτων. Το LG Cookie Fresh διατηρεί τις αγαπημένες λειτουργίες του πρωτότυπου LG Cookie, ενώ προσφέρει και επιπλέον δυνατότητες, όπως υποστήριξη αρχείων Mpeg4/MP3, την Έξυπνη Λειτουργία Κοινωνικής Δικτύωσης (SNS) και κάμερα 2 megapixels.
Τέλος, τη νέα σειρά συμπληρώνει το LG Cookie Gig (LG KM750), που διαθέτει μοναδική εμφάνιση και εξελιγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, καθώς είναι εξοπλισμένο με οθόνη αφής 3 ιντσών, κάμερα 5 megapixels, τεχνολογία ήχου Dolby Mobile, υποδοχή 3,5mm jack και ενσωματωμένη μνήμη 4GB. Με το LG Cookie Gig και το αναβαθμισμένο A-Class User Interface με τα μεγάλα εικονίδια, οι χρήστες έχουν ευκολότερη πρόσβαση στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, στις αγαπημένες τους φωτογραφίες και τα βίντεο.
Τα νέα  κινητά τηλέφωνα με τεχνολογία αφής της σειράς LG Cookie είναι ήδη διαθέσιμα στα καταστήματα, προσφέροντας στους καταναλωτές μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων για να ικανοποιούν όλα τα γούστα και άφθονες δυνατότητες ψυχαγωγίας για να βρίσκονται κάθε στιγμή σε επαφή με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, γιατί Life’s Good!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...